Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
slanek Član


Pridružen-a: Sre 08 Jun 2005 13:29 Prispevkov: 201 Aktiv.: 0.85 Kraj: Selnica ob Dravi
|
Objavljeno: Ned Mar 30, 2008 7:00 pm Naslov sporočila: Izbira transformatorja |
|
|
Namen imam izdelati nastavljiv usmernik 0-30V in 0-3A ter z stabilnim izhodom 5V/1A. Zdaj pa me zanima kako naj izberem pravilen transformator glede napetosti in moči. Hvala za pomoč.
LP, Jaka |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.41
|
Objavljeno: Ned Mar 30, 2008 7:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko daš dva sekundarja ali pa switcher za 5V, drugače se bo 5V regulator skuhal...
(30V-5V)*1A=  _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
drVrh Član



Pridružen-a: Sre 20 Feb 2008 20:17 Prispevkov: 918 Aktiv.: 4.35 Kraj: Slovenija-Koroska-Prevalje-Lese
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Ned Mar 30, 2008 10:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
gumby je napisal/a: |
Lahko daš dva sekundarja ali pa switcher za 5V, drugače se bo 5V regulator skuhal...
(30V-5V)*1A=  |
Ali pa uporabi elektronski limiter, kot je bilo že enkrat omenjeno na forumu, in bo napetost pred regulatorjem le 5V višja, se pravi 10V. S primernim hladilnim rebrom pa lahko brez skrbi odvaja toploto ustvarjeno s 5W. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
slanek Član


Pridružen-a: Sre 08 Jun 2005 13:29 Prispevkov: 201 Aktiv.: 0.85 Kraj: Selnica ob Dravi
|
Objavljeno: Pon Mar 31, 2008 10:21 am Naslov sporočila: |
|
|
Mene zanima za kakšno nazivno napetost in moč (VA) naj ima transformator na sekundarju, da bo zadostoval mojim potrebam. Torej 0-30V/0-3A in 5V/1A.
Hvala in LP, Jaka |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andi5 Član

Pridružen-a: Čet 01 Mar 2012 22:28 Prispevkov: 73 Aktiv.: 0.45 Kraj: nova gorica
|
Objavljeno: Pon Dec 02, 2013 6:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da ne odpiram nove teme bom kar tukaj vprašal eno osnovno vprašanje in sicer me zanima kako "močan" transformator moram nabavit da bom lahko upravljal motorček od mehanizma za odpiranje stekel avtomobila?
Se pravi 220v na 12v, kaj pa W in A
Hvala za odgovore |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
borber Član


Pridružen-a: Pon 23 Maj 2005 8:40 Prispevkov: 3111 Aktiv.: 13.13 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Pon Dec 02, 2013 8:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kar ti ni znano moraš izmeriti. Ni ga junaka, ki bi vedel kakšen je ta tvoj motor. Motor priklopi na usmernik ali akumulator in pomeri tok. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andi5 Član

Pridružen-a: Čet 01 Mar 2012 22:28 Prispevkov: 73 Aktiv.: 0.45 Kraj: nova gorica
|
Objavljeno: Sre Dec 11, 2013 8:52 am Naslov sporočila: |
|
|
borber je napisal/a: |
Motor priklopi na usmernik ali akumulator in pomeri tok. |
No to sem hotel tudi storiti ampak tisti dan ko sem našel čas za ta projekt je pa bila baterija multimetra prazna, zato sem tle vprašal v upanju da dobim odgovor, upam da mi bo do konec leta le uspelo izmerit tok, potem pa itak ni problema za izračun moči.
Vseeno hvala za odgovor  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Sre Dec 11, 2013 9:03 am Naslov sporočila: |
|
|
Pa ne pozabi, da tok v praznem teku z neobremenjenim motorjem ne bo tisto pravo. Motor obremeni in potem meri. Obremeni pa ga s tistim delom, ki ga bo opravljal. _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andi5 Član

Pridružen-a: Čet 01 Mar 2012 22:28 Prispevkov: 73 Aktiv.: 0.45 Kraj: nova gorica
|
Objavljeno: Sre Dec 11, 2013 9:29 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za nasvet, zdaj si bom moral pa več časa vzet da pripravim ves mehanizem v upanju da motor deluje ker zdej med poskusnim priklopom na aku. so mi pregorele 3 varovalke je pa mehanizem iz avtoodpada tako da ni pričakovat kaj dosti od njega. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.59 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Dec 11, 2013 12:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na večini motorjev imaš kodo. Če to vtipkaš v in malo raziskuješ boš v parih minutah dobil podatke o motorju.
Nekaj info za občutek:
http://www.eccmec.it/wp-content/uploads/2012/05/Catalogo-Bosch1.pdf
Kakšne varovalke pa ti pregorevajo? Vse kar je manj kot 10A bo lahko pregorelo pri vklopu. Že neobremenjen motor lahko "vleče" 3-4 A. _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andi5 Član

Pridružen-a: Čet 01 Mar 2012 22:28 Prispevkov: 73 Aktiv.: 0.45 Kraj: nova gorica
|
Objavljeno: Sre Dec 11, 2013 12:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem ga poskušal preko vtičnice za cigarete vžigat mislim da je bila 10A in ko sem dal malo močnejšo mi je pregorela pa v vtiču tle pa nisem pogledal kako močna je.
Drugače pa mislim da je motorček od nisan primere iz leta 98 in res na njemu nekaj piše ampak se ne da razbrati. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.59 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Dec 11, 2013 5:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po vsej verjetnosti je motor blokiran. Takrat pa lahko "vleče" 25+ A toka.
Si pogledal link?
Razdri vse skupaj, očisti in podmaži. Zna biti, da bo delovalo.
Če ti ni 15 minut porabljenega časa preveč. _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andi5 Član

Pridružen-a: Čet 01 Mar 2012 22:28 Prispevkov: 73 Aktiv.: 0.45 Kraj: nova gorica
|
Objavljeno: Sre Dec 11, 2013 7:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
bojans je napisal/a: |
Če ti ni 15 minut porabljenega časa preveč. |
Če bi bilo 15min zadosti bi bil vesel, ker sem že gledal za ga razstavit pa ni ravno tako lahko, moram pa itak čimprej to uredit tako da si bom moral vzet nekaj časa
Ja link sem pogledal in mislim da mi bo pomagal, hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|