 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.55 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Tor Maj 20, 2014 1:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
kobranka je napisal/a: |
Največje trenje ima samo na treh točkah |
Si preprican?
protoncek je napisal/a: |
Citiram: |
Ima 5 kW webasto z elektricno porabo 50 W.
|
Govora je bilo o ELEKTRIČNEM avtu, webasto pa po mojih dosedanjih informacijah ni električen. |
Nas ELEKTRICEN avto (s pogonom izkljucno na elektromotor, napajan iz akumulatorjev) ga ima. Je pac "zero-emission" v samo 98% voznje - in v zimskih razmerah neprimerljivo bolj uporaben (doseg!) kot ce bi imel elektricno ogrevanje..
Ah, glede kompresije... Pri bencinarjih ta teorija seveda velja, tudi sam sem se posluzil visanja kompresije pri bivsem mopedu - iz 12,5:1 na 14,8:1 - juuuj, ko je to letelo... ...pri dizlih pa se se vedno ne strinjam - dokler se pogovarjamo o nekih normalnih vrednostih. Ce bi dizlu kompresijsko razmerje spustili na 10:1 jasno da ne bi slo - ce bi sploh vzgal.
Primer: golf II 1.6D: CR 23:1 (54 HP - 33,8 HP/l)
Golf III 1.9 SDI: CR 19,5:1 (64 HP - 33,7 HP/l)
Res da gre za popolnoma razlicna motorja (predkomora/direkt vbrizg, mehanska/elektronska bosch pumpa, mehansko/elektronsko krmiljenje timinga vbrizga itd - pa vendar 1.9 izhaja iz 1.6), a kompresijski razmerji sta drugacni, litrska moc pa ne. Ce bi Golf II imel ECU, bi lahko povedal koliko goriva tocno vbrizga pri najvecjem navoru, in ta podatek primerjal z Golfom III. Navadno gre napredek v smeri dviga izkoristka.. ...je pa res, da noben izmed teh dveh motorjev ni pozeruh, in da je potrebno gledati tudi na vzdrzljivost materjalov.
...eee, pa sem (spet) cisto v dizelske vode zabredel. Pred nekaj dnevi sem v Celju videl Renaulta Tweezyja al kaj je ze... ...cisto lustkano vozilce, ampak brez vrat z okni oz. kabine, ki bi bila popolnoma(!) zascitena pred dezjem, snegom in ostalimi neprilikami, hm... ...mislim, da so malo v temo brcnili.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.70 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Tor Maj 20, 2014 3:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Največje trenje ima samo na treh točkah. |
Ja narobe sem se izrazil. V mislih sem imel material v obliki letve, ki je podoben kot pri batnih obročkih. Tu je po mojem največje trenje in lahko slabo tesni, kot so me predhodniki že popravili, drsa pa seveda lahko cel „trikotnik” ob blok/cilinder motorja. Bolje se godi dizlu kjer ga maže nafta. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 8 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|