www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Električni avtomobili - novice in razvoj
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Novice
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.55
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 20, 2014 1:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kobranka je napisal/a:
Največje trenje ima samo na treh točkah
Si preprican?

protoncek je napisal/a:
Shame on you Shame on you
Citiram:

Ima 5 kW webasto z elektricno porabo 50 W.
Govora je bilo o ELEKTRIČNEM avtu, webasto pa po mojih dosedanjih informacijah ni električen.
Nas ELEKTRICEN avto (s pogonom izkljucno na elektromotor, napajan iz akumulatorjev) ga ima. Je pac "zero-emission" v samo 98% voznje - in v zimskih razmerah neprimerljivo bolj uporaben (doseg!) kot ce bi imel elektricno ogrevanje.. Smile

Ah, glede kompresije... Pri bencinarjih ta teorija seveda velja, tudi sam sem se posluzil visanja kompresije pri bivsem mopedu - iz 12,5:1 na 14,8:1 - juuuj, ko je to letelo... Very Happy Very Happy ...pri dizlih pa se se vedno ne strinjam - dokler se pogovarjamo o nekih normalnih vrednostih. Ce bi dizlu kompresijsko razmerje spustili na 10:1 jasno da ne bi slo - ce bi sploh vzgal.

Primer: golf II 1.6D: CR 23:1 (54 HP - 33,8 HP/l)
Golf III 1.9 SDI: CR 19,5:1 (64 HP - 33,7 HP/l)
Res da gre za popolnoma razlicna motorja (predkomora/direkt vbrizg, mehanska/elektronska bosch pumpa, mehansko/elektronsko krmiljenje timinga vbrizga itd - pa vendar 1.9 izhaja iz 1.6), a kompresijski razmerji sta drugacni, litrska moc pa ne. Ce bi Golf II imel ECU, bi lahko povedal koliko goriva tocno vbrizga pri najvecjem navoru, in ta podatek primerjal z Golfom III. Navadno gre napredek v smeri dviga izkoristka.. ...je pa res, da noben izmed teh dveh motorjev ni pozeruh, in da je potrebno gledati tudi na vzdrzljivost materjalov. Smile

...eee, pa sem (spet) cisto v dizelske vode zabredel. Pred nekaj dnevi sem v Celju videl Renaulta Tweezyja al kaj je ze... ...cisto lustkano vozilce, ampak brez vrat z okni oz. kabine, ki bi bila popolnoma(!) zascitena pred dezjem, snegom in ostalimi neprilikami, hm... ...mislim, da so malo v temo brcnili. Not talking
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.70
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 20, 2014 3:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
Največje trenje ima samo na treh točkah.
Citiram:
Si preprican?
Ja narobe sem se izrazil. V mislih sem imel material v obliki letve, ki je podoben kot pri batnih obročkih. Tu je po mojem največje trenje in lahko slabo tesni, kot so me predhodniki že popravili, drsa pa seveda lahko cel „trikotnik” ob blok/cilinder motorja. Bolje se godi dizlu kjer ga maže nafta.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Novice Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 8 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group