|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tiger Član
Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22 Prispevkov: 1139 Aktiv.: 5.11 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Pet Jun 11, 2010 5:36 pm Naslov sporočila: BCS |
|
|
Hi
Pri BCS AL480 kosilnici sem moral menjat tesnilo na ohišju za vžigalno tuljavo. Ko sem demontiral, sem pozabil označit izhodiščno točko za nastavitev kota vžiga. Ima kdo izkušnje s tem ?
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Silvo Moderator
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14555 Aktiv.: 65.28 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pet Jun 11, 2010 6:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas doma je ena stara BCS. (modela ne vem) Če se prav spomnim, je na zunanjem robu mreže, ki se drži zraven jermenice za vžiganje zareza, prav tako je nekje na ohišju oznaka. (zgornji položaj bata v trenutku vžiga, ko sta zaprta oba ventila)
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Profesor Einstein Član
Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1423 Aktiv.: 6.65 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Ned Jun 19, 2011 11:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni
Ali lahko tukaj vprašam eno malenkost glede BSC kosilnice.
Zanima me če se kje dobijo navodila za model AL480 v elektronski obliki ?
Hvala za odgovor.
Lp.
Darko
_________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PPG78 Član
Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2322 Aktiv.: 10.41 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Pon Jun 20, 2011 5:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Profesor Einstein je napisal/a: |
Zanima me če se kje dobijo navodila za model AL480 v elektronski obliki ? |
A to misliš motor AL480 iz 80. let ali novejši motor AL480W? Za prvega imam navodila (eksplozijska risba in spisek delov) doma in jih lahko vržem na skener za drugega ki pa je novejši pa jih najdeš v prilogi.
LP, Peter
Opis: |
|
Download |
Ime datoteke: |
CR_AL_FE_VT.pdf |
Velikost datoteke: |
972.88 KB |
Downloadano: |
185 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Profesor Einstein Član
Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1423 Aktiv.: 6.65 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Tor Jun 21, 2011 8:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen
V originalu je oznaka motorja AL480WPSX.
Lp.
Darko
_________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Chris Neznanec
Pridružen-a: Tor 04 Jun 2013 19:52 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Tor Jun 04, 2013 8:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni
Tudi mene zanima, če bi lahko kje dobil navodila za ACME 480 v elektronski obliki?!
Zanima pa na koliko zračnosti se nastavita ventila?!
Za odgovore se vnaprej lepo zahvalujem.
lp Chris
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kobranka Član
Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 20.32 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Tor Maj 27, 2014 4:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zanima me kako se nastavlja uplinjač od teh Acme motorjev? Moram reči, da sem nek Lombardini bencinar dosti lažje nastavil. Imam problem, da mi včasih crkne, ko mu malo prehitro dodaš plin ali pa mu ga vzameš.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Profesor Einstein Član
Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1423 Aktiv.: 6.65 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Tor Maj 27, 2014 5:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo
Dopolnilo teme "BCS" s foruma namenjenega strojnikom.
*** je napisal/a: |
Platine imajo kontakte prevlečene s platino (Pt) zato, da sploh kaj zdržijo; če jih pošmirglaš si naredil več škode kot koristi, ker ni več zaščitne plasti in ostane samo baker.
Kondenzator je tam samo zato, da preprečuje iskrenje kontaktov na platinah; če crkne ponavadi prebije, takrat motor ne bo imel iskre. če pa ga ni, potem iskrenje skuri platine.
Če pa kuri svečko pa ni prave toplotne vrednosti.. kaj druga skoraj ne more biti. |
Lp.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
71.99 KB |
Pogledana: |
138 krat |
|
_________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kobranka Član
Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 20.32 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Tor Jun 10, 2014 9:27 am Naslov sporočila: |
|
|
V prejšnjem sporočilu nisem znal napisat za katero zadevo se gre. Sedaj ne vem natančnega izrazoslovja, ampak ali se tisti stvari, ki kontrolira loputo pri uplinjaču reče regulator?
Če je to to potem bi bil vesel, če me kdo razsvetli kako se to nastavlja. Pri Lombardiniju npr. pri izklopljenem motorju odtegneš vijak ročice, ki je zategnjena na palčki regulatorja, ta pa krmari loputo za plin. To ročico potem pomakneš v skrajno odprto lego lopute plina in v isto stran zategneš tudi palčko regulatorja, potem pa samo še zategneš tisti vijak, ki si ga prej odtegnil in je stvar rešena.
Znanje zna biti uporabno, kadar recimo menjaš uplinjač.
Nazadnje urejal/a kobranka Tor Jun 10, 2014 10:38 am; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stursc Član
Pridružen-a: Tor 08 Jun 2004 14:29 Prispevkov: 323 Aktiv.: 1.45
|
Objavljeno: Tor Jun 10, 2014 10:23 am Naslov sporočila: |
|
|
kobranka je napisal/a: |
V prejšnjem sporočilu nisem znal napisat za katero zadevo se gre. Sedaj ne vem natančnega izrazoslovja, ampak ali se tisti stvari, ki kontrolira loputo pri uplinjaču reče regulator?
Če je to to potem bi bil vesel, če me kdo razsvetli kako se to nastavlja. Pri Lombardiniju npr. pri izklopljenem motorju odtegneš vijak ročice, ki je zategnjena na palčki regulatorja, ta pa krmari loputo za plin. To ročico potem pomakneš v skrajno odprto lego lopite plina in v isto stran zategneš tudi palčko regulatorja, potem pa samo še zategneš tisti vijak, ki si ga prej odtegnil in je stvar rešena.
Znanje zna biti uporabno, kadar recimo menjaš uplijač. |
Kako sem to včasih jaz počel ? Mogoče ti koristi.
Tisti vijak, ki ga omenjaš popustiš, da bo os ročice prosta.
Potem nastavi uplinjač, da bo motor lepo tekel v prostem teku in da boš ob dodajanju plina spravil motor tudi do primernih obratov.
Ko to dosežeš potem nastaviš os centrifugalnega regulatorja tako, da regulator v prostem teku motorja rahlo pritiska ročico regulatorja na nastavni vijak prostega
teka na uplinjaču, priviješ vijak na ročici, nastatvitev je končana.
LP,stursc
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hanzi Član
Pridružen-a: Tor 15 Sep 2020 13:46 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.39 Kraj: GEOSS
|
Objavljeno: Tor Sep 15, 2020 1:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj kosilnica takole izgublja delovne takte.
https://youtu.be/R2wE6ZsRc4c
Poraba goriva je previsoka, svečka je črna.
Kakšna je pravilna razdalja med planinami, kako jo določiti po mcgiversko.
Zgoraj piše o problemu isker pri platinah.
In jaz pri moji se občasno vidijo iskre. Zanič kondenzator?(poleg platin?)
_________________ Sonce naj sveti vsak dan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hanzi Član
Pridružen-a: Tor 15 Sep 2020 13:46 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.39 Kraj: GEOSS
|
Objavljeno: Tor Sep 15, 2020 2:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Takole regulator zaliva kosilnico, le ta pa ne gre v tekoče višje obrate.
https://youtu.be/hyj3iYzu3dI
_________________ Sonce naj sveti vsak dan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
brezimenko Član
Pridružen-a: Tor 06 Jun 2017 12:09 Prispevkov: 471 Aktiv.: 5.62
|
Objavljeno: Tor Sep 15, 2020 6:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po moji švoh pameti, ima menkost prerevno mešanico. Poskusi malo odviti iglo na uplinjaču. Svečka je črna, če je to motor, ki je prvotno namenjen, da teče ogret na petrolin (petroleju dodanega nekaj bencina). Jaz mešam po novem 1 del nafte na devet delov bencina, ker je petrolej postala bolj redka zadeva in imam tako pripravljeno 10 litrsko kantico goriva.
Ne vem kaj imaš v mislih pod svečka je črna. Če je samo črne barve je to zaradi petroleja ali pa nafte, če je pa sajasta pa še nekaj olja na vrhu in motor pri obratovanju kadi, bi se pa jaz vprašal koliko zdrave imaš batne obročke?
Sem nedolgo nazaj en Acme moral razdret, ker je pri hladnem zagonu kadil "ko fabriški kamin" in mi čez čas crknil, ker je olje zapackalo svečko. Avtopsija je pokazala zlizane batne obročke.
_________________ Izgubil sem račun pod imenom kobranka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hanzi Član
Pridružen-a: Tor 15 Sep 2020 13:46 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.39 Kraj: GEOSS
|
Objavljeno: Tor Sep 15, 2020 7:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da, motor je bencin petrolej. Ker petroleja že desetletje ni več, [slovenščina je zame španska vas] že desetletje na bencin. Udarec je še to, da je narejena na osvincen bencin, ki pa ga že vsaj dvajset let ni vidla.
Tole o nafti sem že.marsikje slišal, pa ne vem če ima smisel dodajat. Lahko pa seveda probam.
A je možno da je kriv kabel do svečke oziroma "fajfa"
_________________ Sonce naj sveti vsak dan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sebaveh Član
Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1616 Aktiv.: 8.16 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Tor Sep 15, 2020 8:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če potrebuje osvinčen bencin, lahko danes brez težav kupiš svinčev nadomestek v flaški, ki ga mešaš zraven. Mora imeti vsaka malo boljša avtotrgovina.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 75 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|