www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Tester za posodit
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
arksi
Član
Član



Pridružen-a: Sre 03 Sep 2008 10:19
Prispevkov: 748
Aktiv.: 3.66
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 04, 2014 6:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MarE69 je napisal/a:
Popravljeno. Sem samo kontakte med tuljavo in čitalcem malo očedil in na sveže pospajkal.........?


Kje v avtomobilu pa se nahaja tale rfid čitalec? Če mogoče veš, a ima baterija v ključu za vžig kakšno vezo z rfid čitanjem?

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.69
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 04, 2014 7:30 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je to Renault, se nahaja nad ključavnico. Ne, baterija nima veze, ker je čip v ključu pasiven.

Kako je pa pri novejših pa ne vem, ampak je verjetno zelo podobno, ker avto mora vžgati, tudi če je baterija v ključu prazna.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70803.92

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 04, 2014 9:29 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1437
Aktiv.: 6.30
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 04, 2014 12:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

*

Mali detajl v razmislek....

Polnilna napetost Pb akumulatorja (oz napetost celice pri kateri se pojavi vrenje elektrolita) je odvisna od temperatura elektrolita.

Na temperaturo elektrolita v večji meri vpliva temperatura okolice.

Napetost vrenja elektrolita je 2,4V/celico pri temperaturi 25°C.

Polnilna napetost akumulatorja 12V za 25°C znaša 6*2,4V=14,4V ... to je osnova na katero so nastavljeni regulatorji.

Največji dovoljeni začetni polnilni tok pri 25°C (za dobro stanje akumulatorja) je 10% kapacitete.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////

Če pozimi zunaj na prostem pri 0°C polnimo z recimo 2,4V/celico oz. 14,4V, kot to ves čas počne alternator, akumulator ne bo sprejel veliko energije.

Slabo napolnjen akumulator ima slabo koncentracijo kisline in prej zamrzne. To je vzrok za množično odpoved v zimskem času.

Drugo je če se vozi dalj časa v eno smer (vsaj eno uro neprekinjeno) takrat se od motorja vse ogreje in polnjenje dobro deluje tudi pozimi....

************

Za kratke relacije in če je vozilo ves čas zunaj na prostem pa je potrebno (večkrat v zimskem času) dopolniti akumulator s polnilnikom ki gre do 2,7V/celico oz. do 16,2V.

Učinkovito je polniti kaki dan pred napovedano močno ohladitvijo pod -10°C.

OPOZORILO: pred pričetkom polnjenja se eno klemo odklopi, da nebi previsoka polnilna napetost (oz. okvara polnilnika) poškodovala elektroniko vozila--> veliki stroški.
Po odklopu polnilnika se počaka vsaj 15min, da se napetost na sponkah akumulatorja stabilizira in pade pod 14V . . . šele nato se klema privije nazaj.

*******

LP.

_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)


Nazadnje urejal/a Profesor Einstein Čet Sep 04, 2014 12:30 pm; skupaj popravljeno 3 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mucek
Član
Član



Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47
Prispevkov: 5530
Aktiv.: 24.06
Kraj: Domzale

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 04, 2014 12:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Je tako!
Imajo pa nekateri "pametni" polnilniki temperaturno kompenzacijo ali pa vsaj "winter mode", ki pač pomeni zgolj to, da napetost v CV fazi še dodatno dvigne.

LP, g

_________________
...lahko pa se tudi motim ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70803.92

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 04, 2014 12:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s56vha
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Mar 2006 14:33
Prispevkov: 184
Aktiv.: 0.79
Kraj: Kamnik, Preserje pri Radomljah

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 10, 2014 9:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem ravno menjal aku pri dizlu po 3,5 letih - tako da kapo dol za 7 let delovanja Applause
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1437
Aktiv.: 6.30
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 10, 2014 11:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

*
Zdravo še ena pomembna novost iz delavnice....

V novejših vozilih z dokupljeno vso dodatno opremo se priporoča preventivna menjava akumulatorja v manj kot 5-letih, ker ni dovolj dimenzioniran za vso dodatno opremo in prej oslabi... zamenjati ga z enako kvalitetnim.

Zadnji primer: 8-let stari akumulator na vozilu (Honda Accord 2.2i CTDi) je povzročil popolno uničenje alternatorja - vsa navitja popolnoma črna prežgana.... nimaš kaj popravljati.

***************

Zakaj do tega pride ... poskusite razvozljati ...

Lp.

_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
s53al
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44
Prispevkov: 1125
Aktiv.: 6.30
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 11, 2014 8:32 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Naš v Getzu bo oktobra star 8 let. V času JUGE je na 101-enki zdržal 7 let. Kasneje na Polotu pa 5 let.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70803.92

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 11, 2014 9:46 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.70
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 11, 2014 5:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem imel podobne probleme, in sicer pri Volvotu.
RFID špila je okoli ključavnice.
Slab stik pa je bil na kabel - konektor je kar navadna 100 mils letvica in jeziček da se zaklene d'oh!
Koltakti pa pokositrani, sploh ne pozlačeni. In po parih letih so bili lepo črni...

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 11, 2014 7:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No, mislim da je čista neumnost ( oziroma bi raje rekel marketinška poteza) menjati accu "preventivno". Namreč, tako lahko vržeš proč popolnoma dober accu,ki bi brezhibno delal še nekaj let. Seveda ima od tega korist izključno tisti, ki to predlaga...

Na ta način bi lahko "preventivno" menjal veliko stvari, ali pa kar vse na avtu...kaj pa če bi npr. motorni računalnik preventivno menjal na 5 let, ali bi raje na tri...?

Ne vem, ampak se mi zdi da če slab accu uniči alternator, potem je le-ta narejen slabo...saj bi krmilje moralo preprečiti prevelik tok...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 495 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group