Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
fonejayy Član


Pridružen-a: Sre 01 Okt 2014 13:09 Prispevkov: 11 Aktiv.: 0.08
|
Objavljeno: Čet Maj 14, 2015 7:36 pm Naslov sporočila: DIY varialbilni trenežer za kolo |
|
|
DIY
Zdravo,
ker rad kolesarim se nameravam malo za hec malo za res lotit manjšega projekta za krajšanja časa ob slabem vremenu - naprave za sobno kolo. Ker sem imel že možnosti stestirat komercialni trenežer vem da to ni to vsaj zame ne (preveč fiksno) in si želim nekaj bolj podobno "realni izkušnji kolesarjenja". Po razmišljanju in brskanju po spletu za raznimi diy napravami sem opazil tole zanimivo že narejeno (video). Pri okvirju sicer še ne vidim problema izdelave ampak bolj v samih rolah. Kovinske nimam namena kupovat, ker jih je (sem gledal) težko dobit in še relativno dragi so v primerjavi s PVC rolami. Zato imam namen iti s PVC rolami prbl. pol metra...naprej pa mi nastane težava kako najbolj optimalno naredit gladko-free motion vrtenje oz. kako ležaj čimbolje povezati s pvc tubo s čim manjšimi stroški.
Verjamem, da zna še koga zadeva pritegnit in bo lahko dodal svoj prispevek iz tehničnega vidika.
Lp
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Andrej64 Član

Pridružen-a: Sob 06 Dec 2008 20:27 Prispevkov: 727 Aktiv.: 3.62 Kraj: Ljubljana-Črnuče
|
Objavljeno: Čet Maj 14, 2015 7:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako je pa v tem primeru izvedena regulacija moči oz. "bremzanje" valjev? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fonejayy Član


Pridružen-a: Sre 01 Okt 2014 13:09 Prispevkov: 11 Aktiv.: 0.08
|
Objavljeno: Čet Maj 14, 2015 7:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na sliki lahko opaziš manjšo vrv ki povezuje srednji in sprednji valj, ki rahlo bremza (odvisno od natega) in naj bi omogočala uravnoteženo vožnjo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Andrej64 Član

Pridružen-a: Sob 06 Dec 2008 20:27 Prispevkov: 727 Aktiv.: 3.62 Kraj: Ljubljana-Črnuče
|
Objavljeno: Čet Maj 14, 2015 8:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Predvidevam, da je za nastavitev moči potrebno sestopiti s kolesa in nastaviti "bremzo". Če to drži, potem je to velik minus napram komercialnim trenažerjem. V realnosti pač nikol ne goniš z konstatnimi obrati. Je pa ideja o lovljenju ravnotežja v tem primeru dobra.
Kar se tiče valjev bi se jaz plastike izogibal. Sicer obstaja tudi kakšna primerna, vendar jaz tukaj nebi kompliciral in vzel nekaj kovinskega. Kakšen aluminij bi bil najverjetneje še najbolj primeren. Na vsaki strani dodaš zaprte ležaje in si zmagal. Za obliko daš pa nekomu postružit. Tako bojo valji masivni in skoraj večni. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fonejayy Član


Pridružen-a: Sre 01 Okt 2014 13:09 Prispevkov: 11 Aktiv.: 0.08
|
Objavljeno: Čet Maj 14, 2015 8:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ravno zato je mišljeno levo-desno-gor-dol variabilnost da se ne potrebuje nekegega regulatorja in je vadba bolj intenzivna, kar se meni zdi ok. Super si mi pomagal, sem še brskal po spletu in vidim da so aluminjaste cevi morda res boljša rešitev.
Nazadnje urejal/a fonejayy Pet Maj 15, 2015 10:40 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4221 Aktiv.: 17.84 Kraj: KOČEVJE
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Mihec Član


Pridružen-a: Pet 24 Mar 2006 20:10 Prispevkov: 414 Aktiv.: 1.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2015 10:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Preden pričneš z izdelavo, si poglej na YouTubu še tako imenovane "Faile". Mogoče po tem vseeno raje kupiš trenežer  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fonejayy Član


Pridružen-a: Sre 01 Okt 2014 13:09 Prispevkov: 11 Aktiv.: 0.08
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2015 11:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za predlog bom upošteval pri izbiri, ponudbe je nekaj samo še izberem nekaj primernega kje kupit, inoxcenter v lj se mi zdi solidna izbira teh cevi...ležaje pa bi potem v tem primeru moral sam privarit...trgovine, ki bi pa že imela sestavljene transportne role pa v Lj še nisem našel, če kdo kaj pozna prosim za delitev podatkov (našel sem edino eno podjetje, ki ima odlično ponudbo s temi produkti ampak so mojstri na žalost v MB (lar)!
Mihec je napisal/a: |
Preden pričneš z izdelavo, si poglej na YouTubu še tako imenovane "Faile". Mogoče po tem vseeno raje kupiš trenežer  |
Sem jih že... lepo sem se nasmejal ob tem drugače pa ja sem naštudiral in vzel v poduk kako zmanjšati te faile tako da bom verjetno dovolj varen ko bo sestavljeno, stranska kolesa in spodnja kolesa in malo zdrave pameti pa bo šlo in se bom lahko pohvalil s končim rezultatom ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NaMi Član

Pridružen-a: Pon 02 Jan 2012 15:21 Prispevkov: 97 Aktiv.: 0.59 Kraj: celje
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2015 5:12 pm Naslov sporočila: Zaviranje valjev |
|
|
To lahko izvedeš z uporabo avtomobilskega alternatorja (generator) gnanega preko jermena, najbolje kar iz zadnjega valja. S spremenljivim bremenom pa uravnavaš obremenitev. Sami ležaji in trenje koles nabrž nudijo premalo upora za kak resen trening razen vrtenja pedalov.
Rdeča vrv ( v bistvu je gumica ne vrv) na sliki ima drugo funkcjo in sicer "amortizira" energijo koles ob zaustavljanju in poganjanju, da ne poletiš iz valjev ampak se kompleten trenažer pomika naprej in nazaj v "smeri vožnje".
Potem pa še Android aplikacija za WiFi kontrolo in krmilnik za spreminjanje bremena.... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
miharix Član


Pridružen-a: Tor 18 Dec 2012 9:59 Prispevkov: 410 Aktiv.: 2.70 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2015 6:05 pm Naslov sporočila: Re: Zaviranje valjev |
|
|
NaMi je napisal/a: |
S spremenljivim bremenom pa uravnavaš obremenitev. |
Breme pa naj bo nek "koristen" porabnik.
Npr LCD, ki prikazuje pokrajino po kateri se voziš, v naključnih intervalih pa se vklopi različno močan veter(ventilator) ter močno sonce(luč)
ali pa celo motorček, ki spreminja naklon podlage. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 16.01
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2015 6:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz pa mislim, da gre na takem trenažerju kar trdo, če zamenjaš v višjo prestavo. Po moje z prestavo reguliraš trdoto. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RobiStrom Član

Pridružen-a: Ned 01 Mar 2015 22:00 Prispevkov: 220 Aktiv.: 1.76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2015 7:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Fotr je pred leti naredil fiksno varianto - vzameš sprednjo gumo dol, vilice pritrdiš na fiksen okvir, zadaj sta pa dva uležajena aluminijasta valja. Tole pa vidim prvič - zanimivo. Mogoče bom kdaj predelal staro mašino ali pa prodal za dele  _________________ LP Robi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fonejayy Član


Pridružen-a: Sre 01 Okt 2014 13:09 Prispevkov: 11 Aktiv.: 0.08
|
Objavljeno: Sre Maj 20, 2015 12:43 pm Naslov sporočila: Re: Zaviranje valjev |
|
|
miharix je napisal/a: |
NaMi je napisal/a: |
S spremenljivim bremenom pa uravnavaš obremenitev. |
Breme pa naj bo nek "koristen" porabnik.
Npr LCD, ki prikazuje pokrajino po kateri se voziš, v naključnih intervalih pa se vklopi različno močan veter(ventilator) ter močno sonce(luč)
ali pa celo motorček, ki spreminja naklon podlage. |
mojstrska popestritev za deževne dni
Sem pa na srečo še pred samo izdelavo doumel da bi se mi na napravi brez regulatorja vrtljajev hitro začel nabirat prah zato me zanima ali ve kdo še za kateri drug DIY mehaničen način poleg že omenjenega avto.alternatorja? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
botsub Član



Pridružen-a: Tor 14 Avg 2012 21:50 Prispevkov: 244 Aktiv.: 1.56 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: Sre Maj 20, 2015 1:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam enega za prodat. Če te zanima
TACX fortius _________________ -------------------------------------------------------------
Proti neumnosti se je potrebno boriti z vsemi sredstvi! - S52BOT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fonejayy Član


Pridružen-a: Sre 01 Okt 2014 13:09 Prispevkov: 11 Aktiv.: 0.08
|
Objavljeno: Sre Maj 20, 2015 6:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne hvala mojster, mam željo sam izdelat napravo po svojih željah, ker trenutne komercialne niso to kar želim pri indoor kolesarjenju oz. so zame trenutn precenjene.
Še vedno pa iščem odgovor na vprašanje, če ve kdo še za kateri drug DIY mehaničen način omejevanja obratov za implementacijo na valje? Mogoče kaj v velikosti ležaja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|