www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 
Sponsored by SiOL

Regulator napetosti na Tomos APN
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3104
Aktiv.: 21.75
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 25, 2012 9:36 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

matejcek81 je napisal/a:
ro-bi je napisal/a:
2-3% olja.
Če je ribalo, je bila šoba malenkost premajhna za trajnost. So bili pa vrtljaji zato višji (in končna).
Jaz sem imel na ziher nastavljeno, je tudi malo kadilo, ampak delalo tri leta, kot sem napisal.
Pustil sem zadaj BT50 za šalo, še posebej navkreber.


Če prav razumem si imel dizo priprto, da ti je bolj kadilo pri isti količini olja? Meni je ponavadi kadilo (občutno) nad 4%.

original BT50 pa je ostajal krepko za nami. Predelan BT pa ne ravno Smile

LP


Zate sem napisal, da če je ribalo, ste imeli premajhne šobe.
Jaz sem imel malenkost večjo in je motor dolgo držal (ob malo manjši max. moči)

_________________
3 x 3 = 9
ena dalje
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 13.07
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 25, 2012 10:53 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ro-bi je napisal/a:
matejcek81 je napisal/a:
ro-bi je napisal/a:
2-3% olja.
Če je ribalo, je bila šoba malenkost premajhna za trajnost. So bili pa vrtljaji zato višji (in končna).
Jaz sem imel na ziher nastavljeno, je tudi malo kadilo, ampak delalo tri leta, kot sem napisal.
Pustil sem zadaj BT50 za šalo, še posebej navkreber.


Če prav razumem si imel dizo priprto, da ti je bolj kadilo pri isti količini olja? Meni je ponavadi kadilo (občutno) nad 4%.

original BT50 pa je ostajal krepko za nami. Predelan BT pa ne ravno Smile

LP


Zate sem napisal, da če je ribalo, ste imeli premajhne šobe.
Jaz sem imel malenkost večjo in je motor dolgo držal (ob malo manjši max. moči)


Ok. Narobe sem si interpretiral.

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mkosmac
Član
Član



Pridružen-a: Čet 26 Mar 2009 22:18
Prispevkov: 301
Aktiv.: 2.59
Kraj: Limbarska Gora

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 13, 2012 4:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo!
Zanima me sledeče:
1.
Imam Tomos 15 slc. Napeljava je 6V, vse tuljavice v motorju. Usposobiti želim zavorno luč, pa sem meril napetosti, ki naj bi jih žarnica dobila (Meril sem z osciloskopom, vrednosti so Urms, merjeno brez štop zarnice).
Prosti tek z vključeno dolgo lučjo: <3V, brez luči 13V,
Poln gas z vključeno dolgo lučjo: 6-7V, brez luči 41V.
Zanima me, če so to neke realne vrednosti za tak motor?

2.
Če so dobljene vrednosti povezane s slabim magnetom in tuljavicami, ju ne mislim menjat, ker motorja pač veliko ne uporabljam. Zato me zanima izdelava regulatorja, s katerim bi napajal par LED diod. Regulator bi deloval, ko bi bile vključene luči (napetost cca. 20V), imeti pa bi moral zaščito pred previsoko napetostjo v slučaju pregorenja žarnice. Kaj mi predlagate?

_________________
LP Matej
if(?) ask_google();
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
peckovic
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Tor 30 Jul 2013 22:53
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.02

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 30, 2013 11:01 pm    Naslov sporočila: icon_impressed Re: Regulator napetosti na Tomos APN Odgovori s citatom

martinopresnik je napisal/a:
Lep pozdrav!
Imam težave s Tomosovim APN-om. Ta mi "zažiga" žarnice, vedno ko dodam malo plina.
Napetost se giblje med 5V pa do 9,5V. To pa je vrjetno preveč za 6V žarnico in premalo za 12V.
Predvidevam da je odpovedal regulator napetosti. Kako pa naj to preverim in odpravim napako?


Kolikor jaz vem če bi ti z volt metrom pomeril napetost na APN-ju in ce niha potem ali imaš fuč regulator ker če bi vse delovalo normalno bi napetost vedno bila ista . in iz lastnih iskušen vem da starejši mopedi APN (npr. moj 1988 letnik ) nima regulatorja in to se zlahka vidi če se voziš ponoči ker hitreje ko greš bolj sveti luč. Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 13.07
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 30, 2013 11:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tomos pri 6 ali 12 V nima regulatorja napetosti. To vam pove vsak service manual!
Komaj novi modeli, ki imajo CDI imajo regulatorje napetosti!

pa LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 30.45
Kraj: Črnomelj

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 31, 2013 9:01 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

12V/50W ga ima.
Sicer le kot omejevalec, pa vseeno.

_________________
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki_misko
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 13 Nov 2017 14:08
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.09
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 15, 2018 5:58 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdrav!

Ko smo že ravno pri 12 v napeljavi za tomos…. obstaja še kje 12V notranja vžigalna tuljava?
Res jo krvavo potrebujem...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Merlin
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47
Prispevkov: 233
Aktiv.: 1.77
Kraj: Senovo

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 16, 2018 9:12 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zakaj pa notranja?

Zunaj daš od avta, pa je.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 2932
Aktiv.: 22.44
Kraj: Koroška Bela

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 16, 2018 8:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Merlin je napisal/a:
Zakaj pa notranja?

Zunaj daš od avta, pa je.


Mislim da si s tem komentarjem brcnil v svoje koleno.

Še akumulator in alternator + pripadajoče elemente bi potem moral montirat..., pa je. Zunaj, seveda
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Merlin
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47
Prispevkov: 233
Aktiv.: 1.77
Kraj: Senovo

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 17, 2018 9:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, sem pozabil na akumulator, pa regulator tudi, potem imaš pa mir.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 2297 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group