www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Avto klima otežuje vžig avta
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
nominator
Član
Član



Pridružen-a: Pon 06 Jun 2011 21:55
Prispevkov: 61
Aktiv.: 0.39
Kraj: Radovljica

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 13, 2019 4:57 pm    Naslov sporočila:  Avto klima otežuje vžig avta Odgovori s citatom

Zdravo,

Ali mogoče kdo ve kako je s klimo avtomobila ko avto ugasneš.Prejšnje poletje sem opazil da če se vozim s prižgano klimo in avto potem ugasnem nastanejo težave pri ponovmem zagonu.Avto komaj obrne motor in potem vžge.Če je pa klima izklopljena ko avto ugasnem pri ponovnem zagonu ni težav. Avto je VW transporter 2,5tdi letnik 2000.Vse skupaj mi je čudno.Ima kdo izkušnje s tem?

Hvala za odgovore.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
eldi2011
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Sep 2014 15:55
Prispevkov: 256
Aktiv.: 2.21

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 13, 2019 6:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Da ni slučajno akumulator ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
144300
Član
Član



Pridružen-a: Sre 27 Jan 2010 22:14
Prispevkov: 700
Aktiv.: 4.06
Kraj: Zelena dolina

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 13, 2019 7:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če mu je akumulator vzdržal od poletja do sedaj ,sploh ni nujno, da je akumulatror.
Poglej malo okoli pogona za klimo, če se tam kaj neobičajnega dogaja ?
Naj enostavneje je ( najceneje ) ,če izklopiš prej klimo, predno ugasneš motor .
( če ne pa do mehanika )

_________________
NI ANTENA VSE,JE PA OGROMNO.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3638
Aktiv.: 17.11

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 13, 2019 7:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jermenica kompresorja od klime je hkrati tudi sklopka. Ko je sklopka izklopljena, se vrti samo obod jermenice. Ko je vklopljena, pa se vrti tudi kompresor.
Enostavno boš moral opazovati dogajanje nekdo pa naj vklaplja/izklaplja klimo in avto.

Potem pa še pomeri, če ima sklopka ob zagonu motorja tudi napetost na sponkah(konektorju).

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
nominator
Član
Član



Pridružen-a: Pon 06 Jun 2011 21:55
Prispevkov: 61
Aktiv.: 0.39
Kraj: Radovljica

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 13, 2019 7:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Baterija od avta je uredu, ker avto vžge kot nov kadar klima ni vklopljena.Težava je kadar pozabim klimo izklopit predem ugasnem motor.Zanima me če je to normalno.Po zdravi kmečki pameti bi pričakoval da se kompresor od klime izklopi kadar avto ugasneš in bi se ponovno sam vklopil po parih sekundah, ko ponovno vžgeš avto.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3880
Aktiv.: 18.03
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 13, 2019 9:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Menda ti sklopko drži vklopljeno in zraven zaganja še kompresor.
_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 1.02
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 14, 2019 2:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

nominator je napisal/a:
...da se kompresor od klime izklopi kadar avto ugasneš in bi se ponovno sam vklopil po parih sekundah, ko ponovno vžgeš avto.


Tako bi tudi moralo biti. Oziroma tako dela, če je vse brezhibno.

Imaš ročno ali avtomatsko klimo?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nominator
Član
Član



Pridružen-a: Pon 06 Jun 2011 21:55
Prispevkov: 61
Aktiv.: 0.39
Kraj: Radovljica

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 8:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Klima je avtomatska.


VW-T4-Multivan-Caravelle-Climate-Control-Climatronic-Climatic.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  13.76 KB
 Pogledana:  4742 krat

VW-T4-Multivan-Caravelle-Climate-Control-Climatronic-Climatic.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 1.02
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 11:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

preveri rele z število 140 na rele plošči (druga vrsta od spodaj navzgor, prvi z leve).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nominator
Član
Član



Pridružen-a: Pon 06 Jun 2011 21:55
Prispevkov: 61
Aktiv.: 0.39
Kraj: Radovljica

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 11:47 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Rele sem našel.Ali obstaja način da ga sam preverim a mora štromar(oprostite izrazu) preverit.


IMG_6788_web_zpswqdnturz.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  33.08 KB
 Pogledana:  0 krat

IMG_6788_web_zpswqdnturz.jpg



s-l640.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  22.38 KB
 Pogledana:  0 krat

s-l640.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 1.02
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 1:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

odpri rele (z pomočjo ploščatega izvijača odstrani pokrov), preveri če so zlepljeni kontakti releju z dvojnimi kontakti. Za test lahko očistiš kontakte z finim brusnim papirjem, potem obvezno menjaš rele z novim.

vključen ostane samo kompresor klime, ali ob kontaktu delujejo tudi ventilatorji spredaj (1.stopnja) na hladilniku?

diagnostika ne kaže nobene napake (VCDS 08-Auto HVAC)?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3638
Aktiv.: 17.11

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 3:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne z brusnim papirjem po kontaktih releja!
Vzemi majhno nediamantno pilo za grobo oblikovanje kontakta, za fino pa z nečim tišči kontakta skupaj, vmes pa vleci zunanjo plast od trdega valovitega kartona.

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 1.02
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 3:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

igo je napisal/a:
Ne z brusnim papirjem po kontaktih releja!
Vzemi majhno nediamantno pilo za grobo oblikovanje kontakta, za fino pa z nečim tišči kontakta skupaj, vmes pa vleci zunanjo plast od trdega valovitega kartona.



če je rele ''zapikal'', potem ga lahko za test, popolnoma brez skrbi pobrusi z brusnim papirjem. Itak je potrebno rele menjati. Z novim.
Če rele ni ''zapikan'' potem ga pustiš pri miru.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.54
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 6:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

igo je napisal/a:
Ne z brusnim papirjem po kontaktih releja!
"Zalij" odprtega prasca in njegovo podnožje (tudi na tiskanini) z WD-40 ... toplo spihaj + pobriši ! Najverjetneje a samim relejem ni nič narobe... ampak kakšen kontakt nekje drugje. Kje? Pitaj boga ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ecobra
Član
Član



Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16
Prispevkov: 310
Aktiv.: 2.61
Kraj: Radeče

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 6:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Glede na to, da ima avto climatronik ga najprej priklopi na tester VCDS, VAGCOM ali kaj podobnega, da ne tavaš po relejih, ker se kaj rado zgodi, da je napaka kje drugje.
Če tester ne izplune napake potem pa načrt v roke, če ga nimaš poišči v workshop manual in kopaj pod armaturo ali pa okoli kompresorja.
l.p

_________________
Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group