www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu

PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Jeep immobilizator, okvara

Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
klancar
Neznanec
Neznanec

Pridružen-a: Pon 20 Jun 2011 12:19
Aktiv.: 0.01
Kraj: novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2011 12:40 pm    Naslov sporočila:  Jeep immobilizator, okvara Odgovori s citatom

pozdravljeni
Na mojem wranglerju je prišlo očitno do okvare sistema blokade motorja saj z daljincem ne morem aktivirati zagona slednjega. V vozilu je vgrajen sistem Rockwell 04671346 (prilagam slike slednjega in vezja). Mi lahko nekdo pove ali kdo pozna morda to zadevo, oz. ima koristne informacije za odpravo težave, za vsakršen predlog bom zelo hvaležen.....Lp

DSC01453.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.18 MB
 Pogledana:  7 krat

DSC01453.JPG

DSC01454.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.28 MB
 Pogledana:  18 krat

DSC01454.JPG

Igor01
Član
Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Aktiv.: 2.62
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2011 5:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sicer se ne spomnim več točno, pa vendar, če je zadeva enaka kot pri Jeep Cherokee, potem ima 6 pinski konektor. Če je tako, potem mora biti :
Pini :
1- +12V,
2- 0V če ni ključa v ključavnici, +2,5V, če ključ je v ključavnici,
3- +12V pred zagonom in 0V po zagonu motorja,
4- prost
5- 0V če ni ključa v ključavnici, +2,5V, če ključ je v ključavnici in
6- masa

Najprej preveri te vrednosti, pa javi rezultate ...

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
a.vidmar
Član
Član

Pridružen-a: Ned 08 Jul 2007 11:03
Aktiv.: 5.58
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2011 5:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tule sem nekaj našel.

Remove-Starter-Kill.gif
 Opis:
 Velikost datoteke:  34.34 KB
 Pogledana:  5 krat

Remove-Starter-Kill.gif

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
klancar
Neznanec
Neznanec

Pridružen-a: Pon 20 Jun 2011 12:19
Kraj: novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2011 6:21 pm    Naslov sporočila:  načrt Odgovori s citatom

tole sem tudi jaz videl, oz sem tudi pisal osebi, ki je to objavila, pa mi je odgovoril, da mi žal ne more pomagati...skica pa je meni ki sem laik na področju elektrike čista neznanka.....hvala za pomoč, upam, da najdem rešitev...LP
PPG78
Član
Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Aktiv.: 10.44
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2011 9:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali lahko napišeš barve in debeline (tanek/debel) kablov ki grejo na Rockwell elektroniko in pa letnik avta.

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
robert
Član
Član

Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Aktiv.: 8.42
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2011 9:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

12 minut googlanja Wink
http://www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php?t=391784
http://www.check-engine.hu/inditasgatlo.html

Koda:

So let me start again, beeing more explicit.
I've a 1997 V6 Stratus (Stratus is export name of the Cirrus). 10 years ago, insurances companies here in Europe were pushing the car manufacturers to add antitheft functions in this kind of cars. So an aftermarket system has been designed and added when importing the Stratus. This was made by Rockwell.
This antitheft is also locking/unlocking doors.
Last summer, my remote decided to stop working and I hadn't an other one ! I went to Chrysler dealership and they told me that :
1. No spare available for Rockwell antitheft or remotes
2. To change the antitheft device + remotes with a second source one available from Chrysler
3. and maybe to change the PCM (Engine Electronic Unit)
Price was more that 1500 euros !!!!!
Having no other solution, I've accepted to send my car there... (150 euros for transportation :-/ ). After 15 days, no new from them. So I called and the guy explained me that the replacement antitheft was no longer available too and that they have NO solution. I was really upset and asked if he was kidding... But apparently not ! When I asked if I had to put my car in the junkyard, he just told me that apprently I have no other solution !
I've phoned the french chrysler consumer service who told me that I could lodge a complaint but that it won't bring anything as they knew the problem, I was not the first one and they have nothing to help us...
For my job I had the opportunity to go to Detroit in US and could go into a dealership. They could find my car in their system but which was initially without antitheft as it was an exportation model...
damn!
I became depressed ! This story took 2 months. I paid again 150 euros to send my car home and I started to look for help on the web... as you are doing....

After several help request on forum, Bordas Attila from Hungary gave me several solutions :
1. Find a spare PCB + antitheft + remotes in junkyard and change it myself
2. He could modify the PCM parameters in order to disable the antitheft function.
After few days looking in junkyards, I couldn't find spare parts so I've sent my PCM to him.
He made the parameter change, made a video showing my a similar stratus running with my PCM connected
I paid him and I had just to remove the Rockwell unit and mount back the PCM in the engine to bring my car to life again.... He asked me 300 euros to do that. And of course he didn't told me how he could get the information of what parameter had to be changed in the PCM....

The previous owner of my car had the strange idea to mount an aftersale alarm with antitheft in addition to the original one because he felt that the original remotes were not powerful enough to open the doors far from the car... I don't really understand that but anyway...
So as you guessed, removing the original Rockwell unit disable also the electrical door lock/unlock. But as I had this second aftermarket device, I've an other remote which still work fine.
So in conculsion, if you can't find spare parts to your local junkyard (PCM + antitheft unit + remotes) then you could consider contacting Mr Bordas He will ask you some pictures to identify if this is a model he can deactivate... If so, then you should bring back your car to life and then just install an aftermarker alarm in order to retrieve the electrical door lock/unlock function....
I hope this time I was clear enough. Do not hesitate to ask if you have other question. I'm knowing too much how depressing it is to have a car impossible to cranck just for a stupid thing like that.

PPG78
Član
Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Aktiv.: 10.44
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2011 11:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Naj bi bil tudi način da se blokado "odklopi"
Prvi način je opisan tukaj, kjer se "blokado" odstrani med obratovanjem in naj bi potem zadeva delala tudi brez.
Drugi način pa je opisan v priloženem pdf-ju (priročnik od ADAC-a) na drugi strani, kjer piše da naj bi pri problemih sklenil 3 debele žice (iste barve med seboj).

LP, Peter

Chrysler-Tips_Tricks.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  Chrysler-Tips_Tricks.pdf
 Velikost datoteke:  13.9 MB
 Downloadano:  56 krat

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
andtst11
Neznanec
Neznanec

Pridružen-a: Čet 17 Dec 2015 13:14

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 17, 2015 1:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

where is the imobilizer unit mounted in chrysler stratos?
Nazaj na vrh
surla
Član
Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 15:22
Aktiv.: 3.22
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 18, 2015 3:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pa vsaj približno veš kje je napaka?
Ali daljinec deluje?
Nazaj na vrh
surla
Član
Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 15:22
Aktiv.: 3.22
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 20, 2015 12:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ups , tole je pa že staro.
Objavitelj sicer ni povedal kako je zadevo rešil.
Nazaj na vrh
Vladimirsarajevo
Neznanec
Neznanec

Pridružen-a: Sre 26 Avg 2020 14:34
Aktiv.: 0.02

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 26, 2020 2:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

prosim, pomagajte mi, kako obiti sistem rockwell, imam džip wrangler za trg EU in daljinec ne bo odklenil elektronike za zagon motorja, ali obstaja kakšna možnost, da obidem sistem?
Nazaj na vrh
cyborg
Neznanec
Neznanec

Pridružen-a: Čet 14 Jul 2022 10:49
Aktiv.: 0.05

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 14, 2022 10:55 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni, je kdo rešil težavo z imobilizatorjem na Chrysler Stratusu?
Nazaj na vrh
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni