|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
role Član
Pridružen-a: Tor 30 Jun 2009 8:19 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.09
|
Objavljeno: Pon Nov 07, 2011 2:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
a mi prosim razložiš kakšne semeringe si mislil?
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Azrael Član
Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 23.90 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Nov 07, 2011 7:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Semeringa na motorni gredi.
Del 18 in 19 na spodnji sliki - sicer je za ATX, ampak je razlika do APN samo v hlajenju cilindra. ATX ima optimistično pasivno, APN pa je prisilno hlajen.
Sicer takrat menjaš tudi semeringe na menjalniku, vsa tesnila in morebitne slabe ležaje in ostale iztrošene dele, da imaš nato mir dolga leta.
Še to, če je kdo pulil dol cilinder (upaj samo, da ni pri tem zabil izvijač ali kaj podobnega med karter in cilinder -> uničen blok), je tesnilo med cilindrom in karterjem obvezno treba menjati, tudi če je po nekem čudežu ostalo celo. Staro tesnilo pa je treba odstraniti v celoti tako z bloka, kot cilindra.
Tudi fuč tesnilo povzroči enak problem - zlepa ne vžge, ko pa slučajno uspe, pa dela bolj malo časa.
Kompresija v karterju je za delovanje dvotaktnega motorja mnogo bolj pomembna kot kompresija v cilindru tega motorja. Če karter ne tesni, mašina nima osnovnih pogojev za delovanje.
Zato nakapaj nekaj mešanice v cilinder (embalaža olja "za šivalne stroje" je kot ustvarjena za tako početje) in po "kurblnu". Pri tem še gas odpri do konca.
Če bo vžgal, je vžig OK.
Takrat demontiraš vplinjač in nakapaš malo mešanice v sesalno cev. Če spet vžge (se bo zavrtel v visoke vrtljaje, ampak k sreči so platine dober omejevalec, Tomos mašine pa trpežne), imaš srečo, mašina tesni in imaš samo za ugotoviti kaj je narobe z vplinjačem - zamazan, netesen, nekompleten, narobe nastavljen...
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
91.56 KB |
Pogledana: |
16 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
role Član
Pridružen-a: Tor 30 Jun 2009 8:19 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.09
|
Objavljeno: Tor Nov 08, 2011 8:22 am Naslov sporočila: |
|
|
hvala bom poskusil v toku tedna če bom imel čas.
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jest10 Neznanec
Pridružen-a: Pon 30 Jun 2014 15:07 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Sob Jul 04, 2015 4:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
ima kdo mogoče el. shemo od ctx-a?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
marcc Član
Pridružen-a: Ned 29 Mar 2009 11:08 Prispevkov: 201 Aktiv.: 1.10 Kraj: Polzela
|
Objavljeno: Ned Avg 02, 2015 10:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Bom prislonil svoj lonček, da ne odpiram nove teme.
Dobil sem staro kosilnico Alpina, tista z enim kovinskim kolesom Za naš breg bo prišla še kako prav. Torej, kosilnica je stala okol 10 let. Vizualno v zelo slabem stanju. Ampak "rušt" sem obnovil in tudi ostale dele. Problem je pri iskri, nikoli nisem še nastavljal platin in teh zadev, ker do zdaj nisem imel teh problemov. Sistem je 6V.
Spodaj je nekaj slik. Vprašanja bom zastavil v alineje da bo bolj preprosto odgovorit.
-Ali platine, kot prikazuje slika morajo se dotikati ali ne? Če ne, koliko mora biti razmi?. Imam merilne lističe.
-Celotnen sklop na aluminjastem podnožju, kjer sta platini, tuljava in še ena komponenta. Ta sklop se zavijači z tremi vijaki. Celoten sklop se da zamikati levo ali desno. Mislim da se stem nastavlja nekakšen zamik vžiga? Če, mi prosim povejte kako.
-Iz cinšpule, kjer gre debel vodnik na svečko, bi rabil nov vodnik. Ali so to posebni vodniki?
-Izpod magneta pride samo en rdeč vodnik, ki gre na cinšpulo. Eden vodnik, ki je rjav gre pa na ohišje mašine (predvidevam da masa). Kako ugasnem kosilnico? Vzadaj pri svečki, je nekakšna vzmetni listič, baje da se ta vzmetni listič nasloni na svečko in ugasne... Če je to res, me bo pri vsakem poskusu streslo.
-Glava ima utor, ki ga še nisem videl, in tudi tesnila ni bilo med glavo in celindru. Slišal sem da ga ne rabi, baje k se zagreje da tesni, ampak Jaz to ne vrjamem.
Vrjetno je gdo, ki pozna kosilnico. Lepo bi prosil da mi kdo obrazloži. Dobi za rundo Hvala za pomoč!!
Lp, M
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
2.95 MB |
Pogledana: |
32 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
2.65 MB |
Pogledana: |
9 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
2.49 MB |
Pogledana: |
8 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
3.12 MB |
Pogledana: |
9 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
marcc Član
Pridružen-a: Ned 29 Mar 2009 11:08 Prispevkov: 201 Aktiv.: 1.10 Kraj: Polzela
|
Objavljeno: Tor Avg 04, 2015 10:14 am Naslov sporočila: |
|
|
Z voljo in googlom sem vse našel
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
zunox Neznanec
Pridružen-a: Tor 25 Avg 2020 14:49 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Tor Avg 25, 2020 2:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
hvala za shemo za apn6 mi je zelo v pomoč!
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bonus Član
Pridružen-a: Sob 22 Mar 2014 22:50 Prispevkov: 118 Aktiv.: 0.96 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2020 8:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Ali se je kdo že ukvarjal z vgradnjo akumularorja na apn6?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3469 Aktiv.: 16.53 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2020 9:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam 4 celice 3000mAh lifepo
Prototipna faza
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
366.52 KB |
Pogledana: |
11 krat |
|
_________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3469 Aktiv.: 16.53 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2020 9:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Tako je sedaj
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
729.63 KB |
Pogledana: |
19 krat |
|
_________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert Član
Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1871 Aktiv.: 8.39 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2020 10:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Bonus je napisal/a: |
Ali se je kdo že ukvarjal z vgradnjo akumularorja na apn6? |
Cca. 32 let nazaj
Pod sedežem je bilo 5 D Ni-Cd celic in gretz. Na tuljavi je bila odstranjena masa in speljani obe žici na greatz. Od tu so bile kar direkt priključene Ni-Cd celice in masa povezana na ohišje.
Ko me je ustavil policaj (takrat gospod miličnik) mi je dvakrat rekel "ugasi ta jajca" ,ker je svetila luč. Komaj sem mu razložil, da je to "najnovejši razvojni model Tomosa v fazi testiranj"
V kasnejši fazi smo testirali tudi tranzistorski elektronski vžig, pa dve svečki (po vzoru Alfe), pa ni da ni
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bonus Član
Pridružen-a: Sob 22 Mar 2014 22:50 Prispevkov: 118 Aktiv.: 0.96 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2020 12:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ro-bi - lahko deliš shemo? Ali baterije kaj vplivajo na vžig?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3469 Aktiv.: 16.53 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2020 12:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imam variabilni vzig od scooterja, ki ne dela brez akumulatorja.vzig ima izhod ac za luci posebej in za aku posebej. Na izhod za luci sem dal regulator na 12 v, na izhod za aku pa usmerniski mostic in kitajski dc-dc step down in v serijo z baterijo se upor, da mi omeji tok polnjenja. Za tiste tri zice vendar ne rabis sheme?
_________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bonus Član
Pridružen-a: Sob 22 Mar 2014 22:50 Prispevkov: 118 Aktiv.: 0.96 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2020 6:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede na napisano najbrž res ne. Hvala za opis.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3469 Aktiv.: 16.53 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pon Avg 31, 2020 9:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Ni problema
Ti rabiš samo greatz in step down modul.
_________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 75 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|