www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Vezava alternatorja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Partizan
Član
Član



Pridružen-a: Tor 05 Okt 2010 18:53
Prispevkov: 32
Aktiv.: 0.20
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 07, 2021 8:33 pm    Naslov sporočila:  Vezava alternatorja Odgovori s citatom

Pozdravljeni.

Vem, da je bilo ze kar nekaj objav na to temo ampak vseeno odpiram še eno. Če mi je kdorkoli pripravljen pomagat, se že vnaprej zahvaljujem.

Na traktorju ŠTORE 402 je crknil originalni alternator (12V-36A). Danes sem kupil novega mocnejsega od ISKRE (14V-55A). Stari je imel se ekstra regler. Novi ima vgrajenega. Sedaj je tako... Razumem, da gre B+ zica, ki je bla na starem tudi na novega na B+. Ostale dve oznake so pa razlicne in enostavno ne vem kako naprej. Rumena zica je bila na starem alternatorju priklopljena na C, rjavkasta pana DF, kjer so krtacke. Vec na prilozenih slikah.
Prosim za cimbolj enostavno razlago. Kam priklopit zici? Pa zanima me tudi, kaj naj naredim z starim reglerjem? Verjetno ga moram odklopit? Kaj pa zici?

Hvala za odgovore in vas cas.

Lp



IMG_20210107_162948.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  3.41 MB
 Pogledana:  1 krat

IMG_20210107_162948.jpg



IMG_20210107_162955.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  3.08 MB
 Pogledana:  1 krat

IMG_20210107_162955.jpg



IMG_20210107_163004.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  3.92 MB
 Pogledana:  0 krat

IMG_20210107_163004.jpg



IMG_20210107_181939.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  3.59 MB
 Pogledana:  1 krat

IMG_20210107_181939.jpg



IMG_20210107_162839.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  3.6 MB
 Pogledana:  3 krat

IMG_20210107_162839.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Partizan
Član
Član



Pridružen-a: Tor 05 Okt 2010 18:53
Prispevkov: 32
Aktiv.: 0.20
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 07, 2021 8:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še oznaceni kontakti na novem, da se boljse vidi.


IMG_20210107_193700.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  3.7 MB
 Pogledana:  4 krat

IMG_20210107_193700.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1614
Aktiv.: 8.19
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 07, 2021 9:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tistega starega originalnega regulatorja ne boš več potreboval in ga lahko odstraniš.

D+ iz novega alternatorja veži na kontrolno lučko na armaturki. Drugi priključek te lučke pa mora iti na + preko kontakta. (največkrat je ista žica, ki gre za napajanje instrumentov) Preveri če gre en priključek te žarnice (s simbolom akumulatorja) res na + preko kontakta! Ker se včasih zna zgoditi kakšno presenečenje pri teh starih sistemih...

W priključek pa je izmenična napetost in je odcep pred usmerniškimi diodami na statorju. Uporablja pa se za signal na merilnik vrtljajev motorja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gradbenik
Član
Član



Pridružen-a: Ned 08 Mar 2020 12:58
Prispevkov: 10
Aktiv.: 0.20

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 07, 2021 11:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo, si bom kar izposodil temo, prosim za malo pomoči, nisem iz stroke.

Rad bi izdelal alternator 24v 60 amp, iz alternatorja 12v 60 amp (tega imam slučajno doma, sam mislim da je šel regler po gobe, se da to kako izmeriti). Bi to šlo, da bi zamenjal samo regler, ali se zadeva tukaj šele začne komplicirati.

Rabil bi ga za polnjenje 2x avto akumulator 12v 60 amp. le ti pa bi napajali 4x DC motorje vsak po 250w, 13 amp. Izdelujem RC kosilnico.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ferdo
Član
Član



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10
Prispevkov: 340
Aktiv.: 1.53
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 08, 2021 10:14 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

gradbenik je napisal/a:
Zdravo, si bom kar izposodil temo, prosim za malo pomoči, nisem iz stroke.

Rad bi izdelal alternator 24v 60 amp, iz alternatorja 12v 60 amp (tega imam slučajno doma, sam mislim da je šel regler po gobe, se da to kako izmeriti). Bi to šlo, da bi zamenjal samo regler, ali se zadeva tukaj šele začne komplicirati.

Rabil bi ga za polnjenje 2x avto akumulator 12v 60 amp. le ti pa bi napajali 4x DC motorje vsak po 250w, 13 amp. Izdelujem RC kosilnico.


Tole verjetno ne bo šlo... Raje nabavi 24V alternator....
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group