|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kopron Član
Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29 Prispevkov: 172 Aktiv.: 0.81 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Ned Avg 10, 2008 7:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Avto mora napasti korozija da lahko tovarna naredi novega. In tudi z leti postane zastarel model. Življenska doba avta je od 3000 do 5000 delovnih ur odvisno od cenovnega razreda. Malo težje je narediti tak avto, da ti po preteku garancijskega roka crkne. _________________ Lep pozdrav Jože |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jur Član
Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 23.08 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Avg 11, 2008 9:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Na ladjah in čolnih se uporablja podobna naprava. Sestavljena je iz kosov cinka (Zn), ki so postavljeni na kovinske dele, ki so pod vodo. Ladijska izvedba te naprave ne potrebuje elektrike in elektronike. Deluje pa na na principu reverzne galvanizacije. Cink, morska voda in druge kovine tvorijo baterijo. Cink je bolj elektronegativen od ostalih ladijskih kovin, zaradi tega bo električni tok požrl cink (počasi se raztopi v vodi), ostale kovine pa bodo nedotaknjene. Če bi namesto cinka uporabil elektropozitiven aluminij, bi razžrlo ladijske dele.
V principu bi na ladji delovala tudi zgoraj omenjena naprava, ki je sicer montirana v avtu. Tehnično gledano pa nima smisla, ker cink, voda in druge kovine same po sebi delujejo kot baterija in zato dovajanje elektrike ni potrebno.
Ker v avtu ni elektrolita med elektrodo naprave in celotno (!!) površino šasije, naprava ne more imeti efekta. Če avto ne rjavi, to ni zasluga naprave.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dyfan Član
Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54 Prispevkov: 652 Aktiv.: 3.16
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ule Član
Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1561 Aktiv.: 7.01 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Čet Avg 14, 2008 7:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Teorija je zanimiva, vendar mene ta naprava ni prepričala. "busted" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kolmen Neznanec
Pridružen-a: Pon 03 Maj 2021 9:50 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.08 Kraj: Polska
|
Objavljeno: Tor Jun 08, 2021 11:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
jur je napisal/a: |
Na ladjah in čolnih se uporablja podobna naprava. Sestavljena je iz kosov cinka (Zn), ki so postavljeni na kovinske dele, ki so pod vodo. Ladijska izvedba te naprave ne potrebuje elektrike in elektronike. Deluje pa na na principu reverzne galvanizacije. Cink, morska voda in druge kovine tvorijo baterijo. Cink je bolj elektronegativen od ostalih ladijskih kovin, zaradi tega bo električni tok požrl cink (počasi se raztopi v vodi), ostale kovine pa bodo nedotaknjene. Če bi namesto cinka uporabil elektropozitiven aluminij, bi razžrlo ladijske dele.
V principu bi na ladji delovala tudi zgoraj omenjena naprava, ki je sicer montirana v avtu. Tehnično gledano pa nima smisla, ker cink, voda in druge kovine same po sebi delujejo kot baterija in zato dovajanje elektrike ni potrebno.
Ker v avtu ni elektrolita med elektrodo naprave in celotno (!!) površino šasije, naprava ne more imeti efekta. Če avto ne rjavi, to ni zasluga naprave.
Jur |
Torej nima pravice ukrepati? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 70 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|