www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Naprava proti rjavenju - "Rust evader"
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
kopron
Član
Član



Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29
Prispevkov: 172
Aktiv.: 0.81
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 10, 2008 7:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Avto mora napasti korozija da lahko tovarna naredi novega. In tudi z leti postane zastarel model. Življenska doba avta je od 3000 do 5000 delovnih ur odvisno od cenovnega razreda. Malo težje je narediti tak avto, da ti po preteku garancijskega roka crkne. Laughing
_________________
Lep pozdrav Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 23.08
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 11, 2008 9:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na ladjah in čolnih se uporablja podobna naprava. Sestavljena je iz kosov cinka (Zn), ki so postavljeni na kovinske dele, ki so pod vodo. Ladijska izvedba te naprave ne potrebuje elektrike in elektronike. Deluje pa na na principu reverzne galvanizacije. Cink, morska voda in druge kovine tvorijo baterijo. Cink je bolj elektronegativen od ostalih ladijskih kovin, zaradi tega bo električni tok požrl cink (počasi se raztopi v vodi), ostale kovine pa bodo nedotaknjene. Če bi namesto cinka uporabil elektropozitiven aluminij, bi razžrlo ladijske dele.

V principu bi na ladji delovala tudi zgoraj omenjena naprava, ki je sicer montirana v avtu. Tehnično gledano pa nima smisla, ker cink, voda in druge kovine same po sebi delujejo kot baterija in zato dovajanje elektrike ni potrebno.

Ker v avtu ni elektrolita med elektrodo naprave in celotno (!!) površino šasije, naprava ne more imeti efekta. Če avto ne rjavi, to ni zasluga naprave.

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dyfan
Član
Član



Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54
Prispevkov: 652
Aktiv.: 3.16

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 13, 2008 8:50 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na teh naslovih je nekaj pojasnil o zaviranju procesa rjavenja na način, kot ga ima Rust evader.

http://www.ruststoponline.com/how-does-rust-form.html

http://www.crownmotors.com.sg/

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ule
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32
Prispevkov: 1561
Aktiv.: 7.01
Kraj: Babno Polje

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 14, 2008 7:32 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Teorija je zanimiva, vendar mene ta naprava ni prepričala. "busted" Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
kolmen
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 03 Maj 2021 9:50
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.08
Kraj: Polska

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 08, 2021 11:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

jur je napisal/a:
Na ladjah in čolnih se uporablja podobna naprava. Sestavljena je iz kosov cinka (Zn), ki so postavljeni na kovinske dele, ki so pod vodo. Ladijska izvedba te naprave ne potrebuje elektrike in elektronike. Deluje pa na na principu reverzne galvanizacije. Cink, morska voda in druge kovine tvorijo baterijo. Cink je bolj elektronegativen od ostalih ladijskih kovin, zaradi tega bo električni tok požrl cink (počasi se raztopi v vodi), ostale kovine pa bodo nedotaknjene. Če bi namesto cinka uporabil elektropozitiven aluminij, bi razžrlo ladijske dele.

V principu bi na ladji delovala tudi zgoraj omenjena naprava, ki je sicer montirana v avtu. Tehnično gledano pa nima smisla, ker cink, voda in druge kovine same po sebi delujejo kot baterija in zato dovajanje elektrike ni potrebno.

Ker v avtu ni elektrolita med elektrodo naprave in celotno (!!) površino šasije, naprava ne more imeti efekta. Če avto ne rjavi, to ni zasluga naprave.

Jur


Torej nima pravice ukrepati?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 70 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group