|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
elektrolit Član
Pridružen-a: Sre 24 Feb 2021 21:06 Prispevkov: 161 Aktiv.: 4.18 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Čet Jun 17, 2021 7:51 am Naslov sporočila: TCe? |
|
|
Zanima me, če kdo dobro pozna razliko med TCe (90) in klasično izvedbo bencinskega motorja v praksi?
Nekatere lastnosti sem že prebral v raznih avtomobilističnih revijah, cel kup nekih podatkov, ampak mene zanimajo predvsem praktične izkušnje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucca brassi Član
Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4053 Aktiv.: 18.18 Kraj: KOČEVJE
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
elektrolit Član
Pridružen-a: Sre 24 Feb 2021 21:06 Prispevkov: 161 Aktiv.: 4.18 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Jun 19, 2021 10:42 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za povezave, bodo zelo prav prišle.
Odločam se za nakup starejšega rabljenega vozila in mi avto s TCe nikakor ni všeč, zato sem želel malo več informacij.
V avtomobilističnih revijah so med drugim tudi zapisali, da avto s TCe motorjem ni ravno primeren za mestno vožnjo. Pri speljevanju potrebuje precej več moči oziroma več vrtljajev kot navadni motorji, kar zna pri stalnem speljevanju in ustavljanju kar precej motiti (tudi poraba bencina).
Sicer imam v planu tudi daljše vožnje, ampak mestna vožnja je žal neizogibna. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
s59ma Član
Pridružen-a: Čet 21 Feb 2008 12:31 Prispevkov: 626 Aktiv.: 3.18 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Sob Jun 19, 2021 10:43 am Naslov sporočila: |
|
|
Po komentarjih, ki sem jih prebral, me pri Renaultu ne bodo videli... že prej nisem bil njihov fan, zdaj imam samo še slabše mnenje. _________________ Na napakah se učimo (pametni se na tujih). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
elektrolit Član
Pridružen-a: Sre 24 Feb 2021 21:06 Prispevkov: 161 Aktiv.: 4.18 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Jun 19, 2021 10:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Klasični motorji so čisto OK.
Jaz vozim že 15 let raznorazne Clio-te (seveda z navadnim motorjem) in so čisto OK, nikoli nisem imel nobenih težav z motorjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Convert Član
Pridružen-a: Ned 13 Jun 2021 15:57 Prispevkov: 168 Aktiv.: 4.82 Kraj: NM
|
Objavljeno: Sob Jun 19, 2021 1:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sosed ima Scenica z 1.3TCe motorjem in zaenkrat brez težav v dveh letih lastništva. Poraba po mestu ni ravno ugodna, ampak glede na velikost/težo avta nič nepričakovanega. Nasplošno pa zadovoljen.
Sodelavka je pred kratkim prodala Capturja 0.9TCe - da se je kam premaknil ga je bilo potrebno konkretno priganjat, posledično visoka poraba, večkrat je imela težave s prižiganjem lučke za motorno elektroniko in podobno. Ga je zamenjala za Capturja z atmosferskim motorjem, zaenkrat zadovoljna. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Convert Član
Pridružen-a: Ned 13 Jun 2021 15:57 Prispevkov: 168 Aktiv.: 4.82 Kraj: NM
|
Objavljeno: Sob Jun 19, 2021 1:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
elektrolit je napisal/a: |
Klasični motorji so čisto OK. |
To mnenje prevladuje pri večini voznikov Renaultovih vozil ki jih poznam (dolenjska nasplošno, Revoz pač). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joztom Član
Pridružen-a: Sob 11 Nov 2017 0:42 Prispevkov: 273 Aktiv.: 3.47 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jun 21, 2021 3:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najboljši je vsekakor diesel. Se ne pustim nategovati lažnivcem z elektriko ali tce mlinčki s popokanimi glavami zaradi klenkanja. Elektrika v blokih in parkiriščih ni dostopna, če bi vsi Slovenci filali avte čez noč nimamo elektrike. Hibrid so še večja jajca. Na račun zlagane ekologije, zadeva žre na dolgi rok 7,1l/100 pri Toyota RAV4, se vsak teden vozim. Lepi qrc gleda take prihranke, iz žepa vam denar vlečejo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5337 Aktiv.: 24.72 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Pon Jun 21, 2021 6:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tole pa malo (veliko!) bluzis! Dizel je ok za AC relacije, za drugo pa nikakor.
Konkretno hibrid 1.8 star dobrih 5 let imam porabo 5.3 litre za zadnje leto. Mesto, relacija in AC. Mesto in relacija je poraba se manjsa.
Predelan Smart na elektriko 1F polnjenje, prej na sihtu in po potrebi v bloku preko podaljska, zdaj bolj komot, ko smo v hisi.
Lp, G _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucca brassi Član
Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4053 Aktiv.: 18.18 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Pon Jun 21, 2021 6:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
@ s59ma
a ti to misliš da pri drugih avtih težav ni
problem se je pričel s t.i. downsize kubiture in dvigovanjem moči preko turbine do 3 cilindrnih motorjev in tlačenjem malih motorjev v velike kripe s 17'' kolesi.
vsaka znamka ima svoje cvetke tako da ... čevlje sodi naj kopitar
jaz imam porabo kočevje -bloke- cerknica 4,9l/100 s tem da tudi dosti stojim pred semaforjem 1,6dci /132 hp scenic III
Vozim pa renaulta že 18 let pa kar čez miljon km (3x300.000) z mojimi z ostalima pa še kakih 150.000 .In ne moreš verjet vse brez kakšnih groznih pretresov ali servisov _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
|
s59ma Član
Pridružen-a: Čet 21 Feb 2008 12:31 Prispevkov: 626 Aktiv.: 3.18 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Pon Jun 21, 2021 7:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne, seveda si ne delam nobenih utvar.
Si pa v drugem stavku zelo, zelo dobro zadel bistvo težav (pri vseh proizvajalcih)!
No, če si z Renaultom zadovoljen, toliko bolje. Vsak se odloči za tisto, kar meni, da mu bo služilo. _________________ Na napakah se učimo (pametni se na tujih). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joztom Član
Pridružen-a: Sob 11 Nov 2017 0:42 Prispevkov: 273 Aktiv.: 3.47 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Jun 22, 2021 6:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bolje je, da se posvečamo elektroniki, motoroznanstvo obravnavamo ljubiteljsko in brez izkušenj. Kako ločiti mestno in relacijsko vožnjo, moj dizel automatik samodejno drži obrate med 1200 in 2700, pa nima veze kje se kaj grem, na AC na ful pri 130 je to okoli 2500 obratov. Omenjeni Toyota RAV4 ima 2.5l bencinski motor, zdaj zakaj je vgrajena taka groba sila mi je nepoznano. Sodobni VW touran 1.6TDI od žene ima povprečje 4.7l, pa ni prav lahek in ima ročni menjalnik. Velika krivica se je pred časom zgodila dizlom, pa počasi bodo ljudje pokapirali nateg. Prodaj bencinarja, če znaš, tudi vpraša te nobeden. Za hibride in elektriko bo še precej prepirov, dokler se ne utrdi sistem brezkontaktnega polnjenja, pa pozabite na uspeh. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
elektrolit Član
Pridružen-a: Sre 24 Feb 2021 21:06 Prispevkov: 161 Aktiv.: 4.18 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sre Jun 23, 2021 8:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ravnokar sem prišel z ogleda še enega Clio-ta.
Bencinski motor 1,2 16 V bo kar dovolj močan. Sedaj se moram samo še odločiti za letnik avta. Namreč se ne vozim veliko, tako da se mi ne izplača kupiti samo nekaj let star avto, ker bo s starostjo veliko več izgubil pri ceni kot pri uporabi.
Me veseli, da smo malo poklepetali in izmenjali mnenja.
Sedaj se pa lahko spet posvetimo elektroniki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 75 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|