|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator
Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6555 Aktiv.: 29.40 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Ned Jul 18, 2021 11:49 am Naslov sporočila: Menjava zadnjih zavornih ploščic |
|
|
Spravil sem se k menjavi zavornih ploščic, pa me malo je..e zadnja čeljust. Po neki logiki je bilo običajno, da se bat zavornega cilindra umakne (spusti noter), če ga obračaš/privijaš v smeri urinega kazalca. Pri temle (ford) pa tole ne uspe ... bat se sicer lepo obrača, ampak ne zleze noter, da bi dobil dovolj prostora za nove ploščice. Zanima me, ali je tu kak drugačen sistem, ali delam kaj narobe? Prav bi mi prišla tudi kakšna slika prereza, da vidim na kakšen način je tole sestavljeno skupaj.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mmelektronika Član
Pridružen-a: Pet 04 Okt 2019 18:59 Prispevkov: 180 Aktiv.: 3.25 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Ned Jul 18, 2021 12:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
obračaš in stiskaš notri
obstaja posebno orodje za to
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
frenki Moderator
Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6555 Aktiv.: 29.40 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Ned Jul 18, 2021 1:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, orodje verjetno obstaja, samo jaz ga nimam.
No ... uspelo vseeno ... cvinga in papagajke.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
144300 Član
Pridružen-a: Sre 27 Jan 2010 22:14 Prispevkov: 700 Aktiv.: 4.04 Kraj: Zelena dolina
|
Objavljeno: Ned Jul 18, 2021 1:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nekako takole bi moralo iti kot si napisal Frenky, da ga obračaš in gre notri, pred leti sem ga hotel na silo , na vse možne načine, a se ni vdal VW , šele potem sem izvedel za ta trik in je šel lepo notri , ker skoraj bi polomil vse , ker so bili načini že kar premočni kako ga spravit noter na silo.
_________________ NI ANTENA VSE,JE PA OGROMNO. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
frenki Moderator
Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6555 Aktiv.: 29.40 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Ned Jul 18, 2021 3:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, postopek je pravilen ... ga je pa ob obračanju potrebno malo pritisnit noter ... tako kot je mmelektronika napisal.
Ko sem ga malo s cvingo stisnil, se je ob privijanju lepo pospravil ... tako kot sem pričakoval.
Me je pa presenetila neenakomerna obraba ploščic. V petek sem ga prvič slišal, ko je ob zaviranju zaškripal. Zavedlo me je, ker sem običajno preverjal zunanje, izkazalo pa se je, da je ena notranja uničena do nule. Na tako neenakomerno obrabo še nisem naletel. Bom poskusil pripet kako sliko.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mmelektronika Član
Pridružen-a: Pet 04 Okt 2019 18:59 Prispevkov: 180 Aktiv.: 3.25 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Ned Jul 18, 2021 4:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zaštekana vodila, razdri in očisti, po potrebi zamenjaj gumice. Namaži z bakreno mastjo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
frenki Moderator
Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6555 Aktiv.: 29.40 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Ned Jul 18, 2021 5:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, sem ... razen gumic, ki so zaenkrat videti še popolnoma OK. Pomenjal sem spredaj in zadaj. Nisem pa prepričan, da je tista prednja uničena zaradi vodil ... čeprav mi vzrok ni jasen. Diski so sicer videti OK. Bom videl kako bo z novim setom.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
584.13 KB |
Pogledana: |
3 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1.21 MB |
Pogledana: |
2 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Profesor Einstein Član
Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1423 Aktiv.: 6.65 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Ned Jul 18, 2021 5:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav
Na leto do dve si preventivno pregledam zavorni sistem.
Za vodila čeljusti, ki so pod protiprašnimi gumicami, so ugotovili da je najboljši permatex, ki se sicer uporablja za mazanje fiksnih, gibljivih in drsnih kontaktov.
Ta ne bo poškodoval protiprašnih gumic.
Bakrena je za vodila ploščic... ni primerna za stik z elastomeri s časoma poškoduje protiprašne gumice.
EDIT:
V priponki pdf z naborom potrebnega materiala za servis zavor. Edino Plastilube sem zamenjal s Permatex ostalo OK.
lp.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
196.67 KB |
Pogledana: |
0 krat |
|
Opis: |
|
Download |
Ime datoteke: |
Zavore - maziva & tekočina - ATE.pdf |
Velikost datoteke: |
468.13 KB |
Downloadano: |
8 krat |
_________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rplink3r Član
Pridružen-a: Tor 06 Feb 2007 20:02 Prispevkov: 480 Aktiv.: 2.29 Kraj: Levec
|
Objavljeno: Pon Jul 19, 2021 7:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Mene čaka podobno, na prejšnejm avtu sem pretesnil komplet zadnje zavore ker se bati niso dobro vračali in od takrat je bil mir.
Niso problem samo vodila, šteka tudi bat.
Kupiš set za pretesnitev in razstaviš cilinder narazen, ga očistiš, tako cilinder kot bat, daš novo tesnilo in zavore bodo obnovljene.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
33.34 KB |
Pogledana: |
0 krat |
|
_________________ "The statement below is false."
"The statement above is true." |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MarkoM Član
Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 13.17 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Pon Jul 19, 2021 10:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Pri teh starih zavorah se izplača kupiti celi batič in vsa tesnila nova, pretesniš in imaš dejansko vse obnovljeno. Seti so dejansko zelo poceni, mehaniki ponavadi raje menjajo kar cele čeljusti, ker seveda s tem več zaslužijo (še vsi imajo rabate na delih) in še manj dela imajo. Je pa potrebno vrteti bat in hkrati pritiskati, ker je bat nataknjen na vijak, ki se uporablja za ročno zavoro. Namensko orodje stane par evrov, seveda, če enkrat to menjaš, je najboljša opcija spona in papagajke. Pri elektronskih ročnih zavorah pa potrebuješ diagnostiko, da razkleneš čeljusti in menajš.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
joztom Član
Pridružen-a: Sob 11 Nov 2017 0:42 Prispevkov: 273 Aktiv.: 3.48 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jul 19, 2021 7:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bat ne crkne in se lahko spolira. Porozna postane stena cilindra, ki je iz gusa, torej najceneje je menjati čeljusti za kakšen ceneni Budweg. Brus na tri krake s fedrom za fino poliranje cilindrov se doma ne izplača. Če kupiš Castrol rdečo mast, pa ATE silikonsko mast za pod prašno gumico in Textar mast za vodila, pa že presega vrednost čeljusti. Za električno ročno gre z dratom in akumulatorjem. Za odprtje nateraš motor do konca, po sestavi pa zategneš in le toliko popustiš, da spusti. Ravno danes sem to delal na Scenicu.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 74 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|