|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
rplink3r Član
Pridružen-a: Tor 06 Feb 2007 20:02 Prispevkov: 480 Aktiv.: 2.30 Kraj: Levec
|
Objavljeno: Sre Okt 06, 2021 7:35 pm Naslov sporočila: Hišni agregat na zemeljski plin |
|
|
Pozdravljeni,
Hišni sistem sem nadgradil z na baker previtim kitajskim 8500W agregatom, z opcijama na Bencin in Plin.
Zadeva na Bencin in na klasično plinsko Butan jeklenko deluje dobro.
Sem pa poskusil napajati z sistemskim zemeljskim plinom za hišni kuhalnik.
Z tem ne dela, niti ne štarta, je sploh možno, da bi deloval agregat z zemeljskim plinom, ta ki je za plinsko peč in hišni kuhalnik? _________________ "The statement below is false."
"The statement above is true." |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3222 Aktiv.: 33.19
|
Objavljeno: Sre Okt 06, 2021 8:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
V jeklenki je LPG, zemeljski je pa večinoma metan (CNG). Motor za LPG ne moreš poganjati s CNG. _________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Roby Član
Pridružen-a: Tor 12 Avg 2003 15:29 Prispevkov: 233 Aktiv.: 1.05
|
Objavljeno: Sre Okt 06, 2021 8:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Moralo bi delovati... v teoriji.
MAN-ovi plinski ki jih imamo, so klasični motorji z nekaj višjim kompresijskim razmerjem.
Pazi pa , ker je energijska vrednost UNP-ja 3x večja od zemeljskega plina (27 vs 9 KWh/m3). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Peter123 Član
Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1364 Aktiv.: 7.37 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Čet Okt 07, 2021 8:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Plina iz jeklenke ali iz plinovoda "nista" enaka.
V jeklenki imaš mešanico propana butana v tekoči fazi.
Da lahko shraniš čim več energije v čim manjšem prostoru.
V plinovodu imaš mešanico propana in butana v plinski fazi.
Da je transport plina čim lažji/cenejši.
Zgoraj navedeno ti tudi pojasni razliko v energijski vrednosti.
Načeloma obstajajo tudi kompresorji, ki ti iz plinovoda skompresirajo plin nazaj v tekočo fazo. Slišal in bral a nisem še videl.
Ena od možnosti bi bila tudi plinohram, tudi tam imaš plin v tekoči fazi.
Dopisano:
Šele sedaj se spomnil: prvo povej na kaj teče generator ker je več plinov_ LPG, CNG, UPN,... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RobiStrom Član
Pridružen-a: Ned 01 Mar 2015 22:00 Prispevkov: 209 Aktiv.: 1.89 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Okt 07, 2021 9:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Sam motor je primeren za cng, tako kot vsak bencinski. Bi pa moral zamenjati/ali pa dodati vse kar je inštlacije za CNG - z LPG ni kompatibilno. Regulator tlaka, uparjalniki, šobe, ventil,...
Domnevam, da ima agregat klasični uplinjač. Glede predelav na CNG je dosti informacij na spletu. _________________ LP Robi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Peter123 Član
Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1364 Aktiv.: 7.37 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Čet Okt 07, 2021 11:17 am Naslov sporočila: |
|
|
[quote="RobiStrom"]Sam motor je primeren za cng, tako kot vsak bencinski. Bi pa moral zamenjati/ali pa dodati vse kar je inštlacije za CNG - z LPG ni kompatibilno. Regulator tlaka, uparjalniki, šobe, ventil,...
Domnevam, da ima agregat klasični uplinjač. Glede predelav na CNG je dosti informacij na spletu.[/quote]
Hmmmmm. moj avto in prejšni sta oba bencinarja in lepo delujeta na LPG.
Torej bencinski motorji delujejo tudi na LPG, od same inštalacije je pa odvisno CNG/LPG. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3222 Aktiv.: 33.19
|
Objavljeno: Čet Okt 07, 2021 11:33 am Naslov sporočila: |
|
|
CNG imajo na par pumpah pri nas. LPG pa povsod. Mislim, da je CNG bolj razširjen v Italiji. _________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2534 Aktiv.: 13.15 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Čet Okt 07, 2021 2:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zemeljski plin (NG) iz plinovoda ni kar avtomatsko poimenovan CNG. Ker je potreben kompresor, da ga stisne in nato nastane CNG.
CNG je najboljše gorivo, zelo poceni. Problem so pumpe, ki jih ni, ravno tako ni velik izbor avtov. Nekatere firme imajo svoje polnilne postaje za CNG za svojo floto vozil, obstajajo tudi domače, vendar to je predrago zaenkrat.
Plinski agregati na zemeljski plin so namenjeni, da delajo 24/7, največkrat v povezavi s kogeneracijo.
Agregati za zasilno napajanje so navadno bencinski (manjši) ali dizel (večji).
Tako, da ni treba preveč tople vode odkrivat in delat še kakega nevernega posega v agregat. Takrat ko ko agregat prišel prav, je čisto vseeno ali dela na bencin ali pa UNP iz jeklenke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rplink3r Član
Pridružen-a: Tor 06 Feb 2007 20:02 Prispevkov: 480 Aktiv.: 2.30 Kraj: Levec
|
Objavljeno: Čet Okt 07, 2021 4:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja glede na prebrano, bom lepo pustil tako kot je in bo zadeva, ko se rabi delovala na Jeklenko.
Nisem še preizkusil kako dolgo drži, kakšne 4h sigurno, saj več časa pa elektrike do sedaj še ni zmanjkalo. _________________ "The statement below is false."
"The statement above is true." |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert Član
Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1869 Aktiv.: 8.42 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Čet Okt 07, 2021 8:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dobrodošel bi bil kakšen tip, znamka, slika, ... agregata
Tudi plinske kuhalne plošče imajo različne dize za "jeklenko" in za mestni plin.
Morda je potrebno zamenjati samo dizo z večjo, ker uporabljaš "siromašnejši" plin in razmerje ni pravo _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rplink3r Član
Pridružen-a: Tor 06 Feb 2007 20:02 Prispevkov: 480 Aktiv.: 2.30 Kraj: Levec
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Peter123 Član
Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1364 Aktiv.: 7.37 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Pet Okt 08, 2021 11:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja kot piše dela na LPG.
Če bi želel drugačen plin bi rabil "vsaj" drugačen vplinjač.
V tem primeru si obdržal opcijo pogona na bencin.
Verjetno bi zadeva delovala na plinsko jeklenko (gospodinjsko), pri čemur bi jo moral obrniti na glavo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rplink3r Član
Pridružen-a: Tor 06 Feb 2007 20:02 Prispevkov: 480 Aktiv.: 2.30 Kraj: Levec
|
Objavljeno: Pon Okt 11, 2021 9:22 am Naslov sporočila: |
|
|
Sem že napisal, na plinsko jeklenko deluje normalno, ni je potrebno obračat.
Ne deluje na sistemski plin, in po prebranem ter premisleku glede funkcionalnosti in nevarnosti nebom predeloval zadeve.
Ko bo treba bo pa že na jeklenko delal. _________________ "The statement below is false."
"The statement above is true." |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jozede Član
Pridružen-a: Sob 19 Jul 2014 18:32 Prispevkov: 342 Aktiv.: 2.90 Kraj: Jesenice
|
Objavljeno: Pon Okt 11, 2021 12:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
rplink3r je napisal/a: |
Sem že napisal, na plinsko jeklenko deluje normalno, ni je potrebno obračat.
Ne deluje na sistemski plin, in po prebranem ter premisleku glede funkcionalnosti in nevarnosti nebom predeloval zadeve.
Ko bo treba bo pa že na jeklenko delal. |
Poglej v navodila, kakšen plin iz jekenke rabiš ali v tekočem stanju ali v plinastem. Če boš uporabljal plinasto fazo boš po vsej verjetnosti moral dogrevati jeklenko, ker se sicer jeklenka preveč ohladi (zamrzne) in ni več dovolj pritiska - agregat bo dobil po določenem času premalo plina in ne bo več deloval.
Sem imel pred leti predelan avto na plin, je bilo tako, da je v dodatni plinski uplinjač prihajala tekoča faza plina, in se je v uplinjaču pretvorila v plinasto stanje. uplinjač je bil ogrevan z vročo vodo iz motorja, sicer je zamrznil in avto ni delal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 48 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|