|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Hanzi Član
Pridružen-a: Tor 15 Sep 2020 13:46 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.38 Kraj: GEOSS
|
Objavljeno: Ned Sep 25, 2022 11:57 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne me narobe razumet, ne gre se mi za grame pri bateriji in teži, ampak da bi pa dupliral ze tako tezke motorje pa res ne mislim.
_________________ Sonce naj sveti vsak dan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ignis Član
Pridružen-a: Pon 21 Feb 2011 10:38 Prispevkov: 461 Aktiv.: 2.87 Kraj: MB
|
Objavljeno: Ned Sep 25, 2022 12:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hanzi je napisal/a: |
...ampak da bi pa dupliral ze tako tezke motorje pa res ne mislim. |
Za zahteve ki si jih zapisal, DD, vzpon in masa voznika ... je fizika neizprosna,
2 motorja sta samo ena od opcij, ki pa ni najboljša, se pa masa lepše razdeli.
1kW zadostuje za 10-12-15% vzpon ob zadostni pomoči nog, za kaj več pa najboljše da skočiš na 3kW motorje(1 motor zadaj).
Za v hribe je mid-drive zelo hvaležen(mutiplikacija), ostane pa problem zaviranja navzdol ... ki se ji tudi čisto ne izogneš z DD.
_________________ Znanje se množi, če ga delimo! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hanzi Član
Pridružen-a: Tor 15 Sep 2020 13:46 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.38 Kraj: GEOSS
|
Objavljeno: Ned Sep 25, 2022 12:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
250w motor v zadnjem kolesu kitajca me je zadovoljivo vlekel v klanec.
Ne vem zakaj bi potem rabil 10x mocnejsega?
_________________ Sonce naj sveti vsak dan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
v.j. Član
Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47 Prispevkov: 1344 Aktiv.: 11.97 Kraj: Veldes
|
Objavljeno: Ned Sep 25, 2022 12:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Regeneracija kar konkretno zavira, izplen energije je komaj omembe vreden, razen pri res pravem klancu. Regeneracija je možna pri motorjih v pestu, torej v kolesu.
Pri sredinskem motorju regeneracija ni možna, razen pri totalni predelavi prenosov, odpade klasičen menjalnik... in še kaj... razmislite zakaj.
Če želimo regeneracijo, ostane torej motor v pestu...
Motor v pestu ima primerljiv izkoristek s sredinskim le po ravninah, v klanec je izkoristek tako slab, da izgub niti najboljša regeneracija ne pokrije.
Izkoristek sredinskega motorja za vožnjo v klanec je toliko boljši od "direct drive" motorja v pestu, da se regeneracija ne izplača, ne mislim cenovno ampak glede porabe energije in s tem povezano kapaciteto baterije.
Največji smisel regeneracije bi bil kvečjemu varčevanje na zavorah
Je to potrebno? Izkušnje kažejo da ne, ni smisla ne v tehničnem in ne v finančnem smislu.
Dejstvo je, da se je na regeneracijah delalo, ampak se v praksi pri biciklih ne uporablja in se tudi ni prijelo, ostalo je torej le pri testnih modelih in pri zagriženih entuziastih.
Izkušnje kažejo, da je sredinski motor tisto pravo, če gre za klance, za pretežno ravnine in malo klancev oziroma blagih klancih, bo dober kompromis tudi motor v pestu.
Kolo si lahko vsak predela tudi sam, kratka predstavitev je tukaj.
Na vprašanja postavljena tam, bom tudi odgovoril v tisti temi tam.
_________________ Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hanzi Član
Pridružen-a: Tor 15 Sep 2020 13:46 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.38 Kraj: GEOSS
|
Objavljeno: Ned Sep 25, 2022 12:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najlepsa hvala, na kratki razdalji sem peljal tudi bafanga, nisem pa se odpeljal konkretnega klanca.
Najbrz pa ni izvedba s sredinskim motorjem najbolj pogosta brez razloga.
Klanec je na nekaterih mestih konkreten saj z treking kolesom lahko dobis 70+ kmh (na obeh straneh) rekord sem imel 80+. In takrat je treba bremze "stisnit" ker klancu sledi serpentina
Oziroma oster ovinek.
In sem tuhtal o regeneraciji po prakticno celem klancu navzdol. Ce kdo pozna Vače, potem veste kako zgleda na obeh straneh.
Nc, bafang ali tsz al kaj ze je. Bafang mislim da je bolje zastopan..
_________________ Sonce naj sveti vsak dan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
malci Član
Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05 Prispevkov: 793 Aktiv.: 3.92 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Sob Sep 02, 2023 6:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
September 2023
Oživljam temo.
Sam sem letos lepo uporabljal in še uporabljam predelano e-kolo, a bi v družini zelo prav prišlo še eno. Danes sem naletel na reklamo koles "GOGOBEST GM30"
(750W motor, 620Wh baterija.... za slabih 1000€).
Ali kdo slučajno pozna to firmo? Me ima, da bi naročil preko in plača s PayPal, samo me malo bega nizka cena oz tisto "če je nekaj prelepo/prepoceni, potem nekaj ne bo vredu"
lp
Uroš
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
62.22 KB |
Pogledana: |
6 krat |
|
_________________ Elektronika za hobi
Nazadnje urejal/a malci Sob Sep 02, 2023 9:14 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
a.vidmar Član
Pridružen-a: Ned 08 Jul 2007 11:03 Prispevkov: 1139 Aktiv.: 5.56 Kraj: Postojna
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3252 Aktiv.: 33.09
|
Objavljeno: Sob Sep 02, 2023 9:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno gre za nek generični alu okvir z dodanim električnim pogonom. Cena niti ni tako zelo nizka, saj gre za bolj spodnji rang opreme in pogona. Tistih 750W je lahko bolj malo, sploh če so to kotajski vati. Kljub vsemu se mi zdi ugodna ponudba in če nimaš želje, da bi sam kaj predeloval, je za poskusit.
_________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ravne Član
Pridružen-a: Sre 22 Maj 2019 22:02 Prispevkov: 153 Aktiv.: 2.54
|
Objavljeno: Ned Sep 03, 2023 8:15 am Naslov sporočila: |
|
|
"Slabost" se mi zdi to, da ima motor na zadnjem kolesu. Torej prestave nimajo vpliva na motor, le na osebo ki goni. Po ravnini to ni problem, ko pa se voziš navkreber, pa motor nima prenosa in izgublja moč.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jozkoc Član
Pridružen-a: Sre 16 Jun 2010 13:32 Prispevkov: 454 Aktiv.: 2.69 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Sep 03, 2023 9:57 am Naslov sporočila: |
|
|
Ravne je napisal/a: |
"Slabost" se mi zdi to, da ima motor na zadnjem kolesu. Torej prestave nimajo vpliva na motor, le na osebo ki goni. Po ravnini to ni problem, ko pa se voziš navkreber, pa motor nima prenosa in izgublja moč. |
Če bi bil motor pri gonilkah bi morala biti močnejša veriga in posledično večji zobniki, tudi raglja v zadnjih zobnikih bi morala biti bolj robustno izdelana. Vprašanje je potem če bi se sploh dalo izdelati takšne vrste menjalnika z debelejšo verigo na tako kratki razdalji med sprednjimi in zadnjimi zobniki.
_________________ Nikoli ni tako dobro da ne bi moglo biti še boljše. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3252 Aktiv.: 33.09
|
Objavljeno: Ned Sep 03, 2023 10:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Ena prednost je zaviranje z motorjem (regeneracija), česar pri centralnem motorju ni.
_________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jozkoc Član
Pridružen-a: Sre 16 Jun 2010 13:32 Prispevkov: 454 Aktiv.: 2.69 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Sep 03, 2023 11:11 am Naslov sporočila: |
|
|
Aha! Berem prejšnje poste in vidim da obstajajo tudi el. kolesa s sredinskim motorjem (pri gonilkah). Do sedaj sem el. kolesa opazoval samo od daleč.
Ali je pri el. kolesih s sredinskim motorjem veriga kaj debelejša, ali je standardna dimenzija ("colska", še iz časov izuma kolesa ) in je potem skrivnost v boljših materialih?
_________________ Nikoli ni tako dobro da ne bi moglo biti še boljše. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3252 Aktiv.: 33.09
|
Objavljeno: Ned Sep 03, 2023 3:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Večinoma je 1x9 menjalnik. Sicer obstajajo “e-bike” komponente, a je to bolj marketing nateg. Saj če si “bik”, boš tudi klasično ketno brez pogona raztegnil slej kot prej.
Na klasičnih “polenta” kolesih pa imaš večinoma menjalnike 1x12 z ožjo verigo.
_________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5337 Aktiv.: 24.68 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Ned Sep 03, 2023 6:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
1x9 bo kul klasika. 1x12 tud klasiko gor dajejo, samo se trga pri mal bolj konkretnih motorjih. Ampak "kupci to hocejo".
Lp, G
_________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3252 Aktiv.: 33.09
|
Objavljeno: Ned Sep 03, 2023 10:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam na commencal clash 1x12, zadaj 11-50, kar je razmerje dobrih 4,5:1. Ima pa eagle razmerja tudi 52:10 (eagle gx), tako da trije zobniki spredaj so bolj ali manj zgodovina, sploh pri teh dolgih chainstay-ih sodobnih okvirjev. Ne vem če (na gorcih) sploh še kdo ponuja 3 spredaj na novih modelih.
_________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 85 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|