www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Električno kolo - mnenje ?
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Hanzi
Član
Član



Pridružen-a: Tor 15 Sep 2020 13:46
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.40
Kraj: GEOSS

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 25, 2022 11:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne me narobe razumet, ne gre se mi za grame pri bateriji in teži, ampak da bi pa dupliral ze tako tezke motorje pa res ne mislim.
_________________
Sonce naj sveti vsak dan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ignis
Član
Član



Pridružen-a: Pon 21 Feb 2011 10:38
Prispevkov: 455
Aktiv.: 2.86
Kraj: MB

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 25, 2022 12:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hanzi je napisal/a:
...ampak da bi pa dupliral ze tako tezke motorje pa res ne mislim.

Za zahteve ki si jih zapisal, DD, vzpon in masa voznika ... je fizika neizprosna,
2 motorja sta samo ena od opcij, ki pa ni najboljša, se pa masa lepše razdeli.
1kW zadostuje za 10-12-15% vzpon ob zadostni pomoči nog, za kaj več pa najboljše da skočiš na 3kW motorje(1 motor zadaj).
Za v hribe je mid-drive zelo hvaležen(mutiplikacija), ostane pa problem zaviranja navzdol ... ki se ji tudi čisto ne izogneš z DD.

_________________
Znanje se množi, če ga delimo!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Hanzi
Član
Član



Pridružen-a: Tor 15 Sep 2020 13:46
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.40
Kraj: GEOSS

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 25, 2022 12:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

250w motor v zadnjem kolesu kitajca me je zadovoljivo vlekel v klanec.
Ne vem zakaj bi potem rabil 10x mocnejsega?

_________________
Sonce naj sveti vsak dan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1316
Aktiv.: 11.88
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 25, 2022 12:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Regeneracija kar konkretno zavira, izplen energije je komaj omembe vreden, razen pri res pravem klancu. Regeneracija je možna pri motorjih v pestu, torej v kolesu.

Pri sredinskem motorju regeneracija ni možna, razen pri totalni predelavi prenosov, odpade klasičen menjalnik... in še kaj... razmislite zakaj.


Če želimo regeneracijo, ostane torej motor v pestu...
Motor v pestu ima primerljiv izkoristek s sredinskim le po ravninah, v klanec je izkoristek tako slab, da izgub niti najboljša regeneracija ne pokrije.
Izkoristek sredinskega motorja za vožnjo v klanec je toliko boljši od "direct drive" motorja v pestu, da se regeneracija ne izplača, ne mislim cenovno ampak glede porabe energije in s tem povezano kapaciteto baterije.

Največji smisel regeneracije bi bil kvečjemu varčevanje na zavorah Rolling Eyes
Je to potrebno? Izkušnje kažejo da ne, ni smisla ne v tehničnem in ne v finančnem smislu.
Dejstvo je, da se je na regeneracijah delalo, ampak se v praksi pri biciklih ne uporablja in se tudi ni prijelo, ostalo je torej le pri testnih modelih in pri zagriženih entuziastih.

Izkušnje kažejo, da je sredinski motor tisto pravo, če gre za klance, za pretežno ravnine in malo klancev oziroma blagih klancih, bo dober kompromis tudi motor v pestu.

Kolo si lahko vsak predela tudi sam, kratka predstavitev je tukaj.
Na vprašanja postavljena tam, bom tudi odgovoril v tisti temi tam.

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Hanzi
Član
Član



Pridružen-a: Tor 15 Sep 2020 13:46
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.40
Kraj: GEOSS

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 25, 2022 12:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najlepsa hvala, na kratki razdalji sem peljal tudi bafanga, nisem pa se odpeljal konkretnega klanca.
Najbrz pa ni izvedba s sredinskim motorjem najbolj pogosta brez razloga.
Klanec je na nekaterih mestih konkreten saj z treking kolesom lahko dobis 70+ kmh (na obeh straneh) rekord sem imel 80+. In takrat je treba bremze "stisnit" ker klancu sledi serpentina
Oziroma oster ovinek.
In sem tuhtal o regeneraciji po prakticno celem klancu navzdol. Ce kdo pozna Vače, potem veste kako zgleda na obeh straneh.
Nc, bafang ali tsz al kaj ze je. Bafang mislim da je bolje zastopan..

_________________
Sonce naj sveti vsak dan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
malci
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05
Prispevkov: 792
Aktiv.: 3.94
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 02, 2023 6:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

September 2023
Oživljam temo.

Sam sem letos lepo uporabljal in še uporabljam predelano e-kolo, a bi v družini zelo prav prišlo še eno. Danes sem naletel na reklamo koles "GOGOBEST GM30"
(750W motor, 620Wh baterija.... za slabih 1000€).

Ali kdo slučajno pozna to firmo? Me ima, da bi naročil preko in plača s PayPal, samo me malo bega nizka cena oz tisto "če je nekaj prelepo/prepoceni, potem nekaj ne bo vredu"

lp
Uroš



e-bike.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  62.22 KB
 Pogledana:  6 krat

e-bike.jpg



_________________
Elektronika za hobi


Nazadnje urejal/a malci Sob Sep 02, 2023 9:14 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
a.vidmar
Član
Član



Pridružen-a: Ned 08 Jul 2007 11:03
Prispevkov: 1135
Aktiv.: 5.58
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 02, 2023 6:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Izgleda "legit"
Vsekakor uporabi paypal.

https://www.scamadviser.com/check-website/cafago.com
https://www.reddit.com/r/3Dprinting/comments/lg5tg7/is_cafago_a_safe_place_to_buy_a_3d_printer/
https://www.trustpilot.com/review/cafago.com
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mosqito
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22
Prispevkov: 3205
Aktiv.: 33.13

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 02, 2023 9:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Verjetno gre za nek generični alu okvir z dodanim električnim pogonom. Cena niti ni tako zelo nizka, saj gre za bolj spodnji rang opreme in pogona. Tistih 750W je lahko bolj malo, sploh če so to kotajski vati. Kljub vsemu se mi zdi ugodna ponudba in če nimaš želje, da bi sam kaj predeloval, je za poskusit.
_________________
Always going the extra mile.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ravne
Član
Član



Pridružen-a: Sre 22 Maj 2019 22:02
Prispevkov: 149
Aktiv.: 2.54

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 03, 2023 8:15 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

"Slabost" se mi zdi to, da ima motor na zadnjem kolesu. Torej prestave nimajo vpliva na motor, le na osebo ki goni. Po ravnini to ni problem, ko pa se voziš navkreber, pa motor nima prenosa in izgublja moč. Think
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jozkoc
Član
Član



Pridružen-a: Sre 16 Jun 2010 13:32
Prispevkov: 447
Aktiv.: 2.67
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 03, 2023 9:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ravne je napisal/a:
"Slabost" se mi zdi to, da ima motor na zadnjem kolesu. Torej prestave nimajo vpliva na motor, le na osebo ki goni. Po ravnini to ni problem, ko pa se voziš navkreber, pa motor nima prenosa in izgublja moč. Think

Če bi bil motor pri gonilkah bi morala biti močnejša veriga in posledično večji zobniki, tudi raglja v zadnjih zobnikih bi morala biti bolj robustno izdelana. Vprašanje je potem če bi se sploh dalo izdelati takšne vrste menjalnika z debelejšo verigo na tako kratki razdalji med sprednjimi in zadnjimi zobniki. Think

_________________
Nikoli ni tako dobro da ne bi moglo biti še boljše.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mosqito
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22
Prispevkov: 3205
Aktiv.: 33.13

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 03, 2023 10:59 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ena prednost je zaviranje z motorjem (regeneracija), česar pri centralnem motorju ni.
_________________
Always going the extra mile.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jozkoc
Član
Član



Pridružen-a: Sre 16 Jun 2010 13:32
Prispevkov: 447
Aktiv.: 2.67
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 03, 2023 11:11 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Aha! Berem prejšnje poste in vidim da obstajajo tudi el. kolesa s sredinskim motorjem (pri gonilkah). Do sedaj sem el. kolesa opazoval samo od daleč. Eh?

Ali je pri el. kolesih s sredinskim motorjem veriga kaj debelejša, ali je standardna dimenzija ("colska", še iz časov izuma kolesa Very Happy ) in je potem skrivnost v boljših materialih?

_________________
Nikoli ni tako dobro da ne bi moglo biti še boljše.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mosqito
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22
Prispevkov: 3205
Aktiv.: 33.13

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 03, 2023 3:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Večinoma je 1x9 menjalnik. Sicer obstajajo “e-bike” komponente, a je to bolj marketing nateg. Saj če si “bik”, boš tudi klasično ketno brez pogona raztegnil slej kot prej.

Na klasičnih “polenta” kolesih pa imaš večinoma menjalnike 1x12 z ožjo verigo.

_________________
Always going the extra mile.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek
Član
Član



Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47
Prispevkov: 5326
Aktiv.: 24.81
Kraj: Domzale

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 03, 2023 6:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

1x9 bo kul klasika. 1x12 tud klasiko gor dajejo, samo se trga pri mal bolj konkretnih motorjih. Ampak "kupci to hocejo".

Lp, G

_________________
...lahko pa se tudi motim ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mosqito
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22
Prispevkov: 3205
Aktiv.: 33.13

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 03, 2023 10:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz imam na commencal clash 1x12, zadaj 11-50, kar je razmerje dobrih 4,5:1. Ima pa eagle razmerja tudi 52:10 (eagle gx), tako da trije zobniki spredaj so bolj ali manj zgodovina, sploh pri teh dolgih chainstay-ih sodobnih okvirjev. Ne vem če (na gorcih) sploh še kdo ponuja 3 spredaj na novih modelih.
_________________
Always going the extra mile.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 38 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group