www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Bager in altenator
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2078
Aktiv.: 10.69

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 15, 2023 9:01 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ni bilo nič pred kratkim šarjeno po instalaciji?
Nekaj dni nazaj sem imel situacijo, ko so zamenjali sklopko na traktorju in potem ob sestavljanju nazaj zamešali priklope alternatorja.
Uspelo jim je namreč pripeljati - (GND) na B+ priključek alternatorja.

Spodaj je uporaben seznam možnih črk za priključke na alternatorju

Terminal Definition Notes
A Battery Battery positive connection
B Battery Battery positive connection
B+ Battery Battery positive connection
C Center Centre point of a Y stator
COM Computer Computer Connection
D+ Warning light Comes from the old ‘Dynamo Positive’ on a generator
DFM Dynamo Field Modulation Duty Cycle signal from the ECU
E Warning light Comes from the word ‘Excitation’
F Field For externally regulated alternators
FR Field Regulation Voltage Signal from the ECU
G Ground Chassis negative connection
I Indicator Warning Lamp
IG Ignition
L Lamp Warning Lamp
M Field Found on older Externally Regulated units
N Neutral Centre point of a Y-connected stator
P Pulse Stator connection for tachometer
R Relay Output to charge relays, etc
S Sense Battery Voltage sense wire
S (FORD) Stator Stator Pulse. Used for tachometers
T Tach Stator Pulse. Used for tachometers
W Waveform Stator Pulse. Used for tachometers

In alternatorjev žal ne popravljam. Shame on you

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3471
Aktiv.: 16.48
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 15, 2023 9:31 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PPartner je napisal/a:
sem preveril, varovalke so ok. imam oba priročnika in se usmerjam po tem.
lučka za akumulator ob zagonu motorja ugasne, če razklenem eno ali drugo žico na alternatorju, lučka zasveti.
če merim napetost ob razklenjenih žicah in motor teče, alternator ne da nič od sebe ali pa ne merim prav. po žicah, ki grejo iz regulatorja na alternator izmerim napetost, ki jo še ima akumulator v sebi. trenutno je to še 12v.
jutri očistim navitje in zmontiram nazaj. upam, da je res problem samo nečistoča oz prah v alternatorju.


Ali meriš AC na odklopljenih dveh žicah, ki prideta iz alternatorja, ko motor dela?

_________________
3 x 3 = 9
ena dalje
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1619
Aktiv.: 8.14
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 15, 2023 9:49 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali se samo meni zdi, ali pa je spodnji magnet na sliki odkrušen?
Preglej tudi obe žici alternatorja - izmeri prevodnost od konektorja do navitja. Oziroma - izmeri upornost med obema konektorjema, ko motor stoji.

Dva meseca nazaj sem imel primer na sadjarski ploščadi, na aktuatorju plina, ko je bila izolacija žice cela, baker v notranjosti pa prekinjen.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NacMan
Član
Član



Pridružen-a: Čet 12 Jul 2007 20:01
Prispevkov: 28
Aktiv.: 0.14
Kraj: Krško

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 15, 2023 8:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

v.j. je napisal/a:
Alternator nima reguliranega vzbujanja, ima trajne magnete.

Napetostni regulator je tiristorski, ko je napetost dovolj visoka, začne delati "kratek stik" na izhodu alternatorja.

Brez regulatorja je mogoče dosegati napetosti preko 50V, seveda pri dovolj visokih vrtljajih.

Sistem je podoben kot pri večini motociklov in manjših delovnih strojih, mopedih, manjših izvenkrmnih motorjih za čolne, ...

Zelo malo je verjetno, da crkne alternator, večinoma je okvara na regulatorju.


Pod katerimi napetostnimi pogoji(napetost na izhodu altenatorja) regulator potem polne akumulator?

_________________
love the smell of a napalm in the morning
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPartner
Član
Član



Pridružen-a: Tor 20 Nov 2012 13:42
Prispevkov: 156
Aktiv.: 1.12
Kraj: okolica Cerkna

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 15, 2023 9:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

instalacija je original, nič popravljeno.
danes sem očistil alternator in ga sestavil nazaj. mimogrede magneti so celi, na sliki pa res izgleda kot da je odlomljen.
pričakovano, stvar ne deluje. na posamezni žici iz alternatorja izmerim ob polovičnem plinu motorja, 14 voltov.
torej verjetno je to ok in je v okvari regulator.
nekdo je omenil, da lahko dam kar regulator od cenejših atvjev. bo vseeno delovalo? trenutni regulator ima 7 žic.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3471
Aktiv.: 16.48
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 16, 2023 12:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PPartner je napisal/a:
na posamezni žici iz alternatorja izmerim ob polovičnem plinu motorja, 14 voltov.


Kako na posamezni žici? A proti masi? Meri med obema žicama, nastavi na AC

_________________
3 x 3 = 9
ena dalje
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPartner
Član
Član



Pridružen-a: Tor 20 Nov 2012 13:42
Prispevkov: 156
Aktiv.: 1.12
Kraj: okolica Cerkna

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 16, 2023 7:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

med obema žicama pokaže med 22 in 50 volti, odvisno od števila vrtljajev.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2078
Aktiv.: 10.69

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 16, 2023 9:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To bi znalo biti OK.
Verjetno je res regulator.
Preveri, če dobiš vse ostale signale do regulatorja.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
PPartner
Član
Član



Pridružen-a: Tor 20 Nov 2012 13:42
Prispevkov: 156
Aktiv.: 1.12
Kraj: okolica Cerkna

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 16, 2023 9:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sedaj sem naročil na aliju en regulator za atv poceni varianto, in še en regulator ki naj bi bil identičen trenutnemu, sicer je cena 22€. bom videl, kaj bo prišlo.

shema vezave:


mi je pa čudno, da lučka za akumulator normalno ugasne, tudi bager štarta, tako da regulator nekaj da od sebe. po shemi sodeč je od regulatorja odvisno, ali bo bager zaštartal.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok_S
Član
Član



Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06
Prispevkov: 428
Aktiv.: 4.34
Kraj: Ljubljana, Trzin

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 17, 2023 8:08 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PPartner je napisal/a:
...mi je pa čudno, da lučka za akumulator normalno ugasne, tudi bager štarta, tako da regulator nekaj da od sebe. po shemi sodeč je od regulatorja odvisno, ali bo bager zaštartal.

Po shemi ima "startni rele" funkcijo izklopa start signala s ključavnice, ko se motor zažene in regulator prične polniti. Verjetno je to iz varnostnega vidika, če bi kontakt zapikal. Zagon motorja ni odvisen od delovanja usmernika/regulatorja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPartner
Član
Član



Pridružen-a: Tor 20 Nov 2012 13:42
Prispevkov: 156
Aktiv.: 1.12
Kraj: okolica Cerkna

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 13, 2023 9:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

danes sem spet zagnal bagra, ker smo rabili naložiti 3 prikolice zemlje. prvih nekaj minut po prvem zagonu je polnilo aku, potem pa ne več. enako se mi je zgodilo mesec nazaj, ko sem ga nazadnje uporabljal oz. raziskoval napako nepolnjenja. prvih nekaj minut po prvem zagonu tisti dan je polnilo, potem pa ne več.
še vedno čakam regulator iz kitajske.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPartner
Član
Član



Pridružen-a: Tor 20 Nov 2012 13:42
Prispevkov: 156
Aktiv.: 1.12
Kraj: okolica Cerkna

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 23, 2023 10:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

evo, dobil ta poceni regulator iz aliexpressa, ki je identičen original vgrajenemu.
stvar sem danes zamenjal in zadeva deluje. zanima me pa ali je normalno, da se regulator zelo greje?
je možno, da starejši regulator odpove, ko se segreje? ker nekaj časa po zagonu bagra polni, ko je hladen seveda.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 98 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group