www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Katero mast za mazanje zobniški prenosov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
brezimenko
Član
Član



Pridružen-a: Tor 06 Jun 2017 12:09
Prispevkov: 471
Aktiv.: 5.61

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 16, 2023 8:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zobnik dobi ven in zamenjaj za normalno dobavljiv enosmerni ležaj. Bi verjetno delalo enako dobro, če ne boljše. Verjetno si boš moral pomagati z struženjem.
_________________
Izgubil sem račun pod imenom kobranka
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1872
Aktiv.: 8.39
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 17, 2023 11:45 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Okopaj sklopko v bencinu in dobro spihaj z zrakom.
Že mokro in potem spihano dobro prevrti v obe strani.
Ponovi 3x.
Zadnjič operi z mešanico za kosilnico in ne spihaj preveč.
Verjetno je noter prišel pesek. Olje v mešanici bo dovolj za mazanje tega in ne bo pregosto zato bo lepo teklo in pravilno zapiralo. Wink

_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1339
Aktiv.: 11.95
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 17, 2023 4:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri elektromotorjih za e-kolesa v primeru servisa uporablja:
https://www.ulbrich.si/molykote-em-50l
https://www.ulbrich.si/molykote-em-30l

Enosmerna sklopka kot freewheel zgleda kot valjčni oziroma iglični ležaj, z eno manjšo razliko, npr
https://www.youtube.com/watch?v=QjR7dimpSJA
https://www.youtube.com/watch?v=Bkrr50IUALU

Pri nekaterih so stopničke na zunanjem obroču, če prijemlje direktno na notranjo gred, pri teh se valjčki vidijo in v sklopko pride zunanja gred direktno in na to gred primejo valjčki.

Mazanje take sklopke ne pride v poštev, razen zelo malo z manj viskoznimi in tekočimi mazivi. Če je viskoznost prevelika in je mast videti gostejša, sklopka ne deluje. Zelo pomembno je, da je sklopka čista, vsake smeti ali prah, drobci, onemogočijo pravilno delovanje. Čiščenje, izpihovanje, čiščenje, izpiranje, ... se strinjam s predlogom.

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Krampus
Član
Član



Pridružen-a: Pon 08 Sep 2008 13:07
Prispevkov: 1826
Aktiv.: 9.59

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 17, 2023 6:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še enkrat

Krampus je napisal/a:
Mast gradacije 0 ali 00
Gradacija 2 je daleč pregosta


Masti v spreju so čez nekaj časa lepljive in niso primerne za take stvari

_________________
Nisem ravno najbolj pameten na svetu, tu in tam pa imam kakšno idejo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
malci
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05
Prispevkov: 793
Aktiv.: 3.92
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 17, 2023 7:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdrav.

Poskusil veliko zgoraj predlaganih rešitev, a neuspešno. Sklopko očistil in malo namazal - nič bolje, potem se jo odprl (odstranil stranske plastične zaščite) in očitsil z bencinom, nič namazal in sestavil - nič bolje.
Je pa to klasični kroglični ležaj z dodatki - med vsako kroglico je še mala ploščica (cca 2mmx2mm) z mini vzmetjo vstaveljna pod kotom. Oba obroča sta gladka. Zato sem pričakoval, da bo sedaj, ko ni nič namazano, le to delovalo, tudi na delovni mizi jo ročno nisem mogel obrniti v nasprotno smer, a ko sem poskusil na kolesu, je v bistvu še slabše.

Proizvajalec se je odzval in me je povpršal po naslovu, da mi pripravi ponudbo, do takrat pa mislim da je edina možnost, da sklopko blokiram/zavarim. V tem primeru se bo motor tudi pri poganjanju na pedala vrtel in meni delal izgube... Sad Edino malo me skrbi, kako se bodo obnašali zobniki, ko bo prenos energije iz kolesa na motor in ne obratno, kot je načrtovano.

lp

_________________
Elektronika za hobi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1339
Aktiv.: 11.95
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 17, 2023 8:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ko se boš spustil s klanca in pridobil višjo hitrost, se bo tudi motor vrtel hitro. Motor bo delal kot generator, pri višjih vrtljajih bo napetost kar visoka, lahko dosegaš napajalno napetost ali jo celo presežeš. Če motor ni v stiku in s tem obremenjen kot generator, nima zelo veliko upora, nekaj ga je, ker magneti letijo mimo statorja.

Direct drive motorji, ki nimajo reduktorja, to so od 500W naprej v pestu kolesa, nimajo sklopke. Torej, če blokiraš sklopko, oziroma namesto nje vstaviš pušo namesto da jo zavariš, bi moralo delat nekako.

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
malci
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05
Prispevkov: 793
Aktiv.: 3.92
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 21, 2023 7:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nadaljevanje....
Mi je prijazni kitajec David Wang ponudil samo en kos po ceni 15$ (ugodno) in poštnina 35$ (neugodno, a kaj čem) in sem jo pred dnevi naročil in plačal.

Bi pa tukaj vprašal glede navora. Navedeno je 50 oz max 80Nm. Moj motor pa zmore koliko?? Nazivna motorja naj bi bila 250W (po oznaki SY12B3620UJ1200PS1N mi google na najde nič), a vhodna moč v krmilnik pride do 550W. Koliko navora pride pri taki moči na obroč kolesa? npr. pri 1 obr/s? koliko pa pri 5 obr/s?

lp



enosmerna sklopka navor.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  68.85 KB
 Pogledana:  6 krat

enosmerna sklopka navor.jpg



_________________
Elektronika za hobi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
malci
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05
Prispevkov: 793
Aktiv.: 3.92
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 21, 2023 9:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Odgovarjam kar sem sebi glede navora.
Je bilo enostavneje izračunat kot sem pričakoval. Spletni kalkulatorji. Če upoštevamo izkoristek motorja in krmilnika 0.9 je potem dobrih 400W kar pri 60RPM znese 63Nm in to bo OK.

lp

_________________
Elektronika za hobi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 77 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group