|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bonaparte Član
Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45 Prispevkov: 64 Aktiv.: 0.34 Kraj: Nova gorica
|
Objavljeno: Pon Nov 20, 2023 8:29 am Naslov sporočila: audi a4 b5 1998-gretje ne dela |
|
|
Dober dan! Imam audi a4 b5 letnik 1998, pred kratkim smo zamenjali cel motor. Novi motor naj bi imel 222.000 km. Dela zelo dobro, razen gretja. Antifriza je dovolj, menjali smo termostat, radiator je v redu, tudi ventilator dela. Ce vklopim gretje vecinoma piha hladno. Od casa do casa dobro greje, ampak je to zelo redko. Imate idejo kako se tega problema lotiti? Na spletu sem zasledil da je lahko vzrok tudi regulacijski ventil gretja? Kje se ta nahaja? Prosim za vase nasvete. Hvala vnaprej. _________________ Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sebaveh Član
Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1619 Aktiv.: 8.15 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Pon Nov 20, 2023 8:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Najdi dve gumijasti cevi, ki gresta skozi požarno steno od motorja v kabino. Pri vklopljenem gretju mora biti ena vroča, druga pa precej topla. Če nista, je lahko ali zrak v sistemu, ali pa res kaj narobe z ventilom ki odpira pretok vode v kabinsko pečko.
Začnimo s tem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bonaparte Član
Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45 Prispevkov: 64 Aktiv.: 0.34 Kraj: Nova gorica
|
Objavljeno: Pon Nov 20, 2023 2:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
sebaveh je napisal/a: |
Najdi dve gumijasti cevi, ki gresta skozi požarno steno od motorja v kabino. Pri vklopljenem gretju mora biti ena vroča, druga pa precej topla. Če nista, je lahko ali zrak v sistemu, ali pa res kaj narobe z ventilom ki odpira pretok vode v kabinsko pečko.
Začnimo s tem.
|
Sem preveril. Ena cev je vroča, druga pa precej topla.
Sem preveril še cev antifriza na dnu hladilnika. V avtu mi kaže temperaturo motorja 90 stopinj, ampak cev ki gre iz dna hladilnika v motor sploh ni nič topla. Pa mi je mehanik menjal termostat.
Pa še to: tudi cevi klime sta hladni, ena zelo hladna, da se na njej nabira kondenz. Pa klima sploh ni vklopljena. Ne vem ali ima to kaj veze s tem, da ne dela gretje. _________________ Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonS Član
Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4604 Aktiv.: 20.58 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Pon Nov 20, 2023 2:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zrak v sistemu verjetno _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bonaparte Član
Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45 Prispevkov: 64 Aktiv.: 0.34 Kraj: Nova gorica
|
Objavljeno: Pon Nov 20, 2023 2:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
SimonS je napisal/a: |
Zrak v sistemu verjetno |
In kako se zrak spravi ven iz sistema? _________________ Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
s53al Član
Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44 Prispevkov: 924 Aktiv.: 5.59 Kraj: Bela krajina
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
airwolf Član
Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2078 Aktiv.: 10.69
|
Objavljeno: Pon Nov 20, 2023 3:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Odvisno.
Vsak avto ima svojo proceduro odzračevanja.
Nazadnje sem jo delal na motorju 1.4 TSI VW.
Najprej sem nalil vodo v ekspanzijsko posodo, potem pa sem nekje 10 minut masiral cevi, da je avto rignil kar se da veliko zraka ven.
Ko je bilo to fertik sem pustil ekspanzijsko odprto in zalaufal motor, nastavil maksimalni ventilator in maksimalno temperatur notranjosti.
Nato sem pustil sistem tako laufati nekje 15 minut in je rignil še nekaj mehurčkov zraka, prav tako je temperatura lepo naraščala (spremljano z VCDS).
Temperatura iz zračnikov je bila že prijetna.
Po tem sem ekspanzijsko zaprl in še nekje 10 minut laufal avto na povečanih obratih da sem preveril še delovanje ventilatorja motorja. Gretje kabine sem izključil.
Avto lepo teče in greje notranjost.
Si pravilno priklopil cevi? _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bonaparte Član
Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45 Prispevkov: 64 Aktiv.: 0.34 Kraj: Nova gorica
|
Objavljeno: Pon Nov 20, 2023 4:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
s53al je napisal/a: |
Kako hitro se pa motor segreje na 90°C? Ali gre celo čez po nekaj Km. vožnje?
Pri Zastavi (Yugo, Stoenka...) je bil ponavadi vzrok termostat. |
Na 90 stopinj se zagreje po cca 4 km vožnje v zmeren klanec. Ne gre čez 90 stopinj.
Čisto enako kot pri starem termostatu. _________________ Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bonaparte Član
Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45 Prispevkov: 64 Aktiv.: 0.34 Kraj: Nova gorica
|
Objavljeno: Pon Nov 20, 2023 4:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
airwolf je napisal/a: |
Odvisno.
Vsak avto ima svojo proceduro odzračevanja.
Nazadnje sem jo delal na motorju 1.4 TSI VW.
Najprej sem nalil vodo v ekspanzijsko posodo, potem pa sem nekje 10 minut masiral cevi, da je avto rignil kar se da veliko zraka ven.
Ko je bilo to fertik sem pustil ekspanzijsko odprto in zalaufal motor, nastavil maksimalni ventilator in maksimalno temperatur notranjosti.
Nato sem pustil sistem tako laufati nekje 15 minut in je rignil še nekaj mehurčkov zraka, prav tako je temperatura lepo naraščala (spremljano z VCDS).
Temperatura iz zračnikov je bila že prijetna.
Po tem sem ekspanzijsko zaprl in še nekje 10 minut laufal avto na povečanih obratih da sem preveril še delovanje ventilatorja motorja. Gretje kabine sem izključil.
Avto lepo teče in greje notranjost.
Si pravilno priklopil cevi? |
Najlepša hvala za izčrpen odgovor.
Delal je mehanik in upam, da je pravilno priklopil cevi. _________________ Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vilnev77 Član
Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.66 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pon Nov 20, 2023 7:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tukaj se pečko odzrači na spoju cevi ki gre v pečko. Snameš gumi cev ki gre v pečko pod plastiko pod brisalcem pri prižganem motorju (ne preveč vročem) da izpustiš zrak.
Lahko pa je tudi pečka zabasana in nima dovolj pretoka vode. TDI motorji imajo na motorju še dodatne 3 grelne sveče za to vodo, da se prej segreje.
Lahko pa tudi nagaja motorček ki odpira/zapira količino vročega zraka, to pa vidiš parameter na vcds, koliko je motorček odprt.
Vsekakor pa se sklopka klima kompresorja nebi smela vrteti če ni prižgan AC. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bonaparte Član
Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45 Prispevkov: 64 Aktiv.: 0.34 Kraj: Nova gorica
|
Objavljeno: Pon Nov 20, 2023 8:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
vilnev77 je napisal/a: |
Tukaj se pečko odzrači na spoju cevi ki gre v pečko. Snameš gumi cev ki gre v pečko pod plastiko pod brisalcem pri prižganem motorju (ne preveč vročem) da izpustiš zrak.
Lahko pa je tudi pečka zabasana in nima dovolj pretoka vode. TDI motorji imajo na motorju še dodatne 3 grelne sveče za to vodo, da se prej segreje.
Lahko pa tudi nagaja motorček ki odpira/zapira količino vročega zraka, to pa vidiš parameter na vcds, koliko je motorček odprt.
Vsekakor pa se sklopka klima kompresorja nebi smela vrteti če ni prižgan AC. |
Najlepša hvala. Pozdrav _________________ Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 97 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|