www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Nov altenator kak regulator?

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14562
Aktiv.: 65.19
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 25, 2024 5:08 pm    Naslov sporočila:  Nov altenator kak regulator? Odgovori s citatom

Kolegu je na delovnem stroju odpovedalo polnjenje. Ker je sumil altenator, je nabavil novega in ga zamenjal. Ker po zamenjavi še polnenje vedno ni delalo me je prosil, če mu lahko kako pomagam.
Ugotovil sem, da je v okvari zunanji mehanski regulator, ki mu ni več pomoči.
Nov altenator je HC-Cargo 110137 , ki je po dimenzijah in priključkih enak staremu.
Nikjer ne najdem kak regulator spada zraven. Star mehanski nima kakih oznak. Verjetno niti ni več dobavljiv. Iščem tudi vezalno shemo. Najraje bi vse ožičil na novo.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
a.vidmar
Član
Član



Pridružen-a: Ned 08 Jul 2007 11:03
Prispevkov: 1139
Aktiv.: 5.56
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 25, 2024 7:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3942792.html
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2323
Aktiv.: 10.40
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 25, 2024 8:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dobijo se tudi zunanji regulatorji alternatorja - klik.

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Ravne
Član
Član



Pridružen-a: Sre 22 Maj 2019 22:02
Prispevkov: 153
Aktiv.: 2.53

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 25, 2024 8:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Glede na kontakte alternatorja (F-E-N), bi rekel, da je ustrezen regulator zanj tale.
Shema povezave pa je v prilogi.



regulator-alternator.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  37.23 KB
 Pogledana:  10 krat

regulator-alternator.jpg



Alternator.jpg
 Opis:
Alternator
 Velikost datoteke:  98.45 KB
 Pogledana:  1 krat

Alternator.jpg



Regulator.jpg
 Opis:
Regulator
 Velikost datoteke:  88.62 KB
 Pogledana:  3 krat

Regulator.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1344
Aktiv.: 11.96
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 25, 2024 9:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je to alternator z rotorjem s trajnimi magneti, potem zanj ne obstaja "klasični" regulator, saj se ne regulira vzbujevalnega toka.

Vsi generatorji s trajnimi magneti imajo tiristorske oziroma MOS FET regulatorje, ki kratkostičijo izhod generatorja.

Obstajajo enofazni in trofazni.

Regulatorji za tovrstne generatorje so lahko univerzalni, vsi delujejo na enak način, čeprav se vsaj pri motociklih prodajajo za točno določene modele, da je lahko cena navita v višave. Preverjeno delujejo univerzalni, cenejši, le treba je upoštevati tok. Regulator je lahko močnejši, šibkejši pa raje ne, ker mora zdržati kratkostičenje izhoda generatorja, saj na ta način regulira napetost polnjenja.


.

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2072
Aktiv.: 10.68

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 25, 2024 10:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kateri delovni stroj?
Se morda najde kakšna koda dela.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1619
Aktiv.: 8.16
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 26, 2024 7:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem takoj prepoznal da gre za Japonca Smile Enako kot na našem Toyota viličarju, le da pri nas regulator še nekako deluje.
Le da sem jaz zamenjal ležaje in krtačke na alternatorju, ter dal previjati stator. Pa glede na to da mi je majster zašuštral število ovojev prvič, in vse kolobocije... Bi res raje kupil tale nov alternator. Je pa v mojem primeru bil en specifičen problem, ker ima montažne luknje bolj skupaj kot vsi ostali ki sem jih videl po katalogih. Nosilec motorja je pa napoti.

Ravne je napisal/a:
Glede na kontakte alternatorja (F-E-N), bi rekel, da je ustrezen regulator zanj tale.
Shema povezave pa je v prilogi.


Tale bo verjetno še najboljši, če pa želiš mehanske, pa imaš spodaj napisane številke delov. Načeloma bi moral imeti vsak Toyota servis, oziroma servis viličarjev.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14562
Aktiv.: 65.19
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 26, 2024 3:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

airwolf je napisal/a:
Kateri delovni stroj?
Se morda najde kakšna koda dela.


Gre za rasant 1903. Nisem ravno prepričan, če je bil na stroju orginalni altenator. Regulator bi lahko bil. So pa okrog regulatorja na konektorju vidne neke prevezave. Dodana je ena varovalka.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 87 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group