www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Kaj trenutno počnem izven stroke oktober 2024
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 18, 2024 7:53 pm    Naslov sporočila:  Kaj trenutno počnem izven stroke oktober 2024 Odgovori s citatom

Zamenjat bo treba cev povratnega goriva, pa sem na hitro sestavil še eno "orodje", da spotoma poskusim ocenit tudi lekažo posameznih injektorjev. Think

Je pa mimogrede zanimiva cena te cevi s petimi fitingi za povratno gorivo pri nas. Pod 50€ je med slo trgovci nisem uspel dobit ... kitajc jo je dobavil za dobrih 10€. Rolling Eyes



Return_line.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  241.68 KB
 Pogledana:  15 krat

Return_line.jpg


Nazaj na vrh
Prisoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
1dva3
Član
Član



Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19
Prispevkov: 542
Aktiv.: 50.18

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 18, 2024 9:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Naši so želeli računati 20€ na kos tiste L plastike, ki se vtakne v injektor. Rabljena je bila "le" 10€. Cel rail pa je bil na uradnem servisu stotaka.
Predelava tvoje gre lahko v smeri, da greš v lekarno kupit 4 50mL brizge. Tako boš točno vedel volumne.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 20, 2024 5:24 pm    Naslov sporočila:  Re: Kaj trenutno počnem izven stroke oktober 2024 Odgovori s citatom

frenki je napisal/a:
Zamenjat bo treba cev povratnega goriva ...

Zakaj bi bilo enostavno, če je lahko komplicirano. Think Saj sem sumil, da bo treba ven vleč injektor, pa se je izkazalo, da bo res tako.

Pacek pred čiščenjem in po njem, pa še razlog za svinjarijo. d'oh!



Inj_1.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  159.5 KB
 Pogledana:  22 krat

Inj_1.jpg



Inj_2.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  256.71 KB
 Pogledana:  20 krat

Inj_2.jpg



Inj_3.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  130.61 KB
 Pogledana:  14 krat

Inj_3.jpg


Nazaj na vrh
Prisoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
1dva3
Član
Član



Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19
Prispevkov: 542
Aktiv.: 50.18

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 20, 2024 6:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Čudež, da si ga dobil ven v takem stanju. Taki gredo ponavadi samo skupaj s glavo dol.
Pihanja mimo se ni slišalo ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 20, 2024 8:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj pa pravzaprav dobiš, če potegneš glavo dol? Injektor je še vedno treba snet ven.

Sicer pa ... pajser je bil idealen za tole izruvat ven. Je šlo brez večjih težav. Če ne bi šlo na tak način, bi moral pa adapter za šlaghamer delat. Najbolj me je skrbelo, kako bom očistil tisto packarijo. Injektor je šlo, bolj zabavno je bilo pa z ležiščem in okolico.


Ne, pihanja se ni slišalo, je pa razlita nafta mehurčke delala.
Nazaj na vrh
Prisoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
1dva3
Član
Član



Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19
Prispevkov: 542
Aktiv.: 50.18

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 20, 2024 10:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri večji sili se injektor zlomi oz. poči, glava pa ostane noter. Vse skupaj je treba povrtati ven, kar ne moreš narediti v motornem prostoru.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
borc
Član
Član



Pridružen-a: Ned 22 Apr 2007 12:22
Prispevkov: 116
Aktiv.: 0.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 20, 2024 10:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tole tudi mene čaka v bližnji prihodnosti. Si poravnal kaj ležišče podložke? Oziroma s čim?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 21, 2024 9:52 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Škoda, ker nisem poslikal ležišča. Nepoškodovano je videti, tako da ni bilo potrebe po kakršnem koli popravljanju. Tesnilo je bilo poškodovano na zgornji strani, kjer nalega na matico. Premalo izkušenj s tem imam, da bi lahko ocenil razlog, je pa ena od možnosti napačno tesnilo. Po podatkih, ki sem jih našel naj bi bila notranja luknja 7,1 - montirana je bila pa 8mm. Think

Je bilo pa s čiščenjem ležišča kar nekaj dela - si bom moral eno varianto primerne krtače omislit.
Nazaj na vrh
Prisoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Iztok_S
Član
Član



Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06
Prispevkov: 505
Aktiv.: 4.52
Kraj: Ljubljana, Trzin

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 21, 2024 12:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ko zapeče injektor v taki obliki to mehaniki imenjujejo "Black Death". Pri Mercedesu je skoraj nemogoče to sneti, če nimaš pravega orodja.

Lahko pa iz prve roke povem kako to preprečiti!
Bil sem prvi lastnik Mercedesa E220 CDI. Z njim sem prevozil 477.000km. Pri tej kilometrini sem menjal injektorje. Ven so jih dobili brez najmanjšega problema. Mehanik (Bosch Servis Arčon Renče) so rekli, da je to sila redek primer.
OK Prvi dan, ko sem dobil avto, sem motor in vse kovinske dele zaščitil s Krown Heavy Duty sprejem. Vsako leto sem vse očistil in ko se je motor posušil sem ga takoj zaščitil s sprejem. Kupec avta (mehanik) ni mogel verjeti, kako dobro je lahko avto po toliko prevoženih kilometrih ohranjen. Še vedno se vozi z njim avto pa izgleda naravnost fantastično.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 21, 2024 5:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj naj rečem ... potem sem imel verjetno srečo. Think

Se mi pa zdi, da tole niti ni tako izjemno redek pojav ... vsaj po objavah na netu sodeč. Tale tip se je lotil reševanja na precej podoben način s to razliko, da je injektor krtačil, jaz sem ga pa v UZ banjo potunkal.

Bom videl, kako bo s tem ... zaenkrat drži in dela po pričakovanjih.

Iztok_S si pa ne znam predstavljati, kako bi lahko en tak spray preprečil, da ne pride do uničenja tesnila, kot je vidno na fotki zgoraj.
Nazaj na vrh
Prisoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Iztok_S
Član
Član



Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06
Prispevkov: 505
Aktiv.: 4.52
Kraj: Ljubljana, Trzin

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 21, 2024 9:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tesnilo si poškodoval, ko si snemal injektor.
Sprej namasti in zaščiti dele, zato se saje v kolikor injektor ne tesni dobro ne primejo delov okoli zunanjega dela injektorja in glave. Ponekod se okoli injektorja nabere tudi do pet centimetrov v višino tega in se zatopi okoli kot kakšna smola in temu pravijo Black Death...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
1dva3
Član
Član



Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19
Prispevkov: 542
Aktiv.: 50.18

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 21, 2024 9:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tesnilo oz. podložko je prežgalo. Fabriški defekt ali kaj drugega.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 21, 2024 10:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok_S je napisal/a:
Tesnilo si poškodoval, ko si snemal injektor.
Smile Tule pa skoraj z gotovostjo lahko rečem, da tesnilo ob snemanju ni bilo niti najmanj mehansko obremenjeno. Sem ga shranil, pa ga lahko ob kaki priliki skupaj pogledamo.


1dva3 je napisal/a:
Tesnilo oz. podložko je prežgalo.
V bistvu ja. Verjetno gre za neke vrste erozijo materiala. Kaj je vzrok lahko verjetno samo ugibam (kavitacija, hot spot, ...)


Verjetno se bom moral še kopat skozi tole, če bom hotel razumeti vzrok. Confused Velikokrat sem že videl posledice vode pri visokih tlakih, ali pa fail-e tesnil na hidravličnih komponentah zato ugibam, da so tule razmere podobne.
Nazaj na vrh
Prisoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
1dva3
Član
Član



Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19
Prispevkov: 542
Aktiv.: 50.18

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 22, 2024 3:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Preprosto prepiha čez. Podložko sila injektorja stisne, da se zgnete in zatesni. Temperaturni cikli, kvaliteta materiala ipd. vse vpliva na to.
Vroč zrak pri 1000°C pa bo brusil tudi kovino pri zadostnih ciklih. Podoben efekt imaš pri revolverjih.
https://www.rugerforum.net/threads/sp101-357-forcing-cone-flame-cutting.100200/
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Convert
Član
Član



Pridružen-a: Ned 13 Jun 2021 15:57
Prispevkov: 211
Aktiv.: 4.33
Kraj: NM

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 22, 2024 6:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok_S je napisal/a:
Ko zapeče injektor v taki obliki to mehaniki imenjujejo "Black Death". Pri Mercedesu je skoraj nemogoče to sneti, če nimaš pravega orodja.

Lahko pa iz prve roke povem kako to preprečiti!
Bil sem prvi lastnik Mercedesa E220 CDI. Z njim sem prevozil 477.000km. Pri tej kilometrini sem menjal injektorje. Ven so jih dobili brez najmanjšega problema. Mehanik (Bosch Servis Arčon Renče) so rekli, da je to sila redek primer.
OK Prvi dan, ko sem dobil avto, sem motor in vse kovinske dele zaščitil s Krown Heavy Duty sprejem. Vsako leto sem vse očistil in ko se je motor posušil sem ga takoj zaščitil s sprejem. Kupec avta (mehanik) ni mogel verjeti, kako dobro je lahko avto po toliko prevoženih kilometrih ohranjen. Še vedno se vozi z njim avto pa izgleda naravnost fantastično.


To mene še čaka... Sicer vizuelno ali po vonju še ni sledi puščanja oz. black death kot sem doživel na prejšnjem motorju, ampak avto ima 404.000km in pričakujem enkrat da bo treba menjat tesnila (E270 CDI).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 491 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group