 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Amio Član

Pridružen-a: Pon 19 Feb 2024 15:54 Prispevkov: 25 Aktiv.: 1.56 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Čet Feb 27, 2025 11:12 am Naslov sporočila: Peugeot 307 SW centralno zaklepanje |
|
|
Prosim za pomoč glede centralnega zaklepanja oziroma odklepnja ,ker se ne odklenejo vsa vrata - sopotnikova . Peugeot 307 SW l.2006. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1670 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Čet Feb 27, 2025 11:33 am Naslov sporočila: |
|
|
- Pretrgani kabli na pregibu vrat
- Oslabljen motorček zaradi karbonske obloge na kolektorju (če motor vsaj trzne). Možno ga je očistiti, je pa to bolj finomehansko in previdno delo z razstavljanjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Amio Član

Pridružen-a: Pon 19 Feb 2024 15:54 Prispevkov: 25 Aktiv.: 1.56 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Tor Mar 04, 2025 3:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
sebaveh je napisal/a: |
- Pretrgani kabli na pregibu vrat
- Oslabljen motorček zaradi karbonske obloge na kolektorju (če motor vsaj trzne). Možno ga je očistiti, je pa to bolj finomehansko in previdno delo z razstavljanjem. |
Pozdravljen , govorima o motorčku na vratih ali kakšnem motorču za centralno zaklepanje ? Pomeni,da moram razkopati vrata in preveriti motorček ? Malo kontakt spreja itd ? Kabel sem preveril in je OK .
Zanimivo,da se vrata odklenejo ,če ponovno pritisnem na daljinca za zaklepanje ?
Mogoče je kakšna bližnjica ?
Lp. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1670 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Tor Mar 04, 2025 3:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da, motorček za pogon ključavnice. Sem imel že nekaj takih primerov. Kontakt sprej dvomim da bo pomagal, ker je treba fizično odstraniti grafitno oblogo, ki se na kolektorju nabere zaradi krtačk.
Možno je tudi zaradi izrabljenih relejev, ki napajajo motorčke, a to je manj verjetno. Bolj točno boš vedel, če izmeriš napetost neposredno na motorčkih (če res dobijo polnih 12V nase), oziroma če jih odklopiš in napajaš z zunanjim virom ali direktno iz akumulatorja - za tisto sekundo ali dve.
Popravilo bi bilo v tem smislu: https://www.clublexus.com/forums/gx-2nd-gen-2010-2023/827343-gx-460-door-actuator-failure-6.html Čiščenje kolektorja s finim brusnim papirjem 400 ali več, ali pa z glitzi gobico. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 491 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|