www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Popravilo električnega agregata MIO STANDARD E1500B.

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
jozkoc
Član
Član



Pridružen-a: Sre 16 Jun 2010 13:32
Prispevkov: 589
Aktiv.: 3.23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 22, 2025 10:28 pm    Naslov sporočila:  Popravilo električnega agregata MIO STANDARD E1500B. Odgovori s citatom

Popravljam star električni agregat MIO STANDARD Osijek - GENERATOR E 1500 B.
Poganja ga 144ccm bencinski Honda motor G150.
Lansko leto je še deloval, danes sem hotel narediti preizkus pa nikakor ne vžge, niti malo ne zakašlja.
Naredim hitri standardni pregled, preverim da do uplinjača pride gorivo, predno poiskusim s start sprejem ali tako da v sesalni kanal vlijem malce bencina se odločim da prej še odvijem vžigalno svečko, jo prislonim na maso, zaženem motor da vidim če daje iskro, in ugotovim da iskre ni.
No, pa imam spet delo. Uspelo mi je sneti magnet iz glavne gredi, kar je bilo še najtežje, da sem prišel do vžigalne tuljave in do platine. Platina se z vrtenjem glavne gredi normalno odmika, pomerim kondenzator in inštrument pokaže 260nF, pomerim upornost vžigalne tuljave in primar pokaže približno 0,5 oma, sekundar pa 15,5 kilo oma.

Ali so to normalne vrednosti, oziroma če ima kdo več izkušenj, kaj bi lahko bilo narobe Question

_________________
Nikoli ni tako dobro da ne bi moglo biti še boljše.


Nazadnje urejal/a jozkoc Ned Mar 23, 2025 7:28 am; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DusanK
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Nov 2012 23:46
Prispevkov: 1971
Aktiv.: 12.88
Kraj: Medvode - med vodami

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 22, 2025 11:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

TUKAJ je nekaj G150 specifikacij.
Pod "Ignition system" so navedene upornosti.
Za kondenzator žal ni podatka.

_________________
Največji čar - električar
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jozkoc
Član
Član



Pridružen-a: Sre 16 Jun 2010 13:32
Prispevkov: 589
Aktiv.: 3.23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 23, 2025 8:47 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala DusanK za info., sem šel potem danes zjutraj še jaz malo po-Guglat in sem našel pdf:
https://www.allotment-garden.org/rotavator-manuals/Honda-G150-G200-manual.pdf
V njem piše tudi za kondenzator, da je kapacitivnost 0,24uF, kar nekako ustreza tistemu kar sem izmeril tudi jaz.
Sekundarno upornost vžigalne tuljave sem izmeril za približno 9 kilo omov več kakor je napisano v navodilih, ampak piše tudi da je v kapici za vžigalno svečko notri upor 10k (resistor cap) in na kapici, sem pogledal, piše NICHIWA RTF 242 LD10F, kar glede na napisno lahko tudi sklepam da gre za 10 kilo upor. Torej sekundar 6,6 kilo po navodilih + 10 kilo v kapici za svečko = 16,6 kilo, kar je že približno enako mojim meritvam.
Bolj me skrbi ker za primarno navitje piše 0,9 oma, jaz sem pomeril pa približno 0,5 oma, sumim da je s starostjo propadla lak izolacija na žici in da je lahko med navoji kratek stik, Sad seveda pri tako majhni upornosti bi lahko prišlo tudi do velikega pogreška inštrumenta Think tako da na meritev se spet ni 100 procentno za zanašat.

_________________
Nikoli ni tako dobro da ne bi moglo biti še boljše.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
1dva3
Član
Član



Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19
Prispevkov: 542
Aktiv.: 50.23

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 23, 2025 10:09 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Preveri, da ni sklenjen kontakt za zaustavitev motorja (tudi preščipnjena ali pregrižena žica)
Naslednje je, da se preveri, ali je magnet še efektiven. Čez čas se ti stari stroji sami od sebe razmagnetijo in rabijo namagnetenje.
Kondenzator ni tako kritičen pri platinah in načeloma dela kratek čas tudi brez.
Snami dol kapo iz sveče in probaj žico direktno na ohišje. Včasih žica "pregori" kjer pride v svečo in tudi upor v kapi crkne.
Tudi sam magneto ni nek presežek in se na ohišje ozemljuje preko vijakov, kar pomeni, da morajo biti naležne površine čiste.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
transalp
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Maj 2012 7:08
Prispevkov: 340
Aktiv.: 2.14
Kraj: Ig

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 23, 2025 10:30 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Je olja dovolj? Str. 19/62:

https://www.honda-engines-eu.com/files/files/shop-manual-g150-200-en-fr-de-es.pdf

_________________
Življenje je spolno prenosljiva bolezen s stoodstotno smrtnostjo.
Rodimo se goli, mokri in lačni. Nato gre na slabše.
Ko sem začel, nisem imel ničesar. Večino tega imam še danes.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 23, 2025 11:26 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Probaj še brez svečke, samo kabel. Mora sekat 10mm iskra. Lahko je samo svečka zalita
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jozkoc
Član
Član



Pridružen-a: Sre 16 Jun 2010 13:32
Prispevkov: 589
Aktiv.: 3.23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 24, 2025 12:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Včeraj sem mašino sestavil nazaj skupaj, potegnil vrvico in motor je vžgal v prvo. Smile
Edino bolj konkretno stvar ki sem jo naredil je bilo čiščenje kontaktov na platinah s smirkovim papirjem, no ja, pa visokonapetostno tuljavo sem seveda privijačil nazaj, če slučajno tam proti masi ni bilo stika, kar dvomim.
Z merilnimi lističi sem pomeril še razprtost kontaktov na platinah in izmeril 0,3mm. Bolje bi bilo 0,4mm, ampak se s tem nisem ukvarjal ker nisem dovolj verjel da bo motor, ko ga bom sestavil, deloval. Mogoče enkrat v prihodnosti... .

_________________
Nikoli ni tako dobro da ne bi moglo biti še boljše.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 491 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group