 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pegla Član


Pridružen-a: Sob 01 Nov 2003 17:32 Prispevkov: 284 Aktiv.: 1.20 Kraj: Sv.Anton
|
Objavljeno: Sob Maj 05, 2007 6:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Očitno sem zelo slabo pojasnil moj način.
Kadar daš kontakt se rele priklopi,ko prižigaš avtomobil se rele za čas prižganega zaganjača (verglanje) odklopi in povezavo med baterijami prekine. (Večina novejših avtomobilov ob zaganjanju motorja odklopijo močnejša porabnike na avtomobilu)
Ta stvar že deluje v nekem Clijotu, ki sem baterijo zmontiral prav na račun porivanja avta po žurih na parkiriščih.
V kolikor avtomobil ki želiš to zmontirati tega ne podpira , moraš vezati tuljavo releja na + kontakta in žico ki gre na zaganjač . Kadar daš kontakt se rele priklopi,zaradi različnega potencijala na tuljavi releja (kontakt + ,zaganjač -,povratek minusa iz zaganjača kreko tuljave zaganjača),ko prižigaš avtomobil se rele za čas prižganega zaganjača (verglanje) prekine zaradi istega potenciala (kontakt + ,zaganjač +, priklopljen kontakt ključavnice za verglanje)in povezava med baterijami se prekine.
Mislim, da sem sedaj dovolj jasno napisal.
L.P.Pegla
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Maj 05, 2007 8:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
pegla je napisal/a: |
Očitno sem zelo slabo pojasnil moj način.
Kadar daš kontakt se rele priklopi,ko prižigaš avtomobil se rele za čas prižganega zaganjača (verglanje) odklopi in povezavo med baterijami prekine. (Večina novejših avtomobilov ob zaganjanju motorja odklopijo močnejša porabnike na avtomobilu) |
Razen pri AUDIju sistema za odklop večjih porabnikov ob verglanju (dva kontakt plusa) nisem srečal. Tega npr. nimajo niti novi BMWji ...
pegla je napisal/a: |
V kolikor avtomobil ki želiš to zmontirati tega ne podpira , moraš vezati tuljavo releja na + kontakta in žico ki gre na zaganjač . Kadar daš kontakt se rele priklopi,zaradi različnega potencijala na tuljavi releja (kontakt + ,zaganjač -,povratek minusa iz zaganjača kreko tuljave zaganjača),ko prižigaš avtomobil se rele za čas prižganega zaganjača (verglanje) prekine zaradi istega potenciala (kontakt + ,zaganjač +, priklopljen kontakt ključavnice za verglanje)in povezava med baterijami se prekine.
Mislim, da sem sedaj dovolj jasno napisal. |
... zato pa sem točno to napisal nekaj postov nazaj.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.03 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Sob Maj 05, 2007 8:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Clio tudi ugasne skoraj vse porabnike ob zaganjanju motorja. Prižgane ostanejo le park lučke.
_________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Branez Moderator


Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7831 Aktiv.: 33.06 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Sob Maj 05, 2007 8:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Razen pri AUDIju sistema za odklop večjih porabnikov ob verglanju (dva kontakt plusa) nisem srečal. Tega npr. nimajo niti novi BMWji ... |
Opa! Moj sedem let stari Seat Toledo ima to original vgrajeno.
_________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Maj 05, 2007 10:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Branez je napisal/a: |
Iztok je napisal/a: |
Razen pri AUDIju sistema za odklop večjih porabnikov ob verglanju (dva kontakt plusa) nisem srečal. Tega npr. nimajo niti novi BMWji ... |
Opa! Moj sedem let stari Seat Toledo ima to original vgrajeno. |
Mogoče sem bil preveč precizen ... AUDI in Seat - oba sta iz iste družine ... VAG
Renault je pa enkrat tako drugič drugače ... med modeli se precej razlikujejo ... po francosko.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.71 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Maj 07, 2007 11:17 am Naslov sporočila: |
|
|
Na priloženi sliki je tovarniško narejena naprava za istočasno polnjenje večih akumulatorjev (battery isolator). Naprave so take za polnjenja 2, 3 ali več akumulatorjev. Za tokove od 50 do 250 in več amperov. Dobra lastnost je to, da imajo diode zelo majhen padec napetosti.
Jur
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
10.52 KB |
Pogledana: |
5557 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Cejko Član

Pridružen-a: Sre 18 Apr 2007 19:03 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.07 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: Pon Maj 07, 2007 5:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
jur: ali mi lahko mal opišeš to napravico? Zanima me pa tudi, kje se jo da dobiti, bi prosil kakšen link, ker na google.com ne najdem nič.
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.71 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2007 8:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Na googlu se najde kot: battery isolator. Omogoča polnjenje večih akumulatorjev z enega alternatorja. Pri tem so akumulatorji med seboj ločeni. Če se eden zaradi vključenega bremena izprazni, ostali ostanejo polni. Naprava vsebuje za vsak akumulator po eno diodo, ki so zvezane z anodo skupaj (ta priključek gre na alternator), katode gredo vsaka na svoj akumulator. Dioda mora imeti čim manjši padec. Hladilnik je tudi pomemben. Pa nosilec in izolacija, da ne pride do stika z maso.
Napravo prodajajo predvsem navtične trgovine (verjetno imajo tudi naše Ljubljanske). V ladjah se tipično uporablja več akumulatorjev. Človek pride v skušnjavo, da bi naredil napravo sam. Meni ni uspelo. Lepo je delovala šele kupljena naprava. Največji 12 V alternator od Iskre, pa 4 akumulatorji, skupaj 755 Ah. Dva akumulatorja sta dajala v času svoje obremenitve okoli 250 amperov vsak. V tem trenutku je tudi iz alternatorja potegnilo velik tok. In močnostne diode iz IC in HTE so se uparile.
Na na hitro narisani priloženi sliki je razložen princip delovanja.
Jur
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
8.84 KB |
Pogledana: |
5504 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Cejko Član

Pridružen-a: Sre 18 Apr 2007 19:03 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.07 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2007 6:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jur hvala!
Sem malo gledal po netu pa nisem zasledil kje bi lahko to kupil.Če kdo zasledi ga prosim če da link.
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.71 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Sre Maj 09, 2007 9:49 am Naslov sporočila: |
|
|
Jur, na tvoji sliki so akumulatorji narobe obrnjeni... Plus mora biti zgoraj. In alternatorju dodaj polariteto
Samo opomba...
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.71 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Sre Maj 09, 2007 10:09 am Naslov sporočila: |
|
|
Slika popravljena.
Cejko, na www,najdi,si Išči navtična trgovina. Izolatorje sem vgrajeval pred par leti, kupljeni so bili v v Trstu. Lahko bi jih imeli pri www,yuccaboats,si.
Jur
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
14.31 KB |
Pogledana: |
5451 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 493 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|