 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zoranl Neznanec


Pridružen-a: Pon 19 Nov 2007 13:33 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Čet Nov 29, 2007 12:02 pm Naslov sporočila: Pralni stroj W162 gorenje prologic |
|
|
Imel sem napako F63 in po odpravi prvega suma, da so krive krtačke (po 7 letih so še skoraj kot nove), sem poklical servis. Ogorčen sem bil, ko so mi povedali, da prej kot v tednu dni ne bo nič. Nato klic direktno v Gorenje, in vse kaj sem dosegel, je napoved točnega datuma (kljub vsemu 9 dni po prijavi). Pa pustimo to. Pride serviser in ugotovi, da je skurjena plata za krmiljenje motorja. Zamenja, plačam 100€ in prijazen serviser me še opozori, da naj čim prej (takoj) zamenjam še križ in ležaje, saj je ležaj v kižu rahlo potisnilo ven (za dober mm) in res se tudi boben več ne vrti tako lepo, kot bi se moral, čeprav osebno menim, da temu ne bi smel biti razlog rahlo potisnjen ležaj.
Moje vprašanje je, ali ni morda večja verjetnost, da se je znotraj bobna nabrala kaka tkanina, ki zavira vrtenje (še posebej, ker se v levo po močnem zagonu zaustavi takoj (po 3/4 obrata že zabremza), v desno pa se to ne pojavi? Ali se da to kako preverit?
LP. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Čet Nov 29, 2007 1:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brez podiranja bobna težko. Snemi gumi tesnilo med bobnom in ohišjem (pri vratih), morda se bo kaj videlo. Lahko pa malo tršo žico (na primer na koncu razpletena zajla za bremzo bicikla (če jo vrtiš, zgrabi vsako cunjo)) upogibaš in porivaš skozi luknjice v bobnu proti zadnjem koncu. Mogoče bo zagrabilo tkanino (pri vrtenju bobna v desno bi jo moralo odviti od osi. Enosmerno vrtenje verjetno povzroča cunja na osi, ki deluje kot zaporka).
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s51zg Član



Pridružen-a: Sre 16 Jun 2004 17:35 Prispevkov: 538 Aktiv.: 2.27 Kraj: JN76BC - Srednje brdo
|
Objavljeno: Čet Nov 29, 2007 6:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče bi šlo brez podiranja. Odvij filter, nato lahko probaš z neko zajlo, ali ukrivljeno žico skozi odtočno odprtino na spodnji strani ohišja prekontrolirati prostor med ohišjem in bobnom. Če je res kakšna cunja noter, jo ne bo težko potegniti ven.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Čet Nov 29, 2007 8:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Snemi jermen dol in potem poročaj, če je še vedno v eno stran težje vrteti.
Lahko je kriv motor (neko parazitno napajanje ga poskuša vrteti v eno stran) ali boben.
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zoranl Neznanec


Pridružen-a: Pon 19 Nov 2007 13:33 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Sob Dec 01, 2007 10:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Danes sem porihtal. Najprej sem hotel kupit samo ležaje, potem pa me je prodajalec prepričal, da je bolje kupiti kar kompletni križ z že vgrajenimi ležaji. Še posebej se mi je to zdelo smiselno, ker še nikoli nisem menjal kakega ležaja, pa sem bil v dvomih, ali bom lahko sam porihtal. Cena kompletnega križa z ležajema in semeringom je bila 30€ (samo ležaji in semering bi bili 21).
No, doma sem se spravil k delu in v bistvu mi je kar lepo uspelo. Kriš je pritrjen s 3 + 3 vijaki in dosegel sem jih kar skozi zadnjo odprtino. Nekaj časa sem tolkel, da sem osvobodil križ od bobna - predlagam, da poskusite s sprednje strani stroja povleči boben proti sebi, ko bo malo zrahljano, jaz sem to ugotovil pozno. No ko sem snel križ, sem takoj videl, da je bil notranji ežej zanič, saj je popustil semering. To je bil tudi razlog za slabo vrtenje (niso bile štumfe, kot sem najprej mislil!). Počistil sem nelego semeringa in z vd40 malo popucal os in nalego. Nato sem z mastjo natanko namazal nalego in potem nataknil križ. Ko naleže na vijake, gre lepo naprej. Vijake sem narahlo pritrdil in iz sprednje strani potisnil boben v križ. Nato sem zategnil vijake ter namestil še nastavek za veliko jermenico. Tu je potrebna pazlivost, da bobna ponovno ne potisneš nazaj, sicer pa ni problema. Ostane še namestitev jermena in stvar je bila gotova.
Povzetek: Ker nisem te stroke in sem prvič delal, sem porabil dobro uro (ne verjamem, da bi serviser računal manj). Mislim, da je z malo spretnosti zadeva rešljiva v lastni režiji. Edino kar sem kasneje ugotovil je to, da je bil zanič samo notranji ležaj in semering, zunanji pa je bil OK, tako da bi lahko zadevo uredil za caa. 15 €, če bi menjal samo notranji ležaj. Malo me je zavedel serviser, ki je rekel, da je zunaji ležaj bil potisnjen malo ven iz ležišča a mislim, da bi ga lahko vrnil v pravilni položaj, pa bi bilo spet OK, je pa vprašanje, kako dolgo bi še vzdržal, saj ima stroj vsakakor že kar nekaj "kilometrov".
Torej, če vam crkne lager, kar pogumno v manjavo, še posebej, če dobite komplet križ.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|