 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
TIBET Član

Pridružen-a: Čet 13 Sep 2007 23:39 Prispevkov: 163 Aktiv.: 0.75 Kraj: Metlika
|
Objavljeno: Ned Dec 09, 2007 12:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Še vedno je pri hiši in letos je postala polnoletna. Ima pa popolnoma nov originalni motor z 0km. Z malo obnove jo nameravam obdržati še naslednjih 18 let. Za v vinograd in po mestu je zakon  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
-=davor=- Član


Pridružen-a: Tor 20 Nov 2007 21:17 Prispevkov: 133 Aktiv.: 0.62 Kraj: PTUJ
|
Objavljeno: Ned Dec 09, 2007 1:10 am Naslov sporočila: |
|
|
idealna tema za mojega očeta
On je v službi vozil katro in kadarkoli besede steče o njej, pove veliko zgodb
da ne bi bil star avto bi si jo on kupil _________________ "Nikoli ne veš, kaj imaš, dokler tega nimaš" |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TIBET Član

Pridružen-a: Čet 13 Sep 2007 23:39 Prispevkov: 163 Aktiv.: 0.75 Kraj: Metlika
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.76 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Ned Dec 09, 2007 1:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
psevdonim je napisal/a: |
Citiram: |
Vozil sem 4 katrce. Po zimi zebe. Po let pa vroče |
- poleti vroče - ja. Pozimi zebe - ne. Po neki daljši poti, recimo vsaj 15km, da se motor segreje na delovno temperaturo, katro parkiraš na klancu tako, da sprednji del gleda navzdol, odpreš havbo, nekje pod šipo gleda ven gumijasta cevka s privijačenim pokrovčkom. Tisti pokrovček odviješ in pihne ven zrak, kot bi zračil doma radiator v dnevni sobi, potem pa greje kolikor hočeš. Katro sem vozil 15 let in ventilator za gretje sem uporabljal samo s 1., 2. in 3. prestavo, pa me rado zebe. Če se voziš v 4., torej več kot 80, greje dovolj že sam prepih skozi grelnik. |
V katri lahko pelješ v 4. prestavi 40km/h
Ne razumem pa tega povedanega glede gretja.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
chaos Član


Pridružen-a: Sob 16 Sep 2006 22:12 Prispevkov: 1063 Aktiv.: 4.64 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Ned Dec 09, 2007 2:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
mucek4 je napisal/a: |
2SD (skurjen diesel)
Ene 14 dni nazaj sem se peljal za enim takim in sem doživel, da se črni, olju podobni ostanki limali meni na vetrobran.
|
Jaz sem imel dva golfa 2d, pa nobeden ni niti malo kadil. Tudi ob vžigu ne, vsaj ne več kot kak bencinar. Če za golfa dobro skrbiš (pa ne rabi veliko -- najkasneje na 15.000 menjava olja, vsakič drugič menjava filtrov), je to neuničljiv avto, ki dobro gre, je dobro narejen, deli so skoraj zastonj. Pa še ne rabiš menjati prestav, ko prehitevaš -- v vsaki prestavi gre isto . Z enim tankom narediš čez 1000 km, zdaj ko imam pa bencinarja, sicer z većjo mašino, sem pa srečen, če jih naredim 500.
Je pa res, da veliko ljudi, ki ima golfa 2d, zanj ne skrbi, pa tudi dosti je takih, ki dizlerja ne znajo voziti -- tiščijo gas kot pri kakem bencinarju, kar se vidi, ko se ljudje spravijo prehitevat, menjajo v tretjo, takrat se pa za golfom res pojavi črn oblak
Kolega, ki je včasih vozil katrco (zdaj je že nekaj časa na golfih ), pa z njimi nima ravno dobrih izkušenj -- enkrat se je rahlo butnil v spredaj vozeče vozilo, pa je bila katrca totalka, drugi avto je imel pa samo praske na odbijaču. Sploh nočem vedeti, kaj bi bilo, če bi se s katrco z ene 40km/h zaletel v mirujočo 'oviro' ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hi-End Član


Pridružen-a: Sre 25 Feb 2004 11:51 Prispevkov: 284 Aktiv.: 1.20 Kraj: Višnja Gora
|
Objavljeno: Ned Dec 09, 2007 2:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas smo imeli R4. Eno prvih še iz IMV/Litostroj proizvodnje in potem že novejšo GTL, vendar še brez dodatnih lučk na zadnjih vratih. Vse kar lahko rečem o tem avtu je to, da je bil za prevoz raznih poljskih pridelkov, ali pa bele tehnike zakon!
Res je da je bil zelo mehko narejen in da je bolje da se nisi nikoli zaletel, ampak konec koncev je bila zelo neproblematičen avto. Poraba je bila nizka, edino na kakih 5 let si moral menjat blatnike, ki pa so itak bili zelo poceni. Mogoče še največja slabost so bile slabe zavore in pa nekaj večja konstrukcijska trdnost (varnost). Sicer pa tudi tist menjalnik ni bil tako slabo postavljen, kot marsikdo misli....
Sam se spomnim da sem se enkrat peljal od Grosuplja proti Ljubljani in na viaduktu Reber sem jo natiščal 170 po števcu, ko je zapihal veter in me iz voznega prestavil na prehitevalen pas. To nikakor ni bil dober občutek.... Potem sem prešaltal na BX-a, ki je bil tiste čase v Jugoslaviji direktorski avtomobil... takrat sem spoznal marsikaj, kar pa tudi spada v drugo zgodbo....
Skratka R4 je bil avto, ki je imel svoj namen... in ga je z leti tudi presegel... tako kot VW Hrošč in še nekateri drugi... _________________ Music is a part of my life, DIY is my life ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3411 Aktiv.: 14.91 Kraj: slo
|
Objavljeno: Ned Dec 09, 2007 3:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
V katri lahko pelješ v 4. prestavi 40km/h
Ne razumem pa tega povedanega glede gretja. |
- jaz sem se približno držal oznak na števcu - priporočil za prestavljanje. Zapomnil sem si samo oznako 3, ki je bila pri 80 in oznako 4, ki je bila pri 130 (končna hitrost, ne "prestavi v 5".).
Da bi se s katro vozil 40 v 4. - meni to nikoli ni uspelo, ker z nizkimi obrati zadeva enostavno ni vlekla, niti po ravnem ne. Mogoče po klancu navzdol.
Glede gretja - ne vem, kaj ni razumljivo. Če hočeš, da ti radiator v hiši greje, ga moraš zluftat. Če hočeš, da katra greje, moraš radiator (grelnik) zluftat. To narediš na zgoraj opisan način. Prej moraš prevoziti vsaj 15km, da naraste tlak hladilne tekočine, drugače ne bo nič pihnilo iz cevke, niti priteklo. Avto pa mora biti postavlljen v klanec s sprednjim delom navzdol zato, da se morebitni zrak v sistemu pomakne proti tisti gumijasti cevki, skozi katero ga potem izpustiš. Če imaš v hiši montiran radiator tako, da je pipca za zračenje nižje od regulacijskega ventila, ga ne boš nikoli izzračil.
Pri hitrosti več kot 80 greje brez ventilatorja, če imaš odprto loputo, ki se odpira z ročico na poteg, ki je blizu ročice za odpiranje havbe. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 9 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|