 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
osmica Član


Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:16 Prispevkov: 377 Aktiv.: 1.59 Kraj: savinjska
|
Objavljeno: Pet Sep 15, 2006 4:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
mucek4 je napisal/a: |
Koliko pa viličar prepotuje s tako baterijo? |
Z novimi baterijami 5 delovnih ur po ravnem terenu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Umnik Član

Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52 Prispevkov: 958 Aktiv.: 4.03 Kraj: Novo mesto
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 59.89 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Sre Jan 30, 2008 12:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
So baterije za kaj več kot eno praznjenje ?
Kolikor sem sledil je to kar hud problem. _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.58 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Sre Jan 30, 2008 12:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Škoda, da bodo v prve Roadsterje vgrajevali menjalnik z eno prestavo (prenosnik moči). Bolj kot takšni review-i me pa zanimajo kakšni track testi (Top Gear npr.). _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Umnik Član

Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52 Prispevkov: 958 Aktiv.: 4.03 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sre Jan 30, 2008 1:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
In order to achieve this, the team developed a larger diameter motor with a liquid-cooled rotor. |
Tole prej sploh nisem opazil, dokler nisem komentarjev spodaj prebral. Verjetno je mišljen vodno hlajen stator, kajne?
@NeoTO: Kar predstavljam si Jeremyja kako benti zaradi pomankanja hrupa motorja  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.96
|
Objavljeno: Sre Jan 30, 2008 3:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Umnik je napisal/a: |
Citiram: |
In order to achieve this, the team developed a larger diameter motor with a liquid-cooled rotor. |
Tole prej sploh nisem opazil, dokler nisem komentarjev spodaj prebral. Verjetno je mišljen vodno hlajen stator, kajne? |
Ni nujno.
Mene prav nič ne moti, če je notranjost motorja hlajena z destilirano vodo, transformatorskim oljem, ... ali kakšno podobno električno neprevodno in čim manj viskozno tekočino. Celo plin od klime bi bil lahko primeren.
Mora imeti tudi primerne toplotne lastnosti (prevodnost, specifična toplota,...).
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.58 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Sre Jan 30, 2008 3:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
Umnik je napisal/a: |
Citiram: |
In order to achieve this, the team developed a larger diameter motor with a liquid-cooled rotor. |
Tole prej sploh nisem opazil, dokler nisem komentarjev spodaj prebral. Verjetno je mišljen vodno hlajen stator, kajne? |
Ni nujno.
Mene prav nič ne moti, če je notranjost motorja hlajena z destilirano vodo, transformatorskim oljem, ... ali kakšno podobno električno neprevodno in čim manj viskozno tekočino. Celo plin od klime bi bil lahko primeren.
Mora imeti tudi primerne toplotne lastnosti (prevodnost, specifična toplota,...).
LP,
Igor |
Umnik je poudaril besedico rotor, tj. tisti del motorja, ki se vrti
Mogoče je napaka, ali pa ne. Baje gre namreč za asinhronski motor, torej je treba tudi rotor nekako hladit. _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.96
|
Objavljeno: Sre Jan 30, 2008 5:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
NeoTO je napisal/a: |
igo je napisal/a: |
Umnik je napisal/a: |
Citiram: |
In order to achieve this, the team developed a larger diameter motor with a liquid-cooled rotor. |
Tole prej sploh nisem opazil, dokler nisem komentarjev spodaj prebral. Verjetno je mišljen vodno hlajen stator, kajne? |
Ni nujno.
Mene prav nič ne moti, če je notranjost motorja hlajena z destilirano vodo, transformatorskim oljem, ... ali kakšno podobno električno neprevodno in čim manj viskozno tekočino. Celo plin od klime bi bil lahko primeren.
Mora imeti tudi primerne toplotne lastnosti (prevodnost, specifična toplota,...). |
Umnik je poudaril besedico rotor, tj. tisti del motorja, ki se vrti
Mogoče je napaka, ali pa ne. Baje gre namreč za asinhronski motor, torej je treba tudi rotor nekako hladit. |
Ja, seveda. Bom pa še jaz poudaril del svojega citata.
Če ima rotor dovolj velik premer in ima motor dovolj veliko število polov, magnetnemu polju ni treba prodreti globoko v rotor. Zato ni treba, da je rotor polna gmota trafo pločevine, ampak je lahko v obliki zelodebelostenske cevi. Notri pa je posledično lahko povsem votel (razen nečesa za vpetje cevi na os).
Tako lahko v notranjost motorja natočimo vode, ki zapolni zračno režo in kanale za hlajenja rotorja.
Obstajajo pa tudi posebne hitre spojke za priključitev vodne napeljave na os vrtečega se predmeta (da je hlajen samo rotor, ne pa tudi "zračna" reža - če je bilo zaradi tega treba poudariti rotor).
Res ne vem, kaj bi lahko bilo narobe, če je v motorju polno vode, in je bilo to upoštevano pri konstruiranju motorja (pravi materiali, hidrodinamična oblika notranjosti, ...) . Zame je to povsem sprejemljivo in običajno hlajenje elektromotorja.
No, nekateri pa pač uporabljajo eno posebno zmes, ki za hlajenje nima ravno najprimernejših toplotnih lastnosti, je pa cenena in je je povsod dovolj. Pravijo ji zrak.
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.58 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Sre Jan 30, 2008 5:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tale motor se zavrti do ali čez 13k obratov... Ne znam si predstavljat, kako bi vpetje cevi na os za takšen motor izgledalo... _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Umnik Član

Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52 Prispevkov: 958 Aktiv.: 4.03 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sre Jan 30, 2008 5:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako pa potem naredijo, da je celoten motor stabilen? Tisti prostor s hladilno tekočino mora biti potem res povsem poln in brez raznih nesimetrij. S plinom bi šlo, za tekočino si pa nekako ne predstavljam. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
General5 Član

Pridružen-a: Ned 22 Jan 2006 19:41 Prispevkov: 23 Aktiv.: 0.10
|
Objavljeno: Sre Jan 30, 2008 11:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motor cooling using a liquid cooled rotor
United States Patent 5223757
Abstract:
An dynamoelectric machine is provided having a hollow shaft adapted to receive fluid at one end and to discharge it at the other. The hollow shaft has a stack of laminations mounted thereon. A hollow disk is situated adjacent to and in contact with an axial end of the stack of laminations. The hollow disk includes a generally circular baffle for dividing the hollow disk into two interior sections and to cause the fluid to rotate at the same angular velocity as the hollow disk. The two interior sections are in flow communication with one another of the periphery at the generally circular baffle. The hollow shaft is in flow communication with one of the sections for providing fluid and in flow communication with the other section for removing fluid. A stator surrounds the laminations and is spaced away therefrom.
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Tihi Član


Pridružen-a: Čet 27 Nov 2003 14:15 Prispevkov: 281 Aktiv.: 1.18 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 9 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|