VolkD je napisal/a: |
Tole z radijem je malo hecna zadeva. Zakaj pa rabiš tako velik radij ? Benzinske postaje so precej pogostejše. In ja, električnega avtomobila brez akumulatorskih postaj si ne predstavljam. Tu preprosto zamenjaš "pack" in doplačaš razliko energij, ter obrabo baterij. |
bojans je napisal/a: |
1. Vir RTV SLO. Zelo vprašljiv!!! Če bi zaupali novinarjem bi bili še v pra veku .
.... |
SimonS je napisal/a: |
Čez noč ne bi vsi prešli na elektro avtomobile. V tem času pa bi se tudi elektro družbe prilagodile. Sicer pa imamo ponoči ogromno viška el. energije in takrat bi se lahko avti polnili.
Jaz kar pridno rezmišljam v tej smeri. Namreč, da bi si izdelal svoj elektro avto. trenutno je kar pestro pri zasnovi krmilnika. Ima kdo kaj izkušenj pri SVM (space vector modulation)? Iskal sem kakšne C kode preko neta, pa nisem našel nič uporabnega. |
Silvo je napisal/a: |
Vprašanje, če se splača to delat v samogradnji. V koliko je za pogon mišljen enosmerni motor, potem je najenostavnejše uporabiti namensko regulacijo pogona električnega viličarja. Te regulacije so običajno zelo dovršene. Pred leti, ko sem bil zaposlen še na vzrževanju smo izvedli predelavo enega električnega viličarja bolgarskega porekla na katerem je odpovedala orginalna elektronika - rezervnih delov pa se ni dalo dobiti. Točnega proizvajalca se ne spomnilm (lahko se sicer zanimam) Dobra lastnost regulacije je bila, da je v času zaviranja polnila akumulator. |