www.elektronik.si
BCS

www.elektronik.si -> Avtoelektrika

Avtor: tigerKraj: Škofja Loka PrispevekObjavljeno: Pet Jun 11, 2010 5:36 pm    Naslov sporočila:  BCS
----------------------------------------------------------------------------
Hi

Pri BCS AL480 kosilnici sem moral menjat tesnilo na ohišju za vžigalno tuljavo. Ko sem demontiral, sem pozabil označit izhodiščno točko za nastavitev kota vžiga. Ima kdo izkušnje s tem ?

LP

Avtor: SilvoKraj: Koroška-okolica Dravograda PrispevekObjavljeno: Pet Jun 11, 2010 6:02 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Pri nas doma je ena stara BCS. (modela ne vem) Če se prav spomnim, je na zunanjem robu mreže, ki se drži zraven jermenice za vžiganje zareza, prav tako je nekje na ohišju oznaka. (zgornji položaj bata v trenutku vžiga, ko sta zaprta oba ventila)

Avtor: Profesor EinsteinKraj: Rogaška Sl. PrispevekObjavljeno: Ned Jun 19, 2011 11:59 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Pozdravljeni

Ali lahko tukaj vprašam eno malenkost glede BSC kosilnice.

Zanima me če se kje dobijo navodila za model AL480 v elektronski obliki ?

Hvala za odgovor.

Lp.

Darko

Avtor: PPG78Kraj: Gorenjska PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2011 5:57 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Profesor Einstein je napisal/a:
Zanima me če se kje dobijo navodila za model AL480 v elektronski obliki ?


A to misliš motor AL480 iz 80. let ali novejši motor AL480W? Za prvega imam navodila (eksplozijska risba in spisek delov) doma in jih lahko vržem na skener za drugega ki pa je novejši pa jih najdeš v prilogi.

LP, Peter

Avtor: Profesor EinsteinKraj: Rogaška Sl. PrispevekObjavljeno: Tor Jun 21, 2011 8:28 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Pozdravljen

V originalu je oznaka motorja AL480WPSX.

Lp.

Darko

Avtor: Chris PrispevekObjavljeno: Tor Jun 04, 2013 8:16 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Pozdravljeni Very Happy

Tudi mene zanima, če bi lahko kje dobil navodila za ACME 480 v elektronski obliki?!


Zanima pa na koliko zračnosti se nastavita ventila?!

Za odgovore se vnaprej lepo zahvalujem.

lp Chris

Avtor: kobrankaKraj: nekje v zgornjem posočju PrispevekObjavljeno: Tor Maj 27, 2014 4:23 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Zanima me kako se nastavlja uplinjač od teh Acme motorjev? Moram reči, da sem nek Lombardini bencinar dosti lažje nastavil. Imam problem, da mi včasih crkne, ko mu malo prehitro dodaš plin ali pa mu ga vzameš.

Avtor: Profesor EinsteinKraj: Rogaška Sl. PrispevekObjavljeno: Tor Maj 27, 2014 5:24 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Zdravo

Dopolnilo teme "BCS" s foruma namenjenega strojnikom.

*** je napisal/a:
Platine imajo kontakte prevlečene s platino (Pt) zato, da sploh kaj zdržijo; če jih pošmirglaš si naredil več škode kot koristi, ker ni več zaščitne plasti in ostane samo baker.
Kondenzator je tam samo zato, da preprečuje iskrenje kontaktov na platinah; če crkne ponavadi prebije, takrat motor ne bo imel iskre. če pa ga ni, potem iskrenje skuri platine.

Če pa kuri svečko pa ni prave toplotne vrednosti.. kaj druga skoraj ne more biti.



Lp.

Avtor: kobrankaKraj: nekje v zgornjem posočju PrispevekObjavljeno: Tor Jun 10, 2014 9:27 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
V prejšnjem sporočilu nisem znal napisat za katero zadevo se gre. Sedaj ne vem natančnega izrazoslovja, ampak ali se tisti stvari, ki kontrolira loputo pri uplinjaču reče regulator?

Če je to to potem bi bil vesel, če me kdo razsvetli kako se to nastavlja. Pri Lombardiniju npr. pri izklopljenem motorju odtegneš vijak ročice, ki je zategnjena na palčki regulatorja, ta pa krmari loputo za plin. To ročico potem pomakneš v skrajno odprto lego lopute plina in v isto stran zategneš tudi palčko regulatorja, potem pa samo še zategneš tisti vijak, ki si ga prej odtegnil in je stvar rešena.

Znanje zna biti uporabno, kadar recimo menjaš uplinjač.


Nazadnje urejal/a kobranka Tor Jun 10, 2014 10:38 am; skupaj popravljeno 2 krat

Avtor: stursc PrispevekObjavljeno: Tor Jun 10, 2014 10:23 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
kobranka je napisal/a:
V prejšnjem sporočilu nisem znal napisat za katero zadevo se gre. Sedaj ne vem natančnega izrazoslovja, ampak ali se tisti stvari, ki kontrolira loputo pri uplinjaču reče regulator?

Če je to to potem bi bil vesel, če me kdo razsvetli kako se to nastavlja. Pri Lombardiniju npr. pri izklopljenem motorju odtegneš vijak ročice, ki je zategnjena na palčki regulatorja, ta pa krmari loputo za plin. To ročico potem pomakneš v skrajno odprto lego lopite plina in v isto stran zategneš tudi palčko regulatorja, potem pa samo še zategneš tisti vijak, ki si ga prej odtegnil in je stvar rešena.

Znanje zna biti uporabno, kadar recimo menjaš uplijač.


Kako sem to včasih jaz počel ? Mogoče ti koristi.
Tisti vijak, ki ga omenjaš popustiš, da bo os ročice prosta.
Potem nastavi uplinjač, da bo motor lepo tekel v prostem teku in da boš ob dodajanju plina spravil motor tudi do primernih obratov.
Ko to dosežeš potem nastaviš os centrifugalnega regulatorja tako, da regulator v prostem teku motorja rahlo pritiska ročico regulatorja na nastavni vijak prostega
teka na uplinjaču, priviješ vijak na ročici, nastatvitev je končana.

LP,stursc

Avtor: HanziKraj: GEOSS PrispevekObjavljeno: Tor Sep 15, 2020 1:50 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Zakaj kosilnica takole izgublja delovne takte.
https://youtu.be/R2wE6ZsRc4c
Poraba goriva je previsoka, svečka je črna.
Kakšna je pravilna razdalja med planinami, kako jo določiti po mcgiversko.
Zgoraj piše o problemu isker pri platinah.
In jaz pri moji se občasno vidijo iskre. Zanič kondenzator?(poleg platin?)

Avtor: HanziKraj: GEOSS PrispevekObjavljeno: Tor Sep 15, 2020 2:35 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Takole regulator zaliva kosilnico, le ta pa ne gre v tekoče višje obrate.
https://youtu.be/hyj3iYzu3dI

Avtor: brezimenko PrispevekObjavljeno: Tor Sep 15, 2020 6:29 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Po moji švoh pameti, ima menkost prerevno mešanico. Poskusi malo odviti iglo na uplinjaču. Svečka je črna, če je to motor, ki je prvotno namenjen, da teče ogret na petrolin (petroleju dodanega nekaj bencina). Jaz mešam po novem 1 del nafte na devet delov bencina, ker je petrolej postala bolj redka zadeva in imam tako pripravljeno 10 litrsko kantico goriva.

Ne vem kaj imaš v mislih pod svečka je črna. Če je samo črne barve je to zaradi petroleja ali pa nafte, če je pa sajasta pa še nekaj olja na vrhu in motor pri obratovanju kadi, bi se pa jaz vprašal koliko zdrave imaš batne obročke?

Sem nedolgo nazaj en Acme moral razdret, ker je pri hladnem zagonu kadil "ko fabriški kamin" in mi čez čas crknil, ker je olje zapackalo svečko. Avtopsija je pokazala zlizane batne obročke.

Avtor: HanziKraj: GEOSS PrispevekObjavljeno: Tor Sep 15, 2020 7:45 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Da, motor je bencin petrolej. Ker petroleja že desetletje ni več, [slovenščina je zame španska vas] že desetletje na bencin. Udarec je še to, da je narejena na osvincen bencin, ki pa ga že vsaj dvajset let ni vidla.
Tole o nafti sem že.marsikje slišal, pa ne vem če ima smisel dodajat. Lahko pa seveda probam.
A je možno da je kriv kabel do svečke oziroma "fajfa"

Avtor: sebavehKraj: Slovenska Bistrica PrispevekObjavljeno: Tor Sep 15, 2020 8:36 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Če potrebuje osvinčen bencin, lahko danes brez težav kupiš svinčev nadomestek v flaški, ki ga mešaš zraven. Mora imeti vsaka malo boljša avtotrgovina.

Avtor: ro-biKraj: Koroška PrispevekObjavljeno: Tor Sep 15, 2020 10:44 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Hanzi je napisal/a:
Zakaj kosilnica takole izgublja delovne takte.
https://youtu.be/R2wE6ZsRc4c
Poraba goriva je previsoka, svečka je črna.
Kakšna je pravilna razdalja med planinami, kako jo določiti po mcgiversko.
Zgoraj piše o problemu isker pri platinah.
In jaz pri moji se občasno vidijo iskre. Zanič kondenzator?(poleg platin?)


Platine morajo odpirati cca 0,35mm, enako nastavi svečko.
Če platine iskrijo, je skoraj 100% kondenzator vzrok.
Koliko moraš nastavit predvžiga, pa najdi na netu. Nastavljaš lahko z šublerom.
Ko boš to poštimal, se loti vplinjača.
Očisti ga in preveri, če glavna šoba lepo sede, da ne spušča mimo. Poglej tudi, če je povrtana (stara fora "mehanikov", kako povečat moč, a narediš le škodo, če ne veš kaj delaš).
Potem odpri iglo za prosti tek na cca 1 obrat in probaj vžgat. Če bo upalilo, pusti pod prostim tekom, da se zagreje in potem to iglo nastavi tako, da se bo motor ob dodajanju plina, najlepše pobiral, da bo gas "prijel".
Dodatkov za nadomestilo svinca ne rabiš. Tisto je vse lari fari.

Avtor: lucca brassiKraj: KOČEVJE PrispevekObjavljeno: Tor Sep 15, 2020 11:48 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
https://iservice.lombardini.it/documents/ProdCateg/2134/MO_FE_82-AL_480_550_VT_88_94_IT.pdf

bi blo kar za it na tak '' redneck BCS'' žur

https://www.youtube.com/watch?v=6pYG2PPnOgM

Avtor: HanziKraj: GEOSS PrispevekObjavljeno: Sre Sep 16, 2020 8:07 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Motor je brez oznake W, tako da bo komu z novejšim motorjem prišel prav ta PDF.

Avtor: lucca brassiKraj: KOČEVJE PrispevekObjavljeno: Sre Sep 16, 2020 7:10 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
https://www.ciaocrossclub.it/root/discoremoto/fioreracing/ACME_FE82_AL480_VT88.pdf

Avtor: robertKraj: Tolmin PrispevekObjavljeno: Čet Sep 17, 2020 5:45 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
http://www.trattore.com/

Tudi zgornji link si shrani, ker je zelo uporaben sploh, če kaj več razdiraš Wink

Avtor: HanziKraj: GEOSS PrispevekObjavljeno: Čet Sep 17, 2020 8:40 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Hvala obema

Avtor: HanziKraj: GEOSS PrispevekObjavljeno: Pet Sep 18, 2020 4:29 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Evo, zamenjal svečko, kondenzator, platine, kabel za svečko s fajfo, pa ni neke razlike. Igral sem se tudi z različno nastavitvijo platin, neuspesno. Tako da tukaj po vsej verjetnosti ni bilo napake. Opcija je še nastavitev vžiga, ampak se ne "upam" lotiti tega.
Ima kdo v okolici Domžal , Ljubljane, Litije AL 480 motor v
kosih da bi prodal problematične dele ( uplinjac , kpl elektrika) Ali pa če je kdo pripravljen priti pogledat. Vode iz vinj mi je zadnja opcija
Če ima kdo napravo za.meritev kompresije se priporočam da pride pomeriti, ali pa če mi jo posodi. Na oljni šibki precej "diha" zdaj pa.ne vem koliko je normalno to dihanje pri 45 let starem motorju.
Če bi se ventile nastavil bi bilo tudi lepo.
Sicer se bo treba pozimi z njim poigrati.

Avtor: ecobraKraj: Radeče PrispevekObjavljeno: Pet Sep 18, 2020 4:44 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Preveri preko platin, če ti vrže iskro v pravem trenutku,nastavitev kota platin ali celo, da ni preskočil zobnik (malo težko amapak nikoli ne reci nikoli).

Pripenjam link foruma kjer je opisani tusi kako se nastavlja vžig.
https://www.strojnistvo.com/forum/viewtopic.php?t=46967

l.p.

Stran 1 od 1

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group