www.elektronik.si
BCS
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2  :||:
www.elektronik.si -> Avtoelektrika

Avtor: ro-biKraj: Koroška PrispevekObjavljeno: Tor Sep 15, 2020 10:44 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Hanzi je napisal/a:
Zakaj kosilnica takole izgublja delovne takte.
https://youtu.be/R2wE6ZsRc4c
Poraba goriva je previsoka, svečka je črna.
Kakšna je pravilna razdalja med planinami, kako jo določiti po mcgiversko.
Zgoraj piše o problemu isker pri platinah.
In jaz pri moji se občasno vidijo iskre. Zanič kondenzator?(poleg platin?)


Platine morajo odpirati cca 0,35mm, enako nastavi svečko.
Če platine iskrijo, je skoraj 100% kondenzator vzrok.
Koliko moraš nastavit predvžiga, pa najdi na netu. Nastavljaš lahko z šublerom.
Ko boš to poštimal, se loti vplinjača.
Očisti ga in preveri, če glavna šoba lepo sede, da ne spušča mimo. Poglej tudi, če je povrtana (stara fora "mehanikov", kako povečat moč, a narediš le škodo, če ne veš kaj delaš).
Potem odpri iglo za prosti tek na cca 1 obrat in probaj vžgat. Če bo upalilo, pusti pod prostim tekom, da se zagreje in potem to iglo nastavi tako, da se bo motor ob dodajanju plina, najlepše pobiral, da bo gas "prijel".
Dodatkov za nadomestilo svinca ne rabiš. Tisto je vse lari fari.

Avtor: lucca brassiKraj: KOČEVJE PrispevekObjavljeno: Tor Sep 15, 2020 11:48 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
https://iservice.lombardini.it/documents/ProdCateg/2134/MO_FE_82-AL_480_550_VT_88_94_IT.pdf

bi blo kar za it na tak '' redneck BCS'' žur

https://www.youtube.com/watch?v=6pYG2PPnOgM

Avtor: HanziKraj: GEOSS PrispevekObjavljeno: Sre Sep 16, 2020 8:07 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Motor je brez oznake W, tako da bo komu z novejšim motorjem prišel prav ta PDF.

Avtor: lucca brassiKraj: KOČEVJE PrispevekObjavljeno: Sre Sep 16, 2020 7:10 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
https://www.ciaocrossclub.it/root/discoremoto/fioreracing/ACME_FE82_AL480_VT88.pdf

Avtor: robertKraj: Tolmin PrispevekObjavljeno: Čet Sep 17, 2020 5:45 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
http://www.trattore.com/

Tudi zgornji link si shrani, ker je zelo uporaben sploh, če kaj več razdiraš Wink

Avtor: HanziKraj: GEOSS PrispevekObjavljeno: Čet Sep 17, 2020 8:40 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Hvala obema

Avtor: HanziKraj: GEOSS PrispevekObjavljeno: Pet Sep 18, 2020 4:29 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Evo, zamenjal svečko, kondenzator, platine, kabel za svečko s fajfo, pa ni neke razlike. Igral sem se tudi z različno nastavitvijo platin, neuspesno. Tako da tukaj po vsej verjetnosti ni bilo napake. Opcija je še nastavitev vžiga, ampak se ne "upam" lotiti tega.
Ima kdo v okolici Domžal , Ljubljane, Litije AL 480 motor v
kosih da bi prodal problematične dele ( uplinjac , kpl elektrika) Ali pa če je kdo pripravljen priti pogledat. Vode iz vinj mi je zadnja opcija
Če ima kdo napravo za.meritev kompresije se priporočam da pride pomeriti, ali pa če mi jo posodi. Na oljni šibki precej "diha" zdaj pa.ne vem koliko je normalno to dihanje pri 45 let starem motorju.
Če bi se ventile nastavil bi bilo tudi lepo.
Sicer se bo treba pozimi z njim poigrati.

Avtor: ecobraKraj: Radeče PrispevekObjavljeno: Pet Sep 18, 2020 4:44 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Preveri preko platin, če ti vrže iskro v pravem trenutku,nastavitev kota platin ali celo, da ni preskočil zobnik (malo težko amapak nikoli ne reci nikoli).

Pripenjam link foruma kjer je opisani tusi kako se nastavlja vžig.
https://www.strojnistvo.com/forum/viewtopic.php?t=46967

l.p.

Stran 2 od 2

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group