jani18 je napisal/a: |
Jaz sem kar nekaj let nazaj kupil prenosni računalnik HP v BIG Bangu.
Takrat se je garancija SE ZGODI ravno zečela stala pa je 25 EUR za 3 leta. Po preteku skoraj 3h let .................. Odnesel sem ga na BIG BANG, kjer so ga sprejeli, in v roku 14 dni je bil popravljen z garancijo............ |
Jaka57 je napisal/a: |
Hm, nič nisi napisal za kateri HP prenosnik gre, toda, ali si preveril, da "slučajno" ni imel tvoj HP 3 letno tovarniško garancijo, kajti, kar nekaj HP prenosnikov (EliteBook serija) jo ima (seveda brez dodatnega plačila)! |
Jaka57 je napisal/a: |
@webmouse: na HPjevih straneh dobiš program HP Support Assistant, ki pove ali je tvoja mašina še v tovarniški garanciji ali ne. Verjameš lahko tudi tistemu, kar ti piše na računu.
3 letna garancija je običajna za zgornji razred (EliteBook) HPjevih računalnikov. |
webmouse je napisal/a: |
........ je pa pri tem treba skopr cel prenosnik razstavit - raje malo počakam sedaj ko vem in dam naslednje leto uradno spucat... |
webmouse je napisal/a: |
sem pogledal Waranty: 3y 3y 0y dobro, da sem to prej videl, ker sem imel namen odpret in malo ''prah popucat'' je pa pri tem treba skopr cel prenosnik razstavit - raje malo počakam sedaj ko vem in dam naslednje leto uradno spucat...
(0y - predvidevam da je za baterijo.) |
webmouse je napisal/a: |
EliteBook 8570w Workstation (product A7C38AV) kot sem malo gledal ni ''lažja'' varianta, ampak matično treba$%%& |
webmouse je napisal/a: | ||
...sem pogledal Waranty: 3y 3y 0y dobro, da sem to prej videl, ker sem imel namen odpret in malo ''prah popucat'' je pa pri tem treba skopr cel prenosnik razstavit - raje malo počakam sedaj ko vem in dam naslednje leto uradno spucat... (0y - predvidevam da je za baterijo.) |
Ivan2 je napisal/a: |
Bomo videli, kakšen bo razplet (upam pa, da je zadeva sedaj res popravljena). Najbrž pa mi ni treba preveč pojasnjevati, kakšno motnja je, če več kot 2 meseca nimaš računalnika (!!!).
Žal mi ostaja le misel, da se na koncu vse uredi... Zakaj to pišem? 1) Ker se pri tistih, ki kupujete računalnike v BIG BANG pojavi vprašanje zavarovanja "BIG BANG popolna zaščita SE ZGODI". Zgoraj je torej moja po več kot 2 mesecih še ne dokončana izkušnja glede tega. Če imate res zelo veliko časa (kot ga prisiljen v to moram sedaj imeti jaz in vas npr. ne moti, da morate pogosto klicati v trgovino (seveda ne direktno, ker se ne oglasijo - glej zgoraj) ali na servis ter jim dostavljati računalnik in hkrati računalnika nujno ne potrebujete, je to mogoče čisto modra odločitev. 2) Ker mi zmanjkuje idej, kako naprej (resno me skrbi, da napake na računalniku z menjavo hladilnega sistema - nikoli se namreč ni niti malo pregreval - niso zares odpravili in bo - ko ga enkrat sploh spet dobim nazaj - čez kakšen dan uporabe (kot dvakrat po servisiranju do sedaj) ponovno odpovedal. To pa pomeni, da bom (glede na hitrost dela BIG BANG popolne zaščite "Se zgodi" praktično še naprej brez računalnika..., pa še plačal sem 50 EUR za to! 3) Ker ima mogoče kdo kakšno izkušnjo z omenjeno napako ali urejanjem vprašanj, povezanih s "BIG BANG popolno zaščito Se zgodi", ki bi mi bila lahko v pomoč. |