red_mamba je napisal/a: |
Ce kdo ve za LSU4.9 konektor se priporocam. |
int47 je napisal/a: | ||
Poglej tukaj. Na strani lahko najdeš tudi nekaj teorije in vsaj dve verziji načrt-ov wideband lambda kontrolerja brez namenskih čipov. |
Citiram: |
Aktualne naj bodo napetosti od 2mV do 15 mV. Nisem elektronik, ampak mi to "deluje" na meji šuma. So take napetosti problematične? Z operacijskim ojačevalnikom in dvema uporoma to napetost kakih 500 krat povečamo, da dobimo napetosti 1,5V in več. |
Citiram: |
A da bi pa s to home made variatno nesel na tehničnega in izmeril ostanek kiska v izpušnih plinih od avta in umeril na njihov merilnik pa ne bi bilo ok? |
Citiram: |
Izvor napetosti v sondi je (verjetno) tokovno zelo šibek, zato bi moral biti najprej priklopljen na operacijski ojačevalnik v vezavi "napetostni sledilnik" - torej visoka vhodna upornost ojačevalnika da ne moti vira, na izhodu pa dobiš nič višjo napetost, a tokovno zmoglivejšo. Potem pa dalje, iz 15mV na nekaj bolj uporabnega. Npr. Ascon M3 , ki ga prodaja Meritel, ima vhod 10...50 mV. |
Citiram: |
Se vam zdi, da se mi splača |
Citiram: |
Namenska regulacija v kompletu z lambda sondo, ki ti na zaslonu izpiše delež preostalega kisika, poleg tega pa še (s pomočjo temperature dimnih plinov) izračuna "tehnični izkoristek izgorevanja", pride 280EUR |