int47 je napisal/a: |
Avtomobilska ogrevana sonda, ali LSM11 vsebuje PTC grelni element. Žici grelca priključiš na 12V (lahko tudi AC). Ko se sonda ogreje dobiš na izhodnih žicah (pri 3 žični sondi je druga elektroda vezana na ohišje) izhodno napetost. Pri meritvi napetosti je potrebno paziti, da merilnik tokovno ne obremenjuje lambda sonde in skozi njo ne vsiljuje toka. Na žalost je izhodna napetost pri uporabi s pečjo pri optimalnem izgorevanju precej nizka 10 - 30mV. Segret grelni element ima porabo cca 16 -20W. Ker ima grelec PTC karakteristiko ima precejšen zagonski tok, zato mora biti transformator močnejši. |
blay44 je napisal/a: |
Cimabella, res ste dobre..
Ubogi zok se je znašel čisto spodaj na kurji lojtri, lisica pa v kokošnjaku. Stara šola pa bi rekla: Da ljubico slečeš, košta točno toliko kolikor rabiš, da ženo spodobno oblečeš. Eh, grem stavit, da bi znal tudi sam ata prepričat (če ne gre drugače z velikimi prosečimi očkami), da si nekaj RES želiš. Verjetno ata upa, da je spet ena tistih zadev, nad katero se je potomec hitro navdušil in jo bo po možnosti še hitreje pozabil. -------- Če misliš sama dograditi regulator, pazi, da ne boš imela dve close-loop zanki. Ena bo podpihovala, ena pa dušila. Kaj je close-loop zanka? Podobna boš unim strokovnjakom v temi o turbinah. Imajo igračke, ki bi jih uporabljali kot nekaj resnega. Igračka je v osnovi namenjena, da se ene 15 min. z njo pobahaš, potem pa jo naprej uporabljaš kot igračko. V avtomobilski tehniki nič ne komplicirajo s presežki kisika in lambda sondo v njem nelinearnem delu, ampak za povezavo med dvojno close-loop zanko uporablajo EGR ventil. bom vprašala kar gugl Vsak presežek kisika je nezaželen, razen, če se ti gre samo za dušikove spojine in co. V glavnem se mi gre za čistejše izgorevnje. Na izkoristek peči z vidika prenosa toplote na vodo ne pričakujem kakšne merljive razlike, ki ne bi bila v okviru napake meritev. Pa tudi brez zalogovnika pri počasno gorečih snoveh ne bo šlo. A rabiš natančno razlago, kako je črpalka od bojlerja uspela ekspresno spraznit 1500 l zalogovnik in variante rešitev, ki pridejo v poštev? Sem imela srečo ne samo z izbiro uplinjaka, ampak tudi z izbiro projektanta strojnih inštalacij in monterja. Jaz bi se raje pozanimal kako je to narejeno pri "resnih" pečeh. Vse (primar, sekundar, ventilator, povratek, še kakšen ogrevalni krog in bojler) vodi ena regulacija. Prav veselo ne objavaljo shem po internetu. Potem bi morala zamenjati vso elektroniko. To si pa ne predstavljam, da bo šlo skoz pri mojem možu, ki je bolj kot ne tudi stara šola. K sreči. LP |
Citiram: |
Kar se mene tiče, bi raje razmišljal o "high temperature carbon monoxide sensor", saj je CO po definiciji plin, katerega prisotnost je znak slabega izgorevanja ogljikovodikov. |
Citiram: |
Namenska regulacija za kotle na drva je v Sloveniji od Siopa, ATecha, mogoče ima še kaj Seltron |
psevdonim je napisal/a: |
Ne vem zakaj tam piše propan; nekdo mi je rekel da je vseeno kaj kuriš; kisik je kisik. |
cimabella je napisal/a: |
int 47, kako si pa rešil (ne)tesnenje dimnških vratc? |
igo je napisal/a: |
Morda se bo kdo prijel za glavo, a lambda sonda meri prisotnost kisika v dimnih plinih, kar je mimogrede najslabši možen pokazatelj slabega izgorevanja. |
blay44 je napisal/a: |
V avtomobilski tehniki nič ne komplicirajo s presežki kisika in lambda sondo v njem nelinearnem delu, ampak za povezavo med dvojno close-loop zanko uporablajo EGR ventil.
Vsak presežek kisika je nezaželen, razen, če se ti gre samo za dušikove spojine in co. |