www.elektronik.si
Avto klima otežuje vžig avta
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja  :||:
www.elektronik.si -> Avtoelektrika

Avtor: nominatorKraj: Radovljica PrispevekObjavljeno: Ned Jan 13, 2019 4:57 pm    Naslov sporočila:  Avto klima otežuje vžig avta
----------------------------------------------------------------------------
Zdravo,

Ali mogoče kdo ve kako je s klimo avtomobila ko avto ugasneš.Prejšnje poletje sem opazil da če se vozim s prižgano klimo in avto potem ugasnem nastanejo težave pri ponovmem zagonu.Avto komaj obrne motor in potem vžge.Če je pa klima izklopljena ko avto ugasnem pri ponovnem zagonu ni težav. Avto je VW transporter 2,5tdi letnik 2000.Vse skupaj mi je čudno.Ima kdo izkušnje s tem?

Hvala za odgovore.

Avtor: eldi2011 PrispevekObjavljeno: Ned Jan 13, 2019 6:50 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Da ni slučajno akumulator ?

Avtor: 144300Kraj: Zelena dolina PrispevekObjavljeno: Ned Jan 13, 2019 7:10 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Če mu je akumulator vzdržal od poletja do sedaj ,sploh ni nujno, da je akumulatror.
Poglej malo okoli pogona za klimo, če se tam kaj neobičajnega dogaja ?
Naj enostavneje je ( najceneje ) ,če izklopiš prej klimo, predno ugasneš motor .
( če ne pa do mehanika )

Avtor: igo PrispevekObjavljeno: Ned Jan 13, 2019 7:41 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Jermenica kompresorja od klime je hkrati tudi sklopka. Ko je sklopka izklopljena, se vrti samo obod jermenice. Ko je vklopljena, pa se vrti tudi kompresor.
Enostavno boš moral opazovati dogajanje nekdo pa naj vklaplja/izklaplja klimo in avto.

Potem pa še pomeri, če ima sklopka ob zagonu motorja tudi napetost na sponkah(konektorju).

Avtor: nominatorKraj: Radovljica PrispevekObjavljeno: Ned Jan 13, 2019 7:54 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Baterija od avta je uredu, ker avto vžge kot nov kadar klima ni vklopljena.Težava je kadar pozabim klimo izklopit predem ugasnem motor.Zanima me če je to normalno.Po zdravi kmečki pameti bi pričakoval da se kompresor od klime izklopi kadar avto ugasneš in bi se ponovno sam vklopil po parih sekundah, ko ponovno vžgeš avto.

Avtor: ElGrigonKraj: okolica Lenarta PrispevekObjavljeno: Ned Jan 13, 2019 9:27 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Menda ti sklopko drži vklopljeno in zraven zaganja še kompresor.

Avtor: nevednezKraj: Štajerska PrispevekObjavljeno: Pon Jan 14, 2019 2:27 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
nominator je napisal/a:
...da se kompresor od klime izklopi kadar avto ugasneš in bi se ponovno sam vklopil po parih sekundah, ko ponovno vžgeš avto.


Tako bi tudi moralo biti. Oziroma tako dela, če je vse brezhibno.

Imaš ročno ali avtomatsko klimo?

Avtor: nominatorKraj: Radovljica PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 8:06 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Klima je avtomatska.

Avtor: nevednezKraj: Štajerska PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 11:17 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
preveri rele z število 140 na rele plošči (druga vrsta od spodaj navzgor, prvi z leve).

Avtor: nominatorKraj: Radovljica PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 11:47 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Rele sem našel.Ali obstaja način da ga sam preverim a mora štromar(oprostite izrazu) preverit.

Avtor: nevednezKraj: Štajerska PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 1:42 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
odpri rele (z pomočjo ploščatega izvijača odstrani pokrov), preveri če so zlepljeni kontakti releju z dvojnimi kontakti. Za test lahko očistiš kontakte z finim brusnim papirjem, potem obvezno menjaš rele z novim.

vključen ostane samo kompresor klime, ali ob kontaktu delujejo tudi ventilatorji spredaj (1.stopnja) na hladilniku?

diagnostika ne kaže nobene napake (VCDS 08-Auto HVAC)?

Avtor: igo PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 3:32 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Ne z brusnim papirjem po kontaktih releja!
Vzemi majhno nediamantno pilo za grobo oblikovanje kontakta, za fino pa z nečim tišči kontakta skupaj, vmes pa vleci zunanjo plast od trdega valovitega kartona.

Avtor: nevednezKraj: Štajerska PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 3:53 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
igo je napisal/a:
Ne z brusnim papirjem po kontaktih releja!
Vzemi majhno nediamantno pilo za grobo oblikovanje kontakta, za fino pa z nečim tišči kontakta skupaj, vmes pa vleci zunanjo plast od trdega valovitega kartona.



če je rele ''zapikal'', potem ga lahko za test, popolnoma brez skrbi pobrusi z brusnim papirjem. Itak je potrebno rele menjati. Z novim.
Če rele ni ''zapikan'' potem ga pustiš pri miru.

Avtor: SpajkyKraj: Obala PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 6:14 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
igo je napisal/a:
Ne z brusnim papirjem po kontaktih releja!
"Zalij" odprtega prasca in njegovo podnožje (tudi na tiskanini) z WD-40 ... toplo spihaj + pobriši ! Najverjetneje a samim relejem ni nič narobe... ampak kakšen kontakt nekje drugje. Kje? Pitaj boga ...

Avtor: ecobraKraj: Radeče PrispevekObjavljeno: Pet Jan 18, 2019 6:38 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Glede na to, da ima avto climatronik ga najprej priklopi na tester VCDS, VAGCOM ali kaj podobnega, da ne tavaš po relejih, ker se kaj rado zgodi, da je napaka kje drugje.
Če tester ne izplune napake potem pa načrt v roke, če ga nimaš poišči v workshop manual in kopaj pod armaturo ali pa okoli kompresorja.
l.p

Stran 1 od 2

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group