www.elektronik.si
Polnjenje akumulatorja Oerlikon 12CP150
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2  :||:
www.elektronik.si -> Avtoelektrika

Avtor: Energetik-mKraj: Zagorje PrispevekObjavljeno: Čet Jun 06, 2019 8:36 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Si meril na akumulatorju ali na alternatorju?
Imaš vsaj 50mm2 žice?

Avtor: king25Kraj: Celje PrispevekObjavljeno: Pon Jun 10, 2019 8:40 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Meril sem med sekundarnim aku in razsmernikom in tudi med alternatorjem in primarnim aku.
Dejansko že alternator vleče dobrih 70A v mirovanju, če so vsi uporabniki vklopljeni (luči, ventilacija, ventilator hladilnika, radio, polnjenje aku...) brez razsmernika tako, da sem že našel ustrezen 150A alternator. Prav tako sem nabavil novi razsmernik čisti sinus in sedaj klima lepo tiho deluje in sedaj pri polni obremenitvi vleče cca. 48A kar je manj od prejšnega starega cca. 60A Laughing Stari razsmernik je med delovanje brenčal kot trafo postaja in prav tako klima je bila zelo glasna oz. motor v njej.
Kabel med razsmernikom in sekundarnim aku pa imam 25mm2 in 80A varovalko, od primarnega aku pa do sekundarnega aku pa 16mm2 (je že bil vgrajen) in 60A varovalko.
Med alternatorjem in primarnim aku pa je 35mm2 ali celo več. Mislim da bi bilo dobro, da dam sedaj posebej kabel iz novega alternatorja do sek aku ali pa dam novi debelejši kabel od alternatorja do primarnega aku.

@Fantocci, klima je pa Telair SILENT 5400H.

Avtor: Fantocci PrispevekObjavljeno: Tor Jun 11, 2019 8:42 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
In ti dovolj ohladi AD med vožnjo (sklepam, da motorne klime nimaš)?
Zadnjič sem na Adrijinem sejmu opazoval podobno Sinclair klimo, montirano v Sonica. Bila pa je v načinu gretja, par mesecev nazaj. Je kar lepo ogrela notranjost, edino malce glasna se mi je zdela. Sem se pogovarjal s tehniki pa so rekli, da preveč žre za standardno el. napeljavo, torej je močnejši alternator nuja, kot si že sam opazil.

Imaš podatek, koliko motorne moči ti bo vzel 150A alternator namesto serijskega? Predvidevam da približno toliko kot motorna klima, par kW?

Vsekakor je sinusni razsmernik nuja za tak občutljiv porabnik...

Avtor: king25Kraj: Celje PrispevekObjavljeno: Ned Jun 16, 2019 5:44 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Tako je motorne klime ni zato je bil AD nadgrajen na to klimo.
Alternator 150A sem zmontiral in zadeva deluje. Tok ki ga vleče sedaj alternator je med 99 in 111A. Če so luči prižgane, ventilacija na polno in da se vklopi še ventilator vodnega hladilnika in še kaj zraven je potem max. 111A ampak pade potem pod 100A.

Edina težava sta še sedaj samo dovodna kabla 16mm2, ki prideta od motorja v kabino od tam naprej pa imam 25mm2 do inverterja, ki pa se grejeta na cca. 55 stopinj (25mm2 pa je hladen). Rad bi ju zamenjal ampak je kar precejšen poseg...
Padec napetosti pa imam cca. 0,7V

Sedaj me samo zanima ali lahko recimo dam 2 kabla 16mm2 skupaj samo za +, da povečam presek ali je lahko praviloma samo ena žila?

Ideja je da bi oba dovoda združil (da povečam presek), maso (minus) pa bi dal direktno na šasijo 35mm2.

Stran 2 od 2

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group