Peter123 je napisal/a: |
Glede na vprašanja nimaš dosti izkušenj z visokonapetostnimi zadevami in večjim tokom. |
mucek je napisal/a: |
Jap, tak zaporeden priklop varistorja in GDT poskrbi za manjso obremenitev varistorja in je dobra praksa. Za prenosno evse elektroniko dovolj (mnogi se tega nimajo poglejte kite na https://shop.gwl.eu/Electric-Cars/ ), za polnilno postajo bi pa definitivno dal na letev vsaj prenapetostno zascito, mislim pa da je zagtevan tudi FID, in to ne samo AC ampak AC + DC!!!
Lp, g |
bostjang je napisal/a: |
Običajno so varistorji samo med vodniki in skupno točko, torej levi del sheme.
Drugače pa bi rekel, da je odvisno od dizajna naprave, torej ali so fazni ali medfazni porabniki. Sicer pa, zakaj ni varistorja med 1P in 3P, ter med 1P in N ter med 2P in N? |
aleskramzar je napisal/a: |
Dolžino teh impulzov mi SIQ ni povedal, vendar predvidevam da gre za standerden Impulse voltage test z časi impulzov 1.2/50 µs. |
aleskramzar je napisal/a: |
Med udarci seveda lahko vrže ven varovalko, vendar polnilnica ne sme predstavljati nevarnosti po udarcu (npr. da se noter kaj stopi in da je potem kratek stik med linijami) |
aleskramzar je napisal/a: |
Napajalnik vezja ščitim z 265V PTC termistorjem. Če presežemo dovoljeno napetost 250V, bo termistor poskrbel, da se napajalnik odklopi (prenizek tok) ter, da s tem elektroniki zmanjka napajanje. |
mucek je napisal/a: |
Pri vecjih zahtevah se uporabi tudi GDT in varistor zaporedno, pri cemer mora bizi napetost tako varistorja kot GDT visja od delovne napetosti.
Polnilnica s stalisca elektronike sicer ni neki jaki bav bav: z releji odklapljas faze in nulo. Kako bos pa resil DC FID? Lp, G |