Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
matejgt Član

Pridružen-a: Pon 15 Nov 2004 11:42 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.06
|
Objavljeno: Pon Nov 15, 2004 11:48 am Naslov sporočila: Bobina??? |
|
|
Pozdravljeni! Zanima me kako se da poskusit če bobina deluje? Govorim o bobini pri avtu seveda! Bobina ima tri konektorje ter izhod! HVALA
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.03 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Pon Nov 15, 2004 6:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ponavadi so mojstri priključili na izhod svečko, pa je morala iskro delat
Seveda če je bila zadeva vgrajena v avto.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
eddie Član

Pridružen-a: Sre 10 Dec 2003 21:02 Prispevkov: 723 Aktiv.: 3.05 Kraj: Severna primorska
|
Objavljeno: Pon Nov 15, 2004 6:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ponavadi so bobine z dvema prikljuckoma ter izhodom. Mogoce ima en vhod samo dva odcepa? Preizkusis pa jo tako da na vhod pripeljes impulze napetosti (12v). Med izhodom in ohisjem bobine pa se inducira visoka napetost.
LP,Eddie!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70834.39
|
Objavljeno: Pon Nov 15, 2004 10:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejgt Član

Pridružen-a: Pon 15 Nov 2004 11:42 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.06
|
Objavljeno: Pon Nov 15, 2004 11:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hm! A ste sigurni da jo lahko kar direktno 12 V priključim ! Pred dvema letoma sem menjal bobino ter impulznik (ki pride pritrjen na bobino) in ni bilo ravno poceni ( 90 000 SIT ), [slovenščina je zame švedska vas] da vas prosim da mi poveste samo sigurne metode ! Sicer sem meril upornost in je bila meddvema vhodoma nekje 1000 ohmov ter med ostalima dvema pa v bistvu kratek stik! Med vhodnimi konektorji in med izhodom pa nekje 15 K ohmov! No kaj menite je to prava varianta 12 V na vhodnje konektorje in na izhod svečko? Aja pa se to, svečko dam med izhod in maso, toda kaksno maso, bubina je plastična in ima štiri kovinske "vložke" ki so medseboj popolnoma loceni!HVALA
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70834.39
|
Objavljeno: Pon Nov 15, 2004 11:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LoLek Član

Pridružen-a: Sre 25 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 343 Aktiv.: 1.45
|
Objavljeno: Pon Nov 15, 2004 11:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bobina? Prvič slišim to besedo. V katerem narečju je to? Če ne bi MarE69 napisal, da je to vžigalna tuljava, ne bi vedel za kaj gre Pri nas imenujemo "bobino" cinšpula . Lahko jo pa preizkusiš tako, da + pelješ na rašplo, en kabel priključiš na tuljavo in s prostim koncem žice popraskaš po rašpli (dobiš napetostne konice) in mora sekati svečka na izhodu.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Nov 15, 2004 11:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Stalno direktno na enosmerno napetost je NE SMEŠ priključit ker jo bo "skuhalo". Na primarno stran moraš spustiti kratkotrajen impulz. Na sekundarju se pa mora v trenutku impulza inducirat visoka napetost. Če boš tja dal svečko bi morala preskočit iskra.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Nov 15, 2004 11:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če bi navedel več podatkov (vozilo, letnik, tip motorja) bi mogoče lahko izbrskal kaj konkretnega.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.23 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Nov 15, 2004 11:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Masa visokonapetostne tuljave je skupna točka primarne(nizkonapetostne) in sekundarne(visokonapetostne) tuljave. Z ohmetrom boš bolj slabo ugotovil , katera je katera , to se ugotavlja po številkah priključnih sponk. Knjigo na to temo imam v službi , lahko jutri pogledam kako so označene.
Pri preiskušanju vžigalne tuljave (bobina je mimogrede srbski izraz) , moraš na VN kablu OBVEZNO imeti tudi svečko , katere ohišje mora imeti DOBER stik z maso. Tudi razmak med elektrodama svečke naj ne bo prevelik. Dober mm bo čisto zadosti. Novejše vžigalne tuljave so tako močne , da se bo iskra vsekakor nekam zaključila , če ni svečke na maso , pa prebije znotraj navitja. Potem je "bobina" samo še za v smeti. Sem imel pred leti priložnost videti posledice , ko je "stari" avtoelektrikar probal če "kabel meče" iskro. V maloro je šla vžigalna tuljava in krmilna elektronika (vse skupaj cca. 1,5 KDEM)
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Nov 16, 2004 12:36 am Naslov sporočila: Re: Bobina??? |
|
|
Izgleda tvoja "bobina" približno takole
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejgt Član

Pridružen-a: Pon 15 Nov 2004 11:42 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.06
|
Objavljeno: Tor Nov 16, 2004 1:44 am Naslov sporočila: |
|
|
Najprej se opravičujem za izraz "bobina" , a v trenutku ko sem pisal vprašanje mi ni prišel na misel drugi izraz!!! Taka je moja tuljava, za Ford Probe oznaka je h3t021 [url=http://www.mobiletron.com.tw/detail_main.asp?ID=1281] ! Avto je mesec dni stal odzunaj nedotaknjen in ko sem ga poskusal vžgat, pač ni hotel! Takoj sem sproval če da iskro, katere pa ni bilo videt! Ko sem snel "kapo" (pokrov s katerim je pokrita vžigalna tuljava) sem videl da je rotor dokaj oksidiran! Mislil sem da je to,a ko sem očistil rotor, še vedno ni delalo! Sedaj sem snel vse dol rotor, tuljavo in impulznik!
Nevem, se ne spoznam kaj preveč, vendar si mislim, da če bi bila tuljava slaba, bi bila med konektorji neskončna upornost! Saj če "skuri" tuljavo v bistvu prekine žico, mar ne! Morda pa je impulznik ki pride pritrjen na tuljavo slab! Hm, vendar tisto je verjetno še težje poskusit če dela!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Nov 16, 2004 2:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najbolj preprost in zanesljiv test vžigalnega sistema.
Odvij eno svečko iz glave motorja, priključi VN kabel in jo z navojem nasloni nekam na kovino ohišja motorja - na maso. Prosi nekoga, da ti v tej situaciji na kratko "zavergla" ti pa medtem opazuj, če iskri na elektrodi.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejgt Član

Pridružen-a: Pon 15 Nov 2004 11:42 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.06
|
Objavljeno: Tor Nov 16, 2004 3:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
ja to sem pa ze poskusal, oziroma je bilo prvo kar sem poskusil! Zato ker ni bilo iskre sem tudi zacel gledat vžigalno tuljavo! Hočem izvedet če je slaba vžigalna tuljava, impulznik ali morda kaj drugega!!!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Nov 16, 2004 3:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče ti bodo priloženi podatki v pomoč.
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
ford_probe2.pdf |
Velikost datoteke: |
21.54 KB |
Downloadano: |
50 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
ford_probe.pdf |
Velikost datoteke: |
55.15 KB |
Downloadano: |
40 krat |
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|