www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Crknjen alternator
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 28, 2009 1:47 am    Naslov sporočila:  Crknjen alternator Odgovori s citatom

aly je napisal/a:
Danes mi je v MB crknil alternator pri avtu in sem od zavarovalnice dobil zastonj nočitev v hotelu za dve osebi, da lahko jutri rihtam naprej.


Aly; Ne vem če boš prišel do LJ brez alternatorja. Enkrat sem sicer naredil 60km brez alternatorja, a sem na pol poti zamenjal akumulator s polnim. Tudi motor ne dela najbolj pravilno, ker je elektronika narejena za delovanje pri 14V in ji 12V (ali manj) ne diši preveč (motor trokira, cuka, višji prosti tek itd).

Poglej v kak Bau* ipd, ne vem kaj imajo v MB, dobiš polnilec za 10 - 15eur. Potem se lahko kje vmes na bencinski ustaviš in poprosiš za malo elektrike da dofilaš, firbcem pa rečeš da imaš avto na elektriko Mr. Green
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sulc
Član
Član



Pridružen-a: Pet 28 Jan 2005 20:34
Prispevkov: 473
Aktiv.: 2.00

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 28, 2009 3:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poskusi malo 'nabutati' alternator... Sam sem se na ta način s prejšnjim avtom pripeljal iz Maribora v Ljubljano in še domov. Vsake toliko sem se ustavil in s kamnom potolkel po zadevi.
_________________
LP Aljaž
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.95
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 28, 2009 8:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sulc,zanimivo uporaba kamna.Kaj ima v zvezi alternatorja?Mogoče slab stik ali kaj drugega?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.70
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 29, 2009 8:43 pm    Naslov sporočila:  Crknjen alternator Odgovori s citatom

@podboj, nič bat, sem brez težav prispel domov. Motor dela ko urca tudi pri 11.5V. Nižje raje nisem preizkušal.

V MB sem si kupil en stikalni napajalnik, 50W 12V, ki se ga da naviti na 14V. Čez noč sem akumulator napolnil in sem se brez težav pripeljal do Lj. Prednost Diesel mašine: večji akumulator in ne rabi energije za iskre.
V kabini se je pojavil nov instrument - multimeter Very Happy
Ob štartu (MB) je bila napetost 12.5V, ob prihodu (LJ) pa 12.1V (oboje pri prižganem motorju - pri ugasnjenem motorju je nepetost višja, torej res ne polni). Vmes sem dvakrat "verglal". Približno 2/3 poti sem se vozil s pozicijskimi, 1/3 pa s prižganimi lučmi.

@sulc - to bi verjetno pomagalo, če so krtačke že slabe ali kakšen drug slab stik.
Glede na to, da alternator še žvižga zraven in da je to poznana (serijska) napaka tega modela (Volvo V50 ima Fordov motor Eh? ), bo treba v lov za drugim alternatorjem...

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 29, 2009 10:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali pa za boljšim avtom Smile
_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.70
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 29, 2009 11:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s55m je napisal/a:
Ali pa za boljšim avtom

Ne, Volvota pa ne dam stran... Not talking
Kateri naj bi bil boljši? Jaguar? Whistle

aja, smo offtopic Anxious

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 30, 2009 12:41 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Aja, dizla imaš, potem ni tak problem kot z bencinarji, kjer imaš en kup elektronike in še električno pumpo ki ob prenizki napetosti verjetno ne ustvari dovolj tlaka.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 30, 2009 1:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

podboj je napisal/a:
Aja, dizla imaš, potem ni tak problem kot z bencinarji, kjer imaš en kup elektronike in še električno pumpo ki ob prenizki napetosti verjetno ne ustvari dovolj tlaka.

Tole je pa precej mimo ... razen če ne govorimo o dizlih izpred 20 in več let.

Misliš da dizel pa nima elektronskih injektorjev in električne pumpe za gorivo? Ima jih! In to ne samo za 4 bare kot bencinar ... najnovejši delajo že na 1300 barov.
Pa požrešne grelne svečke dizlov, predgrevalnike goriva, EGR ventile, zgorevalnike sajastih delcev, itd. kar bencinarji sploh ne rabijo.

Zakaj imajo že dizli pri približno isti kubaturi in moči motorja serijsko vsaj 30% močnejši akumulator in alternator od bencinarjev ... Wink


@Aly, imaš zelo dober akumulator, da si na opisan način prišel iz MB do LJ. Cool


Pa še to: prvi znak nizke napetosti je skoraj pri vseh novejših avtih prižiganje lučk za ABS, ASC oziroma ESP in podobno. Ta sistem je na napetost najbolj občutljiv, ker ima svojo el. hidravlično črpalko in je namenoma bolj občutljiv na na zalogo v akumulatorju.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 30, 2009 1:21 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pa menda ja nimajo električnih pump za teh 1300barov Shocked. Kot sem jaz bežno seznanjen z dizli imajo pumpo še vedno gnano mehansko.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lado
Član
Član



Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22
Prispevkov: 1004
Aktiv.: 4.24
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 30, 2009 6:59 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Podboj

Dizli dandanes že dolgo nimajo več mehanskih črpalk (vbrizgavanje) tudi tovornjaki ne....mogoče je kje še kakšna izjema....

lp

lado
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Krampus
Član
Član



Pridružen-a: Pon 08 Sep 2008 13:07
Prispevkov: 1853
Aktiv.: 9.07

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 30, 2009 7:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
Zakaj imajo že dizli pri približno isti kubaturi in moči motorja serijsko vsaj 30% močnejši akumulator in alternator od bencinarjev ... Wink


Zaradi precej višjega kompresijskega razmerja in zaradi tega precej večjega momenta za zagona motorja.
Med delovanjem pa dizel porabi manj elekrike.

_________________
Nisem ravno najbolj pameten na svetu, tu in tam pa imam kakšno idejo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mucek4
Član
Član



Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52
Prispevkov: 2952
Aktiv.: 12.46
Kraj: Tržič - Mesto med gorami

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 30, 2009 7:58 am    Naslov sporočila:  Re: Crknjen alternator Odgovori s citatom

aly je napisal/a:
@podboj, nič bat, sem brez težav prispel domov. Motor dela ko urca tudi pri 11.5V. Nižje raje nisem preizkušal.


Bencinar Subaru Justy 1990, monotočkovni ubrizg neha delat pri 5.4V Smile No ja... Takrat začne cukat, samo kaj ko sem želel vključiti smernike Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 30, 2009 1:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bosch enotočkovni že pri 12V ne dela več prav Laughing

Kaj pa je prednost električnih visokotlačnih pump v primerjavi z mehanskimi? Jaz ne vidim prav nobene. Po mojem je spet ena stvar več, ki rada crkne in večja poraba zaradi izgub pri pretvorbah energije.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
surla
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 15:22
Prispevkov: 722
Aktiv.: 3.05
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 30, 2009 2:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tole se pa malo bolj pozanimaj ker brcaš v temo:
električna črpalka nabija in ko doseže tlak stikalo izklopi, mehanska pa nabija naprej in višek rine nazaj v tank ( kdo je bolj učinkovit)
BMW se mi zdi da ima električne črpalke hladilne tekočine , ki črpajo zvezno po potrebi in ne stalno z vsemi obrati.Izračunali so , da jim požre kar nekaj konjev.
Nekaj so tuhtali da bi tudi motorne ventile krmilili z elektriko , ker jim prenosi do
odmikačev spet požrejo nekaj konjskih sil.A tu ne vem kako daleč so.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 30, 2009 3:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No torej so še vedno mehanske za vbrizgavanje + električna nizkotlačna. Ni mi bilo jasno zakaj bi bila samo električna, ker to mora itak stalno delat, ne kot recimo pumpa servo volana, katere se zadnje čase nadomešča z električnimi.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group