Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zklan Član

Pridružen-a: Čet 26 Feb 2015 9:12 Prispevkov: 18 Aktiv.: 0.14 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Čet Sep 24, 2015 10:14 am Naslov sporočila: Xsara picasso ne vžiga |
|
|
Imam problem z zgoraj omenjenim avtomobilom, kateri sicer normalno vžiga ampak ima probleme v vlažnih jutrih, kjer se "štarter" sploh ne zavrti.
Motor je 2.0 HDI letnik 2003 in se normalno zažene v toplem in suhem vremenu.
Ko pa pride do problema pa se lepo sliši črpalka goriva in pa klik releja ampak zaganjač ne obrne.
Po vseh prebranih forumih je najbrž nekje slab s stik mase. Ker pa se sam še nisem nikoli loteval iskanja takšnih napak me zanima kje naj začnem oziroma kje se nahajajo ozemljitve motorja in podobne stvari.
In pa če je mogoče kaj drugega vzrok moje težave.
Hvala za pomoč in Lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
solomojster Član

Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26 Prispevkov: 851 Aktiv.: 4.63 Kraj: NOVA GORICA
|
Objavljeno: Čet Sep 24, 2015 1:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
V hladnem jutru , ko se šlišijo releji ,pomagaj akumulatorju z kabli ali boosterjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
solomojster Član

Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26 Prispevkov: 851 Aktiv.: 4.63 Kraj: NOVA GORICA
|
Objavljeno: Čet Sep 24, 2015 1:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
V hladnem jutru , ko se šlišijo releji ,pomagaj akumulatorju z kabli ali boosterjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Ucko Član



Pridružen-a: Čet 17 Sep 2009 22:31 Prispevkov: 92 Aktiv.: 0.48 Kraj: Okolica Postojne
|
Objavljeno: Čet Sep 24, 2015 2:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko, da avtomat (kontaktor) na štarterju ne "steka". Sem imel že en tak primer in ko avto ob startu ni dal življenja, sem malo potolkel po avtomatu in stvar je oživela.
Lahko, pa je tudi napeljava: +B -> rele, ki ga slišiš ob startu -> avtomat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zklan Član

Pridružen-a: Čet 26 Feb 2015 9:12 Prispevkov: 18 Aktiv.: 0.14 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Čet Sep 24, 2015 2:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovore,
akumulator ni star niti eno leto in takrat tudi mogoče kdaj v hladnem jutru po več dolgotrajnih poskusih "štarter" normalno zasuče in avto vžge v prvo.
To z relejem sem pa že slišal in me zanima, če se da to kako odpraviti oziroma kaj menjati, da ne menjam celotnega "Štarterja"?
Udarjat po njemu ne morem vsako jutro, ker je za dostop potrebno sneti ohišje zračnega filtra in bi rad zadevo čimprej saniral, ker avto potrebujem vsako jutro, pred 6 uro, za odhod na delo.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zklan Član

Pridružen-a: Čet 26 Feb 2015 9:12 Prispevkov: 18 Aktiv.: 0.14 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Čet Sep 24, 2015 2:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bom pa tudi jutri, če bo le mogoče razdrl škatlo z releji in pogledal spajko na sami tiskanini. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stursc Član

Pridružen-a: Tor 08 Jun 2004 14:29 Prispevkov: 323 Aktiv.: 1.36
|
Objavljeno: Čet Sep 24, 2015 6:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
zklan je napisal/a: |
Udarjat po njemu ne morem vsako jutro, ker je za dostop potrebno sneti ohišje zračnega filtra in bi rad zadevo čimprej saniral, ker avto potrebujem vsako jutro, pred 6 uro, za odhod na delo.
LP |
Da ne boš udarjal po njemu bo potrebno sneti "štarter" in zamenjati krtačke in stvar bo spet OK. To je vzrok, če udarjanje pomaga pri mrzlem motorju.
LP, stursc |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
solomojster Član

Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26 Prispevkov: 851 Aktiv.: 4.63 Kraj: NOVA GORICA
|
Objavljeno: Čet Sep 24, 2015 6:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pred vsakim popravilom ponavadi naprej preveriš akumulator. S tem je najmanj dela. Potem greš naprej. Glede na to da sumiš krtačke zaganjača je res ,da ga s kladivom streseš in je to hitri test zaganjalnika. Vendar ponavadi se zaganjalnik enako obnaša ne glede na temperaturo. V kolikor pa pri zaganjanju motorja, čeprav se zaganjač ne vrti štrkajo releji in kontrolne lučke na armaturni plošči mrknejo je potrebno iskati rešitev pri akumulatorju. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Sep 24, 2015 8:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Identičen problem sem nekomu rešil prejšnji teden ... problem je bil v ožganih kontaktih modula ključavnice.
Če so zanič krtačke se mora ob poizkusu zagona iz zaganjača še vedno slišat glasen klik iz releja na boku zaganjača. Lahko pa so v tistem releju tudi izrabljeni veliki kontakti ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
shmandi Član

Pridružen-a: Čet 09 Maj 2013 9:20 Prispevkov: 637 Aktiv.: 4.32 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Sep 24, 2015 8:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tako se ponavadi sliši, če kontaktor v štarterju ne da stika. Dvomim, da so krtačke. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Čet Sep 24, 2015 9:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko ne vžge, pojdi ven in pusti kontakt. Z izvijačem napravi stik čez kontaktor na starterju in če bo zaverglalo, potem so tam kontakti fuč. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
solomojster Član

Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26 Prispevkov: 851 Aktiv.: 4.63 Kraj: NOVA GORICA
|
Objavljeno: Čet Sep 24, 2015 9:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
No akumulator je v redu. Ključ obrnemo v položaj za zagon motoja in opazujemo kontrolno lučko na armaturi plošči od olja in baterije. Lahko tudi prižgemo notranjo osvrtlitev avtomobila. Ugotovimo da lučke svetijo z isto močjo ne glede ali je ključ samo v položaju kontakta ali zagona.
Do sedaj se še nismo umazali.
1 potrebujemo kladivce in pomočnika ki bo stisnil sklopko in držal ključ v položaju zagona. Mi pa tarat narahlo potolčemo zaganjač -ščetke
2 iz zaganjača izvlečemo čeveljček (je samo eden) in nanj priklopimo kontrolno lučko.
-Če kontrolna lučka ne zagori ,ko pomočnik drži ključ v položaju zagona iščemo napako od klučavnice do zaganjača.
-če pa zagori, bo potrebna demontaža zaganjalnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zklan Član

Pridružen-a: Čet 26 Feb 2015 9:12 Prispevkov: 18 Aktiv.: 0.14 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Pet Sep 25, 2015 2:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vsem za pomoč in odgovore. Čez vikend si bom vzel čas da zadevo vzamem pod drobnogled in poročam. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zklan Član

Pridružen-a: Čet 26 Feb 2015 9:12 Prispevkov: 18 Aktiv.: 0.14 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Pon Sep 28, 2015 7:28 am Naslov sporočila: |
|
|
Ok, zadeva je sledeča. Vsi kontakti na ključavnici so lepi (dobri). Releji za zagon imajo odličen kontakt, na zaganjaču je stalna napetost 12.55V-12.65V. In avto že 4 dni normalno vžiga, tako da je bilo težko analizirati napako  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
solomojster Član

Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26 Prispevkov: 851 Aktiv.: 4.63 Kraj: NOVA GORICA
|
Objavljeno: Pon Sep 28, 2015 8:29 am Naslov sporočila: |
|
|
Kljub vsemu je smiselna demontaža zaganjalnika ,meritev navitij na rotorju obnova kolektorja ,menjava ščetk, ter kontrola elektromagneta Tako iz preventive in glede na prevožene kilometre. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|