Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
enadvetri Neznanec

Pridružen-a: Pet 26 Jan 2007 10:34 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Pet Jan 26, 2007 10:43 am Naslov sporočila: KO DEŽUJE MI AVTO NE VŽGE (renault clio) |
|
|
Spostovani, mi lahko pomagate pri naslednjem problemu. Imam renault clio 97 letnik in, ko dežuje mi ne vžge, svečke so že menjali, cel kup kablov tudi, mi lahko torej svetujete, kaj bi bilo lahko narobe? In kje bi bil za to najboljši servis v MB ali v CE? (sicer sem bil že stirikrat na servisu zaradi tega problema, pa ni nič boljše) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70829.91
|
Objavljeno: Pet Jan 26, 2007 10:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.01 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Pet Jan 26, 2007 11:51 am Naslov sporočila: |
|
|
Sistematsko se to rešuje z vrtno cevjo in vodo. Večina servisov dela "na pamet" in si ne vzame dovolj časa, da bi odkrila napako. Jaz bi avto zalival in nato sušil, dokler ne bi vsaj lociral mesta, ki je problematično. Morda se sliši smešno vendar je to edini način. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
snoopy Član


Pridružen-a: Ned 11 Maj 2003 1:17 Prispevkov: 230 Aktiv.: 0.97 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: Pet Jan 26, 2007 11:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Moj problem je bil sicer drugačen , avto je cukal (CLio 97).
Pa so tudi vse razdiral, na koncu pa so menjali kable za svečke pa je bilo OK.
Malce še opiši , ali ti zaganjač dela, lučke v armaturi gorijo itd...
Lp
Snoopy |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
cfrik Član


Pridružen-a: Sre 24 Jan 2007 16:15 Prispevkov: 39 Aktiv.: 0.17 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Pet Jan 26, 2007 1:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če imaš rezervni ključ preveri, če je z drugim ključem enako. Napiši še če imaš klasičen razdelilec vžiga ali ima vsaka svečka svojo vžigalno tuljavo. Drugače pa ima s55m prav glede načina preverjanja. _________________ lepo je imeti poklic in hobi na istem področju vendar je časa premalo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ferdo Član

Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10 Prispevkov: 354 Aktiv.: 1.49 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sob Jan 27, 2007 12:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imel sem enak problem na malce starejšem cliu. Imel je še mehanski razdelilnik vžiga (fertajler), s katerega so šli kabli na svečke in eden na vžigalno tuljavo. Le-ta kabel je imel na gumi zaščiti pri priključku luknjo in ko je nekako gor prišla vlaga avto ni vžgal niti pod razno. Napako sem odkril, ko sem sicer v suhem vremenu zapeljal čez lužo in obstal. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sergej Član

Pridružen-a: Tor 29 Avg 2006 19:43 Prispevkov: 280 Aktiv.: 1.22
|
Objavljeno: Sob Jan 27, 2007 1:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
WD40 in vse kable prešpricat. Pri starem golfu je to delovalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Jan 27, 2007 1:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sergej je napisal/a: |
WD40 in vse kable prešpricat. Pri starem golfu je to delovalo. |
WD40 po svoje deluje tudi pri novejših avtih ... KLIK  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sergej Član

Pridružen-a: Tor 29 Avg 2006 19:43 Prispevkov: 280 Aktiv.: 1.22
|
Objavljeno: Sob Jan 27, 2007 2:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Je možen problem v kontaktni upornosti ali odvodnih tokovih zaradi zasvinjane in navlažene izolacije?
Če pa kdo misli, da mastni kontakti bolje prevajajo... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Jan 27, 2007 2:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
@Sergej, misliš da so kabli našpricani z WeDejem po 14 dneh kaj boljši, ko se maščoba skupaj z nabranim prahom posuši in tako še bolj privlači nase vlago
Da svinjarije na pošpricanih mestih niti ne omenjam.
Moje mnenje in izkušnje o WDju ter maščobi na električnih kontaktih pa si lahko prebereš tukaj  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sergej Član

Pridružen-a: Tor 29 Avg 2006 19:43 Prispevkov: 280 Aktiv.: 1.22
|
Objavljeno: Sob Jan 27, 2007 3:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tak problem sem imel samo pri golfu, ko je bilo močno deževje ali sem povozil večjo lužo. Visoka napetost je pač nekje puščala. Napako splon nisem iskal, ker je WD krasno deloval. Ena obdelava jeseni je zadoščala. Očitno ga je po šrpranjah zadosti ostalo, da je odbijal vlago.
Sicer o kakšni elektroniki v tistem golfu težko govorimo. Domnevam pa, da je danes zadosti zaščitena, da WD ne pride do kontaktov. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.83 Kraj: KOČEVJE
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milans Deda



Pridružen-a: Tor 30 Dec 2003 10:36 Prispevkov: 167 Aktiv.: 0.71 Kraj: Dravograd
|
Objavljeno: Pon Jan 29, 2007 2:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vsi servisi in specialisti bi morali vedeti, če je vse normalno se uporabniki ali kupci z vozili vozimo in ne potrebujemo njihovih uslug. Če pa vozila ne delujejo kot je treba, potem to ni več normalno!
Pri opisanih problemih je največja verjetnost napake na napeljavi od vžigalne tuljave do svečk. Ko vozila postanejo malo starejša oslabi vsaka izolacija in se pojavijo razpoke v katerih se nahaja umazanija in se ob slabem vremenu nabira tudi vlaga ki povzroča prebijanje iskre na maso. Zato navadno pričnejo vozila "cukati" in motor ne teče mirno.
Razpoke ki pa se pojavijo v razdelilni kapi, vžigalni tuljavi, razdelilnem prestanu ali razdelilniku vžiga, pa navadno povzročijo ko do njih pride vlaga, da sploh motor ne vžge ali pa med vožnjo celo ugasne.
Po moje bi bilo potrebno napako iskati na teh mestih. Vedeti je treba, da so te razpoke lahko zelo tanke in težko opazne, zato je potrebno te stvari pregledati zelo pozorno, jih temeljito očistiti in posušiti. Navadno vozilo potem še nekaj časa gre, vsekakor je najbolje takšne dele potem preizkusit na vlagi ali pa zamenjat.
Po mojih izkušnjah pa je z WD-jem tako. Če ga nanesemo ko je vozilo suho, ustvari določeno zaščito pred vlago in jo odbija. Ko pa je motor že enkrat moker (ko motor operemo ali zapeljemo čez preveliko lužo) pa le ta ne pomaga več veliko. _________________ l.p. Milan
"Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo!" |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.96 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pon Jan 29, 2007 2:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo je ,da ima ta težave.Kaj pa,če bi dal oprati motor?Jaz sem imel Clio 1,4 in s tem sem prevozil 100.000km.Enkrat sem dal nov akumulator,popravil napeljavo na zadnja vrata in vse ostalo pa normalno.Ni bil v garaži.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
enadvetri Neznanec

Pridružen-a: Pet 26 Jan 2007 10:34 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Čet Feb 01, 2007 9:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vsem, velika hvala za odgovore!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|