 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Sob Feb 10, 2007 8:46 pm Naslov sporočila: Samodejno zaklepanje vrat ko avto spelje |
|
|
Ima mogoče kdo podatke in postopek nastavitve samodejnega zaklepanja vrat, ko avto spelje in doseže neko hitrost? Ta in mogoče še kakšna malenkost (kot je samodejno prižiganje luči, koje avto prižgan, ...) bi bila verjetno zanimiva tudi še za koga. Govora je o avtomobilih skupine VAG.
Lp, Frenki |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.89 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Sob Feb 10, 2007 8:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Meni so to naredili na servisu, tako da postopka ne poznam, med priljubljenimi pa sem našel TALE POSTOPEK
Pa še nekaj zadev za VAG grupo KLIK
LP, Peter
Nazadnje urejal/a PPG78 Sob Feb 10, 2007 9:02 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.98 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Sob Feb 10, 2007 9:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za zaklepanje vrat bi lahko uporabil senzor od ABS-a in en majhen mikrokontrolerček  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milans Deda



Pridružen-a: Tor 30 Dec 2003 10:36 Prispevkov: 167 Aktiv.: 0.71 Kraj: Dravograd
|
Objavljeno: Sob Feb 10, 2007 10:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nekatera vozila imajo samodejno zaklepanje nastavljeno na določen čas in se po preteku tega časa zaklenejo tudi če vozilo pozabiš zaklenit ko ga zapustiš.To pa je enostavneje tudi za izvedbo.
Sam sem glede samodejnega zaklepanja vrat malo skeptičen. Razlog je ta, da je v primeru nesreče še težje priti do ponesrečencev v vozilu. _________________ l.p. Milan
"Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo!" |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.89 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Sob Feb 10, 2007 10:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
VAG grupa ima izvedeno tako da se (lahko) vsa vrata zaklenejo pri hitrosti nad 20km/h. Zadeva se nastavi softwersko preko diagnostike, tako da ni potrebe po kakšnih dodatnih vezjih.
Glede na varnostne zahteve pa sem prepričan da je zadeva narejena tako da se v primeru nesreče vse odpre (kar pa za kakšno hobi varianto ni mogoče reči).
LP, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.23 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Feb 10, 2007 10:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
PPG78 je napisal/a: |
Glede na varnostne zahteve pa sem prepričan da je zadeva narejena tako da se v primeru nesreče vse odpre .
LP, Peter |
Hmm, na to se jaz ne bi preveč zanašal. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pegla Član


Pridružen-a: Sob 01 Nov 2003 17:32 Prispevkov: 284 Aktiv.: 1.20 Kraj: Sv.Anton
|
Objavljeno: Pon Feb 12, 2007 9:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za zaklepanje vrat pri vožnji se nebi prav strinjal, saj v primiru karambola, ko baterija poči ali odpove se avto ne da z lahkoto odpreti z zunanje strani.
L.P. pegla |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Umnik Član

Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52 Prispevkov: 958 Aktiv.: 4.04 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pon Feb 12, 2007 10:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
V primeru tako težke nesreče, da ponesrečenec ne more odpreti vrat, lahko v sekundi razbiješ okno. V skrajnem primeru lahko samo z roko. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.37 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Pon Feb 12, 2007 10:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Samo je pametna ideja avtomatsko zaklepanje vrat, ker sem ravno danes slišal za obstoj nove vrste kriminala (ali pa ni tako nov). Namreč ženskam kradejo torbice iz avtomobila, ko le te stojijo pred semaforjem. Drzne tatvine, ni kaj. Pride na desno stran avtomobila, odpre vrata, vzame torbico in pobegne. Preden se zaveš je lahko že daleč. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fricky Član


Pridružen-a: Pon 22 Sep 2003 15:37 Prispevkov: 260 Aktiv.: 1.10 Kraj: Ribniško Pohorje
|
Objavljeno: Pon Feb 12, 2007 10:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Postopek od PPG78 drži, ima pa vsak model svoje kode, ki se spreminjajo tudi z letnikom popolnoma enakega vozila. Za test sem tudi pri sebi vklopil omenjeno funkcijo, ena koda za zaklepanje nad 20km/h, druga za avtomatsko odklepanje, ko potegneš ključ iz ključavnice. Ni se mi zdelo praktično ker moram ročno odklepat če gre sopotnik ven ali če si hočem sam odpret garažo itd |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.80 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Tor Feb 13, 2007 6:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
jaz imam sicer megana...in ima možnost samodejnega zaklepanja po določenem času (vklop/izklop držiš tipko za odklep/zaklep par sekund)...samo ena manjša finta je...[slovenščina je zame španska vas] se zgodi če pustiš avto prižgan, greš ven pred domom si vrata odpret...hočeš nazaj not... ne gre spljoh ajd bi moral probat če se zaklene ko stojiš...če je čist slučajno pogojeno s premikanjem vozila  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Feb 13, 2007 8:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri večini novejših avtomobilov je zaklepanje dvostopenjsko. Če je avto zaklenjen s funkcijo zaklepanja med vožnjo se zaklene le s prvo stopnjo, ki jo je mogoče odkleniti/odpreti z ročko na vratih, ki je v slučaju resnega karambola brez težav dostopna zaradi razbitih stekel.
Pri zaklepanju avta z daljincem od zunaj pa se avto zaklene do druge stopnje. V tem primeru ne pomaga niti razbijanje stekel, ker ročke na vratih takrat ne delujejo - so mehansko "odklopljene".
Citiram: |
Za zaklepanje vrat pri vožnji se nebi prav strinjal, saj v primiru karambola, ko baterija poči ali odpove se avto ne da z lahkoto odpreti z zunanje strani. |
Avtomobili z avtomatskim zaklepanjem med vožnjo, imajo vgrajene sisteme za avtomatsko odklepanje ob trčenju. V kolikor je trčenje tako močno, da se sprožijo airbagi, se v naslednjem trenutku odklenejo vsa vrata in prižgejo vsi štirje smerniki. Če je trčenje res hudo pa se na koncu s posebnim pirotehničnim mehanizmom odklopi še akumulator.
Kot sem že prej omenil ... pri konkretno razbitem avtu je lahko baterija tudi uničena, vendar so ročke za odpiranje vrat takrat dostopne brez problemov ...
... takrat resnične probleme predstavljajo vkleščeni udi ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Tor Feb 13, 2007 9:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zadeva verjetno iz nekaterih zornih kotov res ni praktična. Tudi pomisleki v primeru prometnih nesreč bi lahko bili delno upravičeni. Je pa v zadnjem času slišati za vse več primerov, ko si nepovabljeni med čakanjem pred semaforjem postrežejo z vsebino na sedežih avtomobila in podobno. Ena od variant je seveda vklop te opcije na servisu, čeprav bi mi bolj odgovarjalo, če bi podatke dobil in poskusil sam.
Govora je bilo tudi o tem, da je nepraktično in potratno avtomatično prižiganje luči ob danem kontaktu. Ampak ta opcija je vsaj zame že skoraj nepogrešljiva.
Lp, Frenki |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.80 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Tor Feb 13, 2007 9:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
to prižiganje ob kontaktu tudi mene moti. Namreč...pri meganu je [slovenščina je zame švedska vas]: daš kontakt, se luči prižgejo, ko verglaš, se ugasnejo, ko spustiš ključ (avto vžge) se spet prižgejo. Tako se vedno dwakrat prižgejo in ugasnejo, kar pelje do preranega groba žarnic . Nekateri imajo to bolje rešeno da se luči vključijo ko mashina teče in ne samo ob kontaktu. tako ima npr Opel Combo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fricky Član


Pridružen-a: Pon 22 Sep 2003 15:37 Prispevkov: 260 Aktiv.: 1.10 Kraj: Ribniško Pohorje
|
Objavljeno: Tor Feb 13, 2007 10:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem si avtomatsko prižiganje luči naredil na premik vozila.Ko obstojiš se čez par sek preklopi na parkirne luči(mislim da to ni v sporu z zakonom če stojiš npr. pred semaforjem?) Hkrati se vklopi osvetlitev tal, če kdo izstopi.Vzel sem že obstoječi signal za tacho in zakasnitev z 4093.Stikalo je vedno v poziciji parkirnih, če hočem zaobit elektroniko dam na direkt. Rešitev je seveda mnogo, odvisno le koliko idej imaš |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|