 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Marjanp Član


Pridružen-a: Pon 15 Okt 2007 22:28 Prispevkov: 250 Aktiv.: 1.16 Kraj: Dragomer/Brezovica/Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Mar 30, 2009 8:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
@Aly
Ne da mi miru (gmaha).
Sem kar malo alergičen, če je nekdo malo preveč zaverovan v svojega konjička.
Zato bi te vprašal.
Zakaj se lastniki Volvov v službi ne pozdravljajo?
Zato, ker se zjutraj že na servisu vidijo!
Uporabi naprej - ne zaračunavam avtorskih pravic. _________________ Nočem pametovati in prepričane prepričevati. Izkušnjo želim deliti s tistimi, kateri le-to potrebujejo.
LP
Marjan |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.43 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Mar 30, 2009 10:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem bil z Volvom v 10 letih enkrat na servisu. Res pa je, da je bil malo starejši _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.70 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Tor Mar 31, 2009 12:50 am Naslov sporočila: |
|
|
@Marjanp
Te povsem razumem. Tudi dober štos je tole.
V glavnem, že kot mali mulc sem bil zagledan v tiste robate škatle od volvotov. Zakaj? Ne vem. Nekatere stvari so ti pač všeč. Ko sem prišel do denarja, sem si ga pa privoščil.
Žal sem vzel enega, ki je bil malo preveč poceni in imam sedaj nekoliko sitnosti.
Sicer pa jaz nisem tak fan avtomobilov in nisem tako zaverovan v avto, kot je mogoče izgledalo (Adi je izzival ). Zame je to delavni stroj, s katerim (udobno) prepeljem mojo kramo iz točke A v točko B.
piroman - tastari Volvo motorji (5 valjni) so res trpežni. 500 kkm ni nobena redkost.
Moj pa ima notri motor od Forda. Alternator je bil poddimenzioniran in so diode izparele... Če bo imel še kdo probleme, si lahko tu pogleda. Zraven je še lepo opisano delovanje alternatorja.
lp _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Mar 31, 2009 12:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Marjanp je napisal/a: |
...
Zakaj se lastniki Volvov v službi ne pozdravljajo?
Zato, ker se zjutraj že na servisu vidijo! |
@MarjanP
Zakaj se pa čez dan ne pozdravljajo lastniki Hond?
Ker se bodo zvečer pri kleparju ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.37 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Tor Mar 31, 2009 8:17 am Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
@MarjanP
Zakaj se pa čez dan ne pozdravljajo lastniki Hond?
Ker se bodo zvečer pri kleparju ...  |
Hondaši so pa itak posebni ljudje. Ni vsak dosti kul za hondo.
p.s. Ne vozim honde.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Marjanp Član


Pridružen-a: Pon 15 Okt 2007 22:28 Prispevkov: 250 Aktiv.: 1.16 Kraj: Dragomer/Brezovica/Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Mar 31, 2009 6:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Honda je res špica voziček. Marsikdo lahko gleda samo "rore" (auspuh).
Redna nega je bencin in olje, pa voznikov sedež čim-bolj naprej, da noga ni prekratka.
Dobro špricne.
Sam bil lastnik 90 KM sedana.
S sposojeno CRX 16V (nekje okoli 160 KM) si ne želiš, da nekdo pri 250 km/h, 500 m pred tabo zapelje na prehitevalni pas. Tudi AC dobi popolnoma drugačno obliko.
Izkušnje iz začetka 90-ih prejšnjega stoletja.
Žal v letu 2009 vozim najmanšega špartanskega Clia - kar dobro služi že 10 let. Niti nisem več sposoben voziti 250 na uro.
@Aly, Ali slučajno veš zakaj se lastniki Renaultov zjutraj v službi ne pozdravijo?
..... _________________ Nočem pametovati in prepričane prepričevati. Izkušnjo želim deliti s tistimi, kateri le-to potrebujejo.
LP
Marjan |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.70 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Tor Mar 31, 2009 7:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Marjanp je napisal/a: |
Ali slučajno veš zakaj se lastniki Renaultov zjutraj v službi ne pozdravijo? |
Pa ravno renoja si naprej porinil, ki jih videt ne morem ... slabe izkušnje pač.
No da ti odgovorim:
Ne pozdravijo se, ker se niti ne vidijo modrikastem oblaku nezgorelega bencina
On topic:
Danes bil pri avtoelektričarju in od parih dobil mail nazaj.
Diodnih plošč za tovrstni alternator se ne dobi. Nikjer.
Sem na Farnellu naročil en set diod, pa bom zunaj zvezal
Upam samo, da regulator normalno deluje. _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
surla Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 15:22 Prispevkov: 722 Aktiv.: 3.05 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Mar 31, 2009 8:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če boš zunaj zvezal, zakaj potem ne uporabiš od kakega drugega alternatorja plošče?
Bo ceneje in hitreje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Marjanp Član


Pridružen-a: Pon 15 Okt 2007 22:28 Prispevkov: 250 Aktiv.: 1.16 Kraj: Dragomer/Brezovica/Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Apr 01, 2009 4:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
@Aly
Če si zadovoljen z navadnimi močnostnimi diodami ti jih lahko 6 kom podarim. Toda iskati jih boš moral priti sam.
Zvezane so kot 3-fazni usmerjevalni mostič.
Za napajanje kontrolne lučke uporabiš še 3 diode 1N400X (najbolje X=7 - upam, da za te ni problem), če so tudi te uničene.
Staro diodno ploščo pusti v alternatorju, da bo imel regulator (regler) vse potrebne kontakte. Diode na stari plošči ne smejo biti prebite - najbolje je, da vse nepotrebne prekineš.
Če potrebuješ različne sheme vezav alternatorjev,so tudi pri meni. _________________ Nočem pametovati in prepričane prepričevati. Izkušnjo želim deliti s tistimi, kateri le-to potrebujejo.
LP
Marjan |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sre Apr 01, 2009 4:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da izkoristim aktualno debato ...
Ima mogoče kdo skurjen alternator od Fiat Tempre (ali Tipo - najbrž je isti). Rabil bi le pokrove - ohišje ležajev, ki so dobili "luft"? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lado Član


Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22 Prispevkov: 1004 Aktiv.: 4.24 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Sre Apr 01, 2009 6:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztok , za take zadeve uporabljam lepilo od loctite namenjeno prev za take primere
številke ne vem z glave (vem da piše gor vele nabe fuge bis 03mm)
Imam s tem dobre izkušnje---nove ležaje not in zalepit.....pa je ..
lp
lado |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.70 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Sre Apr 01, 2009 10:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
@Marjanp
Hvala za ponudbo, ampak že imam na mizi:
MBR4060PT - DIODE, SCHOTTKY, 40A, 60V
DSI 45-08A - DIODE, STANDARD, 48A, 800V, TO247AD
Včeraj popoldne naročil v Farnellu, danes že dobil
Glede diod za kontrolno lučko - ne bo šlo tako zlahka
V servisnih navodilih piše:
Citiram: |
Generator terminals, 4 cylinder engine:
1. Screw terminal. B+ to the battery via the starter motor
2. Upper terminal #1. To the engine control module (ECM)
3. Center terminal #2. To the engine control module (ECM)
4. Lower terminal #3. Reference voltage from the battery.
The central electronic module (CEM) controls the charge regulator via the engine control module (ECM) and therefore the current/voltage generated by the generator. The communication between the charge regulator and the engine control module (ECM) occurs across two cables using PWM signals.
One cable is used to transmit information about the requested voltage to the regulator from the central electronic module (CEM).
The second cable is used to transmit information about the generator (GEN) load from the regulator to the central electronic module (CEM). This cable is also used to transmit any fault information. |
Edino glede vezav bi te povprašal - kakšna je tipična vezava?
Jaz sem pomeril obstoječe povezave in je generator zvezan v trikot ( ). Večino shem 3F usmernikov pa sem videl povezanih v zvezdo.
No, saj tu ni kaj dosti debatirati, kot je bilo prej, mora biti tudi sedaj
surla je napisal/a: |
Če boš zunaj zvezal, zakaj potem ne uporabiš od kakega drugega alternatorja plošče? |
Diode bom pritrdil na obstoječe kovinske nosilce v alternatorju. Sem mislil da ne bo šlo, pa je popolnoma dovolj prostora. _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Apr 02, 2009 11:39 am Naslov sporočila: |
|
|
lado je napisal/a: |
Iztok , za take zadeve uporabljam lepilo od loctite namenjeno prev za take primere
številke ne vem z glave (vem da piše gor vele nabe fuge bis 03mm)
Imam s tem dobre izkušnje---nove ležaje not in zalepit.....pa je .. |
Najbrž misliš ta LOCTITE 648. Tudi sam sem ga hotel uporabit vendar je ta le za "lufte" do 0.15 mm pri meni pa je že več kot pol milimetra ...
Zadevo sem sedaj dal kar orodjarju, ki mi bo ležišče postružil in vprešal pušo.
Vseeno hvala za info. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Marjanp Član


Pridružen-a: Pon 15 Okt 2007 22:28 Prispevkov: 250 Aktiv.: 1.16 Kraj: Dragomer/Brezovica/Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Apr 02, 2009 3:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
@aly
Bom jutri poizkušal napraviti sscan in pripeti na forum.
Knjigo imam namreč v službi. Izdana okoli leta 1975.
Upam,da mi pisarniški molji ne bodo delali problema okoli scaner-ja.
Dejansko je vseeno kakšna je vezava v alternatorju - delta ali star (D/Y). Gnan je namreč z neprimerno večjo močjo kot jo potrebuje in tudi "štantgas" obrati so zadovoljivo visoki.
Klasična vezava 3f usmernika lahko primerjaš z navadnim Greatz-ovim spojem, le da ima dodan še en par diod, med katere pride priključena tretja faza, oba konca pa sta enostavno povezana na + in -. Tako dobiš že v osnovi enosmerno napetost z manj bruma. _________________ Nočem pametovati in prepričane prepričevati. Izkušnjo želim deliti s tistimi, kateri le-to potrebujejo.
LP
Marjan |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.57
|
Objavljeno: Čet Apr 02, 2009 11:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Marjanp je napisal/a: |
Dejansko je vseeno kakšna je vezava v alternatorju - delta ali star (D/Y). |
Razlika bo v tem ali je za 3^-2 visji tok ali napetost od vrednosti ene faze.
Trikot ( ) ima se eno manj ocitno posledico - kaj se zgodi ob izpadu ene faze ? _________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|