www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Tole je pa prav grozljivo (učinkovito)
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtomatizacija v industriji
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 14, 2012 9:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ljudsko je napisal/a:
protoncek je napisal/a:
pozabil si dodati: izven Slovenije. Pri nas namreč večina NE ZNA voziti v rondojih. Najpogosteje je 9=% zaseden zunanji pas, ostali pa samevajo...


Ali pa grejo za prvi izvoz na notranjega, potem pa namesto da bi naredil še en krog, ker ne more ven, ti seka pot. In za povrh ti še potrobi, češ kaj delaš! Takim bi jemal izpite in jim dal prepoved, da ga sploh še kdaj delajo v Sloveniji.


Ko že govorimo o neznanju vožnje skozi krožišče. Če slučajno ne veš, prednost ima tisti, ki je na notranjem krogu. Zunanji bi ga moral spustiti, da zapusti križišče. Razlog zasedenosti zunanjega kroga leži ravno v tem. Če greš v prometni konici na notranji krog, bi se po tvoje lahko vozil po krožišču tudi eno uro. Jaz bi njaprej vzel izpit tebi in tebi podobnim.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.01

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 14, 2012 9:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kar cel izpit, vključno s psihotestom.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
piroman
Član
Član



Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06
Prispevkov: 2707
Aktiv.: 11.43
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 14, 2012 9:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Si predstavljaš, da zgradijo v Sloveniji nekaj takega: http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_Roundabout_%28Swindon%29 Wink
_________________
One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.01

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 14, 2012 9:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Slowfly je napisal/a:
ljudsko je napisal/a:
protoncek je napisal/a:
pozabil si dodati: izven Slovenije. Pri nas namreč večina NE ZNA voziti v rondojih. Najpogosteje je 9=% zaseden zunanji pas, ostali pa samevajo...


Ali pa grejo za prvi izvoz na notranjega, potem pa namesto da bi naredil še en krog, ker ne more ven, ti seka pot. In za povrh ti še potrobi, češ kaj delaš! Takim bi jemal izpite in jim dal prepoved, da ga sploh še kdaj delajo v Sloveniji.


Ko že govorimo o neznanju vožnje skozi krožišče. Če slučajno ne veš, prednost ima tisti, ki je na notranjem krogu. Zunanji bi ga moral spustiti, da zapusti križišče. Razlog zasedenosti zunanjega kroga leži ravno v tem. Če greš v prometni konici na notranji krog, bi se po tvoje lahko vozil po krožišču tudi eno uro. Jaz bi njaprej vzel izpit tebi in tebi podobnim.


Se popravljam:
Če ima križišče več prometnih pasov, sme voznik zapeljati z enega na drug prometni pas, vendar le če pri tem ne ovira drugih vozil. V samem križišču ima pri izključevanju iz krožišča prednost vozilo, ki je desno od nas.

Če v avtošoli zapelješ iz notranjega direktno ven instantno padeš

Slowfly, ti si se pa konkretno zarekel ... Mr. Green
Prometno in vozniško prosim Whistle Mr. Green
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.79
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 14, 2012 10:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

točno. V vsakem prmeru, če menjaš pas, NIMAŠ prednosti. Vedno ima prednost tisti, ki vozi po svojem pasu PRED tistim, ki ga menja. Kam bi pa prišli če bi kar prosto po prešernu sekali pasove...Tukaj je malce nerodnosti v zakonu - namreč po zunanjem pasu ne smeš voziti če ne misliš zapustiti krožišča na naslednjem izvozu, ko pa zapelješ na notranji pas nimaš prednosti...in že zato vsi raje vozijo po zunanjem---ker se ne znajo potem vključiti nazaj ven.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70827.13

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 14, 2012 10:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.


krooooozisce.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  121.86 KB
 Pogledana:  23 krat

krooooozisce.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 14, 2012 10:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@ Pyr0Beast
Prometno???

Res je, usral sem ga. d'oh! Sam sicer nikoli ne zapeljem iz notranjega pasu naravnost na izvoz, vedno pa omogočim tistim na notranjem pasu, da gredo na zunanjega pred izvozom. Seveda če je svojo namero nakazal pravočasno. Ob prometnih konicah v ljubljanskih krožiščih, je zaradi tega iz notranjih pasov brez prekrška skoraj nemogoče priti na zunanji pas, preprosto te nihče ne spusti.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.79
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 14, 2012 10:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Slowfly je napisal/a:
.... preprosto te nihče ne spusti.

No, pa smo spet pri eni od ponosnih slovenskih značilnosti ---egoizmu: PRED MANO NE!!!!
Kako lepo je voziti npr. v celovcu..(vsaj včasih je bilo - zdaj že dolgo nisem tam vozil). Tam samo vklopiš smernik in že tisti vštric tebe zavre in te spusti...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70827.13

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 14, 2012 11:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.79
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 14, 2012 11:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mislim da bi bilo to težko izvedljivo, predvsem zaradi razlike med teoretično in praktično. OK; na simulaciji to deluje, je pa videti da se avtomobili srečujejo na milimetre...v praksi bi to pomenilo da bi en avto samo km, dva na uro odstopal od zahtevane hitrosti in bi bil buuuum. V takem sistemu bi to namreč povzročilo ne eno nesrečko ampak verižno trčenje. Preden bi sistem ugotovil da je nekaj narobe... Think Sick
Podobno kot tisti sistem ki so ga razvijali za kamione: v prvem je voznik, v drugem in celo tretjem pa računalnik natančno sledi prvemu. Zadeva sicer menda uspešno deluje na kakšnih velikih privat firmah, pristaniščih...v prometu pa to ne more delovati, je preveč rizično.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 16.01

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 14, 2012 11:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MarE69 je napisal/a:
Sem se že večkrat spraševal, ali so se v zadnjih 20 letih kaj spremenila CPP.
Zadnje čase opažam, da desno pravilo uradno ne velja več Shocked d'oh! . Pri zavijanju z glavne ceste desno na stransko ima namreč prednost tisti, ki nasproti z iste glavne ceste zavija na levo. Tisti za levo ima svoj pas za čakanje, tisti, ki zavija desno, pa mora ustaviti ves promet na glavni cesti in spustiti prvega predse. Mislim, da je nek projektant resno zbolel, saj je takih križišč vse več d'oh! .

MarE69 je napisal/a:
Še vedno nič debate o realizaciji avtomatiziranega prometa. Pa tako zanimiva tema za elektronike. Morda se tudi tako kaže naša nrav.
Vse je v mentaliteti. Če se vsi držijo pravil, stvar super deluje. Če se nihče ne drži pravil (Indija), stvar super deluje. Dokler pa je delež enih ali drugih različen od 100%, je kaos.
_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.65
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 14, 2012 11:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@igo Če te prav razumem gre v opisanem primeru za pravilo srečanja in ne desno pravilo.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 16.01

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 15, 2012 12:02 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Daj ti to malo bolj razloži.


Tisti, ki zavija levo, počaka tistega, ki gre naravnost, nato skoči pred tistega, ki zavija desno.
PREDNOST IMA TOREJ TISTI, KI ZAVIJA LEVO !!! Tisti, ki zavija desno, mora ustaviti ves promet na glavni cesti. Natanko to se namreč zgodi, ko desno zavija tovornjak in ga 3/4 ostane na glavni cesti. To namreč ni veliko križišče, kjer je namenski pas za zavijanje desno dovolj dolg, pač pa je tisti pas dolg par metrov.



LEVO_pravilo.JPG
 Opis:
To morda deluje pri velikih križiščih, ne pa na tako majhnem.
 Velikost datoteke:  8.25 KB
 Pogledana:  3729 krat

LEVO_pravilo.JPG



_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ljudsko
Član
Član



Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 8:19
Prispevkov: 1184
Aktiv.: 5.65
Kraj: Koroška-Mežica

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 15, 2012 1:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Slowfly je napisal/a:
@ Pyr0Beast
Prometno???

Res je, usral sem ga. d'oh! Sam sicer nikoli ne zapeljem iz notranjega pasu naravnost na izvoz, vedno pa omogočim tistim na notranjem pasu, da gredo na zunanjega pred izvozom. Seveda če je svojo namero nakazal pravočasno. Ob prometnih konicah v ljubljanskih krožiščih, je zaradi tega iz notranjih pasov brez prekrška skoraj nemogoče priti na zunanji pas, preprosto te nihče ne spusti.


Tudi s tem delaš gužvo v krožnem, ki je namenjen temu, da bi promet gladko tekel. Se boš pač eno uro vozil po notranjem, jebiga, ampak bo promet tekel dalje.
Največji problem je to, ker delajo krožišča z dvema pasovoma, cesta pa je enopasovna in potem se vozijo ko na travniku. Sploh pa kaki starejši ljudje, ko v svojem času niso videli krožišča.

_________________
return;
brake;
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
SamoR
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Jan 2010 3:58
Prispevkov: 393
Aktiv.: 2.10
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 15, 2012 2:21 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri nas, v Kopru, so se najbolj izkazala t.i. turbo krožišča. Če ne greš na prvem odcepu ven, si prisiljen voziti po notranjem. Med pasovi so fizične ovire.

BTW: na kvadratnem kilometru je v Kopru 11 krožišč.

_________________
ISF

Boljše je sovražnik dobrega!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtomatizacija v industriji Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 2 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group