 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.23 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Mar 14, 2012 9:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
ljudsko je napisal/a: |
protoncek je napisal/a: |
pozabil si dodati: izven Slovenije. Pri nas namreč večina NE ZNA voziti v rondojih. Najpogosteje je 9=% zaseden zunanji pas, ostali pa samevajo... |
Ali pa grejo za prvi izvoz na notranjega, potem pa namesto da bi naredil še en krog, ker ne more ven, ti seka pot. In za povrh ti še potrobi, češ kaj delaš! Takim bi jemal izpite in jim dal prepoved, da ga sploh še kdaj delajo v Sloveniji. |
Ko že govorimo o neznanju vožnje skozi krožišče. Če slučajno ne veš, prednost ima tisti, ki je na notranjem krogu. Zunanji bi ga moral spustiti, da zapusti križišče. Razlog zasedenosti zunanjega kroga leži ravno v tem. Če greš v prometni konici na notranji krog, bi se po tvoje lahko vozil po krožišču tudi eno uro. Jaz bi njaprej vzel izpit tebi in tebi podobnim.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 24.01
|
Objavljeno: Sre Mar 14, 2012 9:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kar cel izpit, vključno s psihotestom.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.43 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Mar 14, 2012 9:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Si predstavljaš, da zgradijo v Sloveniji nekaj takega: http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_Roundabout_%28Swindon%29
_________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 24.01
|
Objavljeno: Sre Mar 14, 2012 9:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Slowfly je napisal/a: |
ljudsko je napisal/a: |
protoncek je napisal/a: |
pozabil si dodati: izven Slovenije. Pri nas namreč večina NE ZNA voziti v rondojih. Najpogosteje je 9=% zaseden zunanji pas, ostali pa samevajo... |
Ali pa grejo za prvi izvoz na notranjega, potem pa namesto da bi naredil še en krog, ker ne more ven, ti seka pot. In za povrh ti še potrobi, češ kaj delaš! Takim bi jemal izpite in jim dal prepoved, da ga sploh še kdaj delajo v Sloveniji. |
Ko že govorimo o neznanju vožnje skozi krožišče. Če slučajno ne veš, prednost ima tisti, ki je na notranjem krogu. Zunanji bi ga moral spustiti, da zapusti križišče. Razlog zasedenosti zunanjega kroga leži ravno v tem. Če greš v prometni konici na notranji krog, bi se po tvoje lahko vozil po krožišču tudi eno uro. Jaz bi njaprej vzel izpit tebi in tebi podobnim. |
Se popravljam:
Če ima križišče več prometnih pasov, sme voznik zapeljati z enega na drug prometni pas, vendar le če pri tem ne ovira drugih vozil. V samem križišču ima pri izključevanju iz krožišča prednost vozilo, ki je desno od nas.
Če v avtošoli zapelješ iz notranjega direktno ven instantno padeš
Slowfly, ti si se pa konkretno zarekel ...
Prometno in vozniško prosim
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.79 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Mar 14, 2012 10:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
točno. V vsakem prmeru, če menjaš pas, NIMAŠ prednosti. Vedno ima prednost tisti, ki vozi po svojem pasu PRED tistim, ki ga menja. Kam bi pa prišli če bi kar prosto po prešernu sekali pasove...Tukaj je malce nerodnosti v zakonu - namreč po zunanjem pasu ne smeš voziti če ne misliš zapustiti krožišča na naslednjem izvozu, ko pa zapelješ na notranji pas nimaš prednosti...in že zato vsi raje vozijo po zunanjem---ker se ne znajo potem vključiti nazaj ven.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70827.13
|
Objavljeno: Sre Mar 14, 2012 10:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
121.86 KB |
Pogledana: |
23 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.23 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Mar 14, 2012 10:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
@ Pyr0Beast
Prometno???
Res je, usral sem ga. Sam sicer nikoli ne zapeljem iz notranjega pasu naravnost na izvoz, vedno pa omogočim tistim na notranjem pasu, da gredo na zunanjega pred izvozom. Seveda če je svojo namero nakazal pravočasno. Ob prometnih konicah v ljubljanskih krožiščih, je zaradi tega iz notranjih pasov brez prekrška skoraj nemogoče priti na zunanji pas, preprosto te nihče ne spusti.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.79 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Mar 14, 2012 10:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Slowfly je napisal/a: |
.... preprosto te nihče ne spusti. |
No, pa smo spet pri eni od ponosnih slovenskih značilnosti ---egoizmu: PRED MANO NE!!!!
Kako lepo je voziti npr. v celovcu..(vsaj včasih je bilo - zdaj že dolgo nisem tam vozil). Tam samo vklopiš smernik in že tisti vštric tebe zavre in te spusti...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70827.13
|
Objavljeno: Sre Mar 14, 2012 11:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.79 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Mar 14, 2012 11:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da bi bilo to težko izvedljivo, predvsem zaradi razlike med teoretično in praktično. OK; na simulaciji to deluje, je pa videti da se avtomobili srečujejo na milimetre...v praksi bi to pomenilo da bi en avto samo km, dva na uro odstopal od zahtevane hitrosti in bi bil buuuum. V takem sistemu bi to namreč povzročilo ne eno nesrečko ampak verižno trčenje. Preden bi sistem ugotovil da je nekaj narobe...
Podobno kot tisti sistem ki so ga razvijali za kamione: v prvem je voznik, v drugem in celo tretjem pa računalnik natančno sledi prvemu. Zadeva sicer menda uspešno deluje na kakšnih velikih privat firmah, pristaniščih...v prometu pa to ne more delovati, je preveč rizično.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.01
|
Objavljeno: Sre Mar 14, 2012 11:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
MarE69 je napisal/a: |
Sem se že večkrat spraševal, ali so se v zadnjih 20 letih kaj spremenila CPP. |
Zadnje čase opažam, da desno pravilo uradno ne velja več . Pri zavijanju z glavne ceste desno na stransko ima namreč prednost tisti, ki nasproti z iste glavne ceste zavija na levo. Tisti za levo ima svoj pas za čakanje, tisti, ki zavija desno, pa mora ustaviti ves promet na glavni cesti in spustiti prvega predse. Mislim, da je nek projektant resno zbolel, saj je takih križišč vse več .
MarE69 je napisal/a: |
Še vedno nič debate o realizaciji avtomatiziranega prometa. Pa tako zanimiva tema za elektronike. Morda se tudi tako kaže naša nrav. |
Vse je v mentaliteti. Če se vsi držijo pravil, stvar super deluje. Če se nihče ne drži pravil (Indija), stvar super deluje. Dokler pa je delež enih ali drugih različen od 100%, je kaos.
_________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.65 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Mar 14, 2012 11:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
@igo Če te prav razumem gre v opisanem primeru za pravilo srečanja in ne desno pravilo.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.01
|
Objavljeno: Čet Mar 15, 2012 12:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Daj ti to malo bolj razloži.
Tisti, ki zavija levo, počaka tistega, ki gre naravnost, nato skoči pred tistega, ki zavija desno.
PREDNOST IMA TOREJ TISTI, KI ZAVIJA LEVO !!! Tisti, ki zavija desno, mora ustaviti ves promet na glavni cesti. Natanko to se namreč zgodi, ko desno zavija tovornjak in ga 3/4 ostane na glavni cesti. To namreč ni veliko križišče, kjer je namenski pas za zavijanje desno dovolj dolg, pač pa je tisti pas dolg par metrov.
Opis: |
To morda deluje pri velikih križiščih, ne pa na tako majhnem. |
|
Velikost datoteke: |
8.25 KB |
Pogledana: |
3729 krat |

|
_________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ljudsko Član


Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 8:19 Prispevkov: 1184 Aktiv.: 5.65 Kraj: Koroška-Mežica
|
Objavljeno: Čet Mar 15, 2012 1:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Slowfly je napisal/a: |
@ Pyr0Beast
Prometno???
Res je, usral sem ga. Sam sicer nikoli ne zapeljem iz notranjega pasu naravnost na izvoz, vedno pa omogočim tistim na notranjem pasu, da gredo na zunanjega pred izvozom. Seveda če je svojo namero nakazal pravočasno. Ob prometnih konicah v ljubljanskih krožiščih, je zaradi tega iz notranjih pasov brez prekrška skoraj nemogoče priti na zunanji pas, preprosto te nihče ne spusti. |
Tudi s tem delaš gužvo v krožnem, ki je namenjen temu, da bi promet gladko tekel. Se boš pač eno uro vozil po notranjem, jebiga, ampak bo promet tekel dalje.
Največji problem je to, ker delajo krožišča z dvema pasovoma, cesta pa je enopasovna in potem se vozijo ko na travniku. Sploh pa kaki starejši ljudje, ko v svojem času niso videli krožišča.
_________________ return;
brake; |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SamoR Član

Pridružen-a: Ned 24 Jan 2010 3:58 Prispevkov: 393 Aktiv.: 2.10 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Čet Mar 15, 2012 2:21 am Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas, v Kopru, so se najbolj izkazala t.i. turbo krožišča. Če ne greš na prvem odcepu ven, si prisiljen voziti po notranjem. Med pasovi so fizične ovire.
BTW: na kvadratnem kilometru je v Kopru 11 krožišč.
_________________ ISF
Boljše je sovražnik dobrega! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|