 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jnz Član

Pridružen-a: Pon 23 Mar 2009 22:11 Prispevkov: 112 Aktiv.: 0.56 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 17, 2013 9:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
spy je napisal: Tega kosa se ni dalo kupiti niti na pooblaščenem servisu, cel komplet pa okoli 100€.
Če se prav spomnim, je bil leta 2002 celoten mehanizem v trgovini 56000SIT, torej še brez stroška vgradnje.
Ja, in tudi pri mojem scenicu je tisti plastični del razpadel na cca 5 kosov.
Pozdrav,
Janez
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Dorijan Član



Pridružen-a: Ned 22 Jun 2008 10:48 Prispevkov: 2564 Aktiv.: 12.36 Kraj: južnoprimorska
|
Objavljeno: Pet Maj 17, 2013 9:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tista tabela mi je malo sumljiva. Ker pri večin Car reliability testov, je nekje na dnu Peugot in nekaj mest nad njim Mercedes.
Glede renaulta pa malo razmišljam, da bi bilo zanimivo videti koliko tistih, ki imajo probleme z njim so kupili novega in koliko rabljenega.
Ker mi smo 99ga nabavili novo laguno karavan in je imela nekje 300.000km ko je doživela totalko. Do takrat pa praktično nič problemov. Kupili rabljeno isti letnik isti model(ker je karambolirana imela še dober motor) pa sami problemi.
Megana II(2003) smo kupili 3 leta starega in je bilo treba že nek nosilec motorja menjavat. Pri kangooju(99) tudi kupljen rabljen pa je bilo potrebno dat motor obnovit pred 4mi leti.
Tako, da bi znalo biti, da renault, dokler se ga normalno rabi in garažira, da lepo dela. Tisti, ki tega ne delajo pa ga že po par letih prodajo ko začne zezat. Tako, da bi bilo zanimivo videti, koliko tistih, ki imajo probleme z njimi je kupilo novega.
_________________ Če nekaj deluje, razstavi in ugotovi zakaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.65 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Maj 17, 2013 10:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
maxipin --> masovni odpoklic na Kitajskem, zdaj še masovni odpoklic na japonskem...
Za zdaj ne vedo, a sumijo, da jim ne paše vlažna klima. Tudi ljudje pri nas zdajo povedati da se pri kakšnih sliši čuden zvok...
Se pa strinjam da je zadeva eden najboljših avtomatik trenutno. Če dela, seveda. Treba pa je vedeti da vsaka tako dobra zadeva stane. In ko tak menjalnik recimo po 5, 10 letih umre, je strošek popravila gromozanski. Mojstri vedo povedati da se vsak avtomatski menjalnik sesuje pri cca 400.000 km, če ne prej. Menda brez izjeme. Genralna obnova tiptronica (audi A6 4.2) pri nečaku je stala cca 3k€, pri pižojčku 8000nekaj (enoprostorc) ravno tako tam nekje... oba sta imela nad 300.000, pod 400.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.55 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 3:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Tako je bila naprimer laguna (ne vem točno, kateri letniki), na kateri je crkavalo vse. |
2001-2003. Jaz imam 2002 za italijanski trg.
Menjal sem ze ni da ni. Predvcerajsnjem recimo zadnji levi kolesni lezaj. Posameznega ne mores dobit, samo skupaj z diskom, ker je lezaj vpresan v disk, ki nosi tudi vlogo pesta. Cena brez popusta 120 eur. Gledam novega - v navodilih pise, da je potrebno star ABS ring prestaviti na nov disk, lezaj pa je klasicen lezaj, katerega npr. v Giti ali Intercomu (v Celju) dobis za 15-20 eur.
"k sreci" je bil tudi disk cisto na koncu (desni je bil menjan pred dvema letoma, in je nekje na sredini zivljenjske dobe), tako da se ne tepem toliko po glavi. Ce bi bil pa se disk ok, jaz bi pa kupil lezaj z diskom za 80 eur (s popustom), bi se pa menda ...
p.s.: vem, diske se menjava po parih. Meni je na tehnicnem vseeno prijelo po osovinah +/-6% levo/desno. Celo rocna zavora (nove obloge in zice). Tudi meni ni jasno, kako je to mozno.
Je pa na moji laguni ze v garancijskem roku odpovedala klima, spustil interkuler, 1x "ni vzgal" (privlecen na servis z vlecno vrvjo), pa se kaj bi se naslo. Leta 2007 menjan menjalnik (rabljen - vse skupaj cca 800 eur), vmes se enkrat turbina (1200+ eur), v zacetku leta 2011 menjan motor (1700 eur - rabljen), jeseni 2011 sem jo pa jaz kupil za 1900 eur . Za hec lahko poskeniram racune. Ta ki jo je imel jo je kupil za 6400 eur, in v stirih letih vsaj se enkrat toliko dal za popravila (popravilo kontaktnih kartic, zavorne celjusti, EGR, za eno gajbo zavornih oblog, koncnikov, krogelnih zglobov itd).
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elektrobum Član

Pridružen-a: Ned 13 Nov 2011 19:04 Prispevkov: 144 Aktiv.: 0.87 Kraj: Mb
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 4:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
@zok
čudi me zakaj si sploh vztrajal in nalagal € v ta avto
poleg tega še gre pa velike jeze pa živcev
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 19.96
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 4:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Podobno kot to malce drugače dela prenekateri elektronik, ko se spravi delat nekaj, kar že v štartu ne drži ekonomske računice (bi lahko kupil narejeno za 3/4 cene materiala samogradnje), niti še česa drugega.
Za "gušt", iz dolgcajta, zaradi želje po učenju, spoznavanju somišljenikov, ...
Ali drugače rečeno: to je način življenja, ne racionalno razmišljanje
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4227 Aktiv.: 17.79 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 6:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
vsi moji renaulti so bili narejeni za zahodni trg .... najenostavneje to vidiš ker imajo FAP filter.
baje se nekateri tega otresajo kot hudoč križa in jemlje konje , eden od teh znanih auspuharjev ima prazen nadomestek ( mora naredit razliko v tlakih zaradi sond ) , jaz sem pustil lepo pri miru
Se pa pozna to na gorivu ker sem točil skoraj izključno OMV , parkarat MOL in Petrol ko res ni bilo drugega in enkrat celo traktorsko nafto ( ampak res ni šlo drugače)
Pokaže pa se to v pogostosti kurjenja FAP filtra ( gorivo se špricne v FAP filter in vročina ga vžge je pa treba takrat avto furat v višjih obratih in vsaj 20min )
------------------------------------------------
masovne odpoklice ima npr velikokrat tudi toyota .... pri renaultu pa te reči lepo zamolčijo ( točno se ve katere okvare so serijske ) npr pred nekaj meseci je zavarovalnica poslala obvestilo da mi zamenjajo spojler na karavanu po 7 letih odkar se ve za to napako ( kolegu je odletel na avtocesti ) to je seveda velikanski -
_________________ Moments before detonation ,....... TT
Nazadnje urejal/a lucca brassi Ned Maj 19, 2013 6:29 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.65 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 6:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Druga stvar je pa izračun tveganja...
namreč - recimo, da trenutni avto redno crkuje. OK, razmišljaš, kaj pa, če bi zamenjal. Za tega dobim X, Y dodam in imam drug avto. Pa pozvoni Murphy. Potem si od nakupa novega takoj v izgubi za Y, s tem da nisi pridobil nič, ker moraš enako stalno popravljati novi avto. ja, renoji se kvarijo. Pa citroeni tudi. Pa fiati tudi. Pa VW tudi. Pa audiji tudi...itd...
Da ne nadaljujem....dejstvo je da lahko naletiš na oh in sploh, lahko pa na slabo. Seveda je procent kvarljivosti enih večji od drugih. Ampak poznam nesrečnike, ki jih je zadel ravno tisti mali procent, za katerega pravimo da je majhna možnost, da nas zadane. Mislim da je tukaj ena pomembnejših odločitev tudi CENA nadomestnih delov, ko se odločaš za neko firmo.
Imel sem fiata 5 let brez problemov, kar ne pomeni da se ne kvarijo. Zdaj imam renoja 13 let in v tem času ena večja okvara ni sile. Kar spet ne pomeni da se renoji ne kvarjo. Norci imajo včasih pač srečo, eni celo dvakrat zaporedoma. Ko se pogovarjamo o tem, kateri avto bo moj naslednji, jaz (malo v šali, malo zares) vedno rečem, da ne bo fiat ali reno, ker norec ima samo enkrat srečo in osel gre le enkrat na led...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4227 Aktiv.: 17.79 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 6:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
vem pa iz lastne prakse za vse avtomobile .... kosi se delajo najceneje kar se lahko , iz materiala, ki mora do ure zadovoljiti kupčeve standarde , in zraven mora biti še nekaj za dobiček in to so potem'' racio izvedbe ''.
Kupci velikokrat sami hočejo poddimenzionirane kose , kar pa je najslabše , te kose potem še uporabljajo v aplikacijah za katere niso narejeni ( vsi po vrsti ker imam lep arhiv- deli elektromotorjev )
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nexus Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 10:45 Prispevkov: 63 Aktiv.: 0.34 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 7:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Renoja (kombi) vozim od 2007, prej sem VW, pa so bili samo problemi, ki so se začeli pri 200k. Sedaj imam 300k km, je pa res, da vse servise delam sam, in to na 15k, čeprav je servisni interval 30k km. Vedno menjam vse filtre, je pa res, da so deli podvozja, končniki in podobno potrošna roba. V gorivo dodajam 0,5% dvotaktola, in to od novega, pospeški so še vedno enaki, hitrost tudi, enako poraba.
_________________ Če ne gre zlepa, vzemi večje kladivo! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.55 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 9:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
nexus je napisal/a: |
je pa res, da so deli podvozja, končniki in podobno potrošna roba. |
pri laguni je ta roba zelo poddimenzionirana - koncnik, gumica stabilizatorja in krogelni zglob mi niso zdrzali niti eno leto. Zdaj me caka menjava obeh krogelnih zglobov, gumic in koncnikov.
Pri kombiju (Bosch CP-1 VT crpalka) ni potrebe po dvotaktolu, vendar vsekakor ne skoduje. So pa te crpalke imele probleme s tesnenjem na visokotlacnem delu - tesnila ne prenasajo najbolje biodizla, katerega imamo v slovenski nafti med 0 in 5%. Been there, done that. Kasneje sem izvedel, da sem vse prej kot osamljen primer. K sreci se komplet teh tesnil dobi na ebayu za 20 GBP.
Se ena hiba pri teh crpalkah je tesnilo regulatorja - fuel pressure regulator solenoid. Tesnilo prav tako razpade. Menjas - dela naprej kot nov.
Za te napake ne morem kriviti renaulta, saj jih imajo vsi avtomobili s to crpalko (alfa, fiat, bmw, opel, itd). Ko je Bosch te zadeve dal na trg, se o biodizlu pac se ni govorilo.
P.s.: euro 3 dCi motorji so itak guinessovi rekorderji kar se tice pokvarljivosti (sploh 2.2 dCi), medtem ko euro 4 dCi motorji baje sploh niso napacni, saj imajo vecino hib baje odpravljeno. Baje. In ce imas dCi-ja, vseeno - euro 3, 4 ali 5 - cimprej menjaj ojnicne lezaje. in kasneje se ob vsaki menjavi jermena. Zna se zgoditi, da ti bo ostal v lepem spominu. Po drugi strani - prilagam sliko ojnicnih lezajev z moje lagune...
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
966.72 KB |
Pogledana: |
5 krat |

|
Nazadnje urejal/a zok Ned Maj 19, 2013 9:25 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.65 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 9:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, bencin je še vedno zakon...
BTW...meni se je par let nazaj oglasil desni zadnji ležaj. original: 90 evrov, kopija 25. Ko sem vzel ven originalnega je bil - glej ga, hudiča, natanko ista firma kot ponaredek, ki sem ga kupil...
Če bi reno malce spustil cene rezervnih delov bi bilo veliko manj takih, ki ga kolnejo, ja...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.55 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 9:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
protoncek je napisal/a: |
natanko ista firma kot ponaredek, ki sem ga kupil... |
Si me spomnil na "sraufanje" aprilie - 125 ccm in 25 kW - juuuj, je to slo... Originalen glavni lezaj je na internetu stal 19 eur, potreboval sem 2, in pa 2 tesnili - t.i. semeringa.
V trgovini Gita v Celju sem, ko sem takrat dobil stipendijo, kupil dva (!) lezaja (ki sta se - glej zlomka - po stevilkah in proizvajalcu ujemala z originalom!!) in dva semeringa za 4650 sit - manj kot 20 eur. Pa se v lepi kartonasti skatlici si dobil artikel, medtem ko si na original servisu 200 metrov nizje po isti ulici dobil originalen lezaj v zanikrni prozorni vrecki, na kateri je milijonkrat rdece pisalo "aprilia", stal pa je reci in pisi 8 tisocakov - en kos.
Ista proizvodna linija, drugacna embalaza in drugi posredniki - isti produkt, ista kvaliteta, razlicna cena.
Ajh, prej nisem odgovoril - zakaj se sploh vzdrzujem laguno? Trenutno financno stanje mi ne omogoca "kurcenja" z avtomobili (glej avatar), ti casi so se koncali ko sem resno zagrizel v projekt izdelave stanovanja. Zdaj, nekaj let kasneje je stanovanje koncano. Na poti imam otroka ( ), in potrebno bo razmisliti o zanesljivem in varnem avtomobilu, s katerim bom upal spustiti druzino na cesto. Definitivno pa to ne bo renault.
Nazadnje urejal/a zok Ned Maj 19, 2013 9:41 pm; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.65 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 9:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Saj to so enkrat celo v reviji VIP napisali: ista firma dela 14 dni v karton "original reno", 14 dni pa zase. Valeo brisalci - za enega "original reno" dobiš štiri Valeo, razlika pa je seveda da na njem NE piše renault, kar ga seveda naredi slabšega, saj ni originalni namreč, original na mojem renoju so ravno valeo
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 11:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
zok je napisal/a: |
pri laguni je ta roba zelo poddimenzionirana - koncnik, gumica stabilizatorja in krogelni zglob mi niso zdrzali niti eno leto. Zdaj me caka menjava obeh krogelnih zglobov, gumic in koncnikov. |
A ti kako čudno poceni ali obnovljeno robo notri daješ? Moj oče ima laguno, 2002 letnik in ena redkih zamenjanih stvari na podvozju so bili končniki volana (2x, ob vsakem velikem servisu), puše zadaj in zadnji amortizerji. Ostalo se je menjalo samo potrošni material in 1x dodatno pričvrstilo toplotno izolacijo izpuha. Bencinar pač
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 11 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|