 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
WaterBoy Član

Pridružen-a: Ned 26 Sep 2010 19:39 Prispevkov: 73 Aktiv.: 0.41 Kraj: Šoštanj
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.96
|
Objavljeno: Pon Apr 07, 2014 12:27 am Naslov sporočila: |
|
|
V vsakem primeru bi bilo potrebno dobršen del programa napisati na novo. Trije motorji in trije servoti.
Naprimer:
Ko sta kraka postavljena navpično, se za nagib po vzdolžni osi en motor pospeši, drugega pa upočasni, rep mora biti ves čas obrnjen dol.
Ko sta kraka vodoravno, pa je treba za enak nagib en krak še bolj obrniti naprej, drugega pa malo nazaj.
Mehansko se bodo lahko oba kraka in rep vrteli okrog in okrog svoje vzdolžne osi, v kar je potrebno prepričati tudi servote.
Podobnih "zanimivosti" tovrstne zasnove je še nekaj (recimo, če pade na hrbet, obrne krake in vzleti, nato ugasne rep, se obesi navpično na sprednja motorja, obrne rep, ga požene in spet prav leti).
Žal lahko k programiranju prispevam le želje in predloge, če bi se kdo drug tega lotil. Ne bom pa nikogar priganjal k temu, saj zlahka živim brez "stealth scorpion-a" (zaradi "odbite" konstrukcijske "posebnosti" bi bil prozoren in na nebu takorekoč neviden, zato bi se letelo le s sliko iz kamere).
Mislim, da (ko in če) bom lažje začel s quad zasnovo, kjer že vse obstaja, le tako "divjih manevrov" z njim ne bo možno izvajati. Prihranek pri teži konstrukcije pa bi mi omogočil dodati še eno baterijo. 1g teže pomeni 48mW več moči na propelerju, kar je v praksi (vse izgube) vsaj 60mW iz baterije. Ker se mi zdi, da so obstoječi multikopterji pretežki (6-kraki so na meji, težki 8-kraki pa so konstrukcijske zablode), sem pač poiskal par rešitev za zmanjšanje nepotrebne teže, ki jih bom (nekoč) uporabil pri gradnji. Lahko bi kar lahkega 8-motornika napravil, kakršen bi moral biti, da bi bila razlika v teži očitnejša. Rezerve je povsod precej. _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
M.Pecar Član

Pridružen-a: Tor 30 Jan 2007 18:56 Prispevkov: 142 Aktiv.: 0.63 Kraj: Lj.Crnuce
|
Objavljeno: Pon Apr 07, 2014 11:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Saj nisem modelar. Iz čiste radovednosti (redni preizkus zmogljivosti svoje domišljije) sem sestavil konstrukcijo za quadcopter X oblike z 80cm diagonale, ki tehta pod 200g. (Kolikšen je tvoj rekord za tak razpon?) Gor pridejo le še motorji, čipovje (v bistvu je tiskanina del konstrukcije) in baterije. |
Igo, malce pretiravaš z domišljijo. Izdelava kopterjev je postala že prava industrija v svetu; vsi bi radi leteli in malo snemali s kamerami. Pogruntanih je že toliko rešitev za okvirje, pogon in programe letenja, da raje prvo poglej, kaj je že razvito.
Pa nekaj ne gre skupaj: manjšal bi težo napajalnih vodnikov, dodal bi pa servote in krmiljenje za nagib propelerjev. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 9 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|