 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
arksi Član

Pridružen-a: Sre 03 Sep 2008 10:19 Prispevkov: 748 Aktiv.: 3.66 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: Čet Sep 04, 2014 6:38 am Naslov sporočila: |
|
|
MarE69 je napisal/a: |
Popravljeno. Sem samo kontakte med tuljavo in čitalcem malo očedil in na sveže pospajkal.........? |
Kje v avtomobilu pa se nahaja tale rfid čitalec? Če mogoče veš, a ima baterija v ključu za vžig kakšno vezo z rfid čitanjem?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.69 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Čet Sep 04, 2014 7:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Če je to Renault, se nahaja nad ključavnico. Ne, baterija nima veze, ker je čip v ključu pasiven.
Kako je pa pri novejših pa ne vem, ampak je verjetno zelo podobno, ker avto mora vžgati, tudi če je baterija v ključu prazna. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70805.47
|
Objavljeno: Čet Sep 04, 2014 9:29 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.30 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Čet Sep 04, 2014 12:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
*
Mali detajl v razmislek....
Polnilna napetost Pb akumulatorja (oz napetost celice pri kateri se pojavi vrenje elektrolita) je odvisna od temperatura elektrolita.
Na temperaturo elektrolita v večji meri vpliva temperatura okolice.
Napetost vrenja elektrolita je 2,4V/celico pri temperaturi 25°C.
Polnilna napetost akumulatorja 12V za 25°C znaša 6*2,4V=14,4V ... to je osnova na katero so nastavljeni regulatorji.
Največji dovoljeni začetni polnilni tok pri 25°C (za dobro stanje akumulatorja) je 10% kapacitete.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
Če pozimi zunaj na prostem pri 0°C polnimo z recimo 2,4V/celico oz. 14,4V, kot to ves čas počne alternator, akumulator ne bo sprejel veliko energije.
Slabo napolnjen akumulator ima slabo koncentracijo kisline in prej zamrzne. To je vzrok za množično odpoved v zimskem času.
Drugo je če se vozi dalj časa v eno smer (vsaj eno uro neprekinjeno) takrat se od motorja vse ogreje in polnjenje dobro deluje tudi pozimi....
************
Za kratke relacije in če je vozilo ves čas zunaj na prostem pa je potrebno (večkrat v zimskem času) dopolniti akumulator s polnilnikom ki gre do 2,7V/celico oz. do 16,2V.
Učinkovito je polniti kaki dan pred napovedano močno ohladitvijo pod -10°C.
OPOZORILO: pred pričetkom polnjenja se eno klemo odklopi, da nebi previsoka polnilna napetost (oz. okvara polnilnika) poškodovala elektroniko vozila--> veliki stroški.
Po odklopu polnilnika se počaka vsaj 15min, da se napetost na sponkah akumulatorja stabilizira in pade pod 14V . . . šele nato se klema privije nazaj.
*******
LP. _________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazadnje urejal/a Profesor Einstein Čet Sep 04, 2014 12:30 pm; skupaj popravljeno 3 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5530 Aktiv.: 24.06 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Čet Sep 04, 2014 12:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Je tako!
Imajo pa nekateri "pametni" polnilniki temperaturno kompenzacijo ali pa vsaj "winter mode", ki pač pomeni zgolj to, da napetost v CV fazi še dodatno dvigne.
LP, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70805.47
|
Objavljeno: Čet Sep 04, 2014 12:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s56vha Član


Pridružen-a: Pet 24 Mar 2006 14:33 Prispevkov: 184 Aktiv.: 0.79 Kraj: Kamnik, Preserje pri Radomljah
|
Objavljeno: Sre Sep 10, 2014 9:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem ravno menjal aku pri dizlu po 3,5 letih - tako da kapo dol za 7 let delovanja  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.30 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Sre Sep 10, 2014 11:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
*
Zdravo še ena pomembna novost iz delavnice....
V novejših vozilih z dokupljeno vso dodatno opremo se priporoča preventivna menjava akumulatorja v manj kot 5-letih, ker ni dovolj dimenzioniran za vso dodatno opremo in prej oslabi... zamenjati ga z enako kvalitetnim.
Zadnji primer: 8-let stari akumulator na vozilu (Honda Accord 2.2i CTDi) je povzročil popolno uničenje alternatorja - vsa navitja popolnoma črna prežgana.... nimaš kaj popravljati.
***************
Zakaj do tega pride ... poskusite razvozljati ...
Lp. _________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s53al Član

Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44 Prispevkov: 1125 Aktiv.: 6.30 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Čet Sep 11, 2014 8:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Naš v Getzu bo oktobra star 8 let. V času JUGE je na 101-enki zdržal 7 let. Kasneje na Polotu pa 5 let. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70805.47
|
Objavljeno: Čet Sep 11, 2014 9:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.70 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Čet Sep 11, 2014 5:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem imel podobne probleme, in sicer pri Volvotu.
RFID špila je okoli ključavnice.
Slab stik pa je bil na kabel - konektor je kar navadna 100 mils letvica in jeziček da se zaklene
Koltakti pa pokositrani, sploh ne pozlačeni. In po parih letih so bili lepo črni... _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Sep 11, 2014 7:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
No, mislim da je čista neumnost ( oziroma bi raje rekel marketinška poteza) menjati accu "preventivno". Namreč, tako lahko vržeš proč popolnoma dober accu,ki bi brezhibno delal še nekaj let. Seveda ima od tega korist izključno tisti, ki to predlaga...
Na ta način bi lahko "preventivno" menjal veliko stvari, ali pa kar vse na avtu...kaj pa če bi npr. motorni računalnik preventivno menjal na 5 let, ali bi raje na tri...?
Ne vem, ampak se mi zdi da če slab accu uniči alternator, potem je le-ta narejen slabo...saj bi krmilje moralo preprečiti prevelik tok... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|