www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Ventilator motorja Peugeot 206
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.02

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 10, 2015 9:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kovinski so že kar nekaj časa v manjšini...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 10, 2015 10:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A termostata pa niste menjali? To bi morali prvo.
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peugeot206
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 11, 2015 7:39 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najprej je bil zamenjan ventilator...ker so ugotovili da ko je prvic avto zakuhal, ventilator ni delal. Potem so bili zamenjani/popravljeni releji, ker so v prejsnjem servisu ventilator samo odklopili in priklopili novega, niso pa nic preverili ce je ostalo ok.

Tezava s pregrevanjem se je nadaljevala...zato smo iskali naprej...ob tem se je ugotovilo da avto se ni bil na glavnem servisu...zamenjan je bil dokaj dotrajan zobati jermen, hladilnik (je bil pri vrhu hladen do dna pa tekocina ni prisla, torej ni dosti hladil) in vodna crpalka ki je od 6 listicev imela samo se 1 torej tudi ni vec dosti prispevala k hlajenju....

Seveda je hladilne tekocine bilo vedno dovolj..tako da tudi to ni razlog za pregrevanje...

Avto se se vedno prehitro prevec segreje...prej je bilo to ob voznji npr Lj- visnja gora ali pa do kranjske gore...je kazalec za temperaturo motorja zlezel do 105 stopinj...tik pred tem da bi se pojavilo opozorilo...sedaj zleze kazalec do 100 ze ob 10 minutni voznji po lj obvoznici...

Ideja da odlomljeni listici blokirajo pretok vode je bila glede na vse ostale menjave se zadnja moznost....ne vem kam bi sicer lahko sli tej listici...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peugeot206
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 11, 2015 7:41 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Termostat je bil vzet ven...se ga bo dalo nazaj v jeseni....zamenjan pa je bil tudi senzor za temperaturo...

Glede na to da je skoraj cel hladilni sistem nov...ne vem zakaj tezava se ostaja...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1437
Aktiv.: 6.30
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 11, 2015 10:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali so peresa propelerja zamašila sistem ali pa je vzrok v zamašenih kanalih hladilnika....

V primeru da se je kdaj uporabljalo kakšno čistilo za čiščenje hladilnega sistema in se ga ni dovolj spralo ----> zamašitev kanalov hladilnika in ni pretoka.

Pomembno je da se po opravljenih posegih na hladilnem sistem zadeva pravilno odzrači da ni zračnih žepov v sistemu.

Navodilo za pravilno odzračevanje sistema se dobi pri izkušenih mehanikih... vsako vozilo ima svoje finte.

Lp.

_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 11, 2015 12:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Med voznjo se je sigurno odzracilo. Brez termostata bi pri hitrejsi voznji temperatura bila okrog 60-70 st.
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peugeot206
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 11, 2015 1:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hladilnik je bil zamenjan, ker je bil stari hladilnik zapolnjen z neko maso ki zapolni luknjice in je delala samo petina hladilnika...sedaj je cisto nov...

Verjetno po vsem tem res obstaja samo se ta opcija da tezavo povzrocajo odpadli listici stare vodne crpalke...ce je to res...bo verjetno nova crpalka ob pregledu poskodovana...

Hvala za vase odgovore...vec glav vec ve pravijo Smile

Avto je trenutno na servisu...upam da se bo dalo se kaj resit...ce ne bo treba pa kaj novega poiskat...pa tole prodat za kolikor se bo ze dalo...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
primoz30
Član
Član



Pridružen-a: Pon 31 Jan 2011 20:23
Prispevkov: 51
Aktiv.: 0.29
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 11, 2015 2:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Peugeot206 je napisal/a:
Hladilnik je bil zamenjan, ker je bil stari hladilnik zapolnjen z neko maso ki zapolni luknjice in je delala samo petina hladilnika...sedaj je cisto nov...

Verjetno po vsem tem res obstaja samo se ta opcija da tezavo povzrocajo odpadli listici stare vodne crpalke...ce je to res...bo verjetno nova crpalka ob pregledu poskodovana...

Hvala za vase odgovore...vec glav vec ve pravijo Smile

Avto je trenutno na servisu...upam da se bo dalo se kaj resit...ce ne bo treba pa kaj novega poiskat...pa tole prodat za kolikor se bo ze dalo...


Sedajle sem se spomnil se nekaj...meni se je Peugeot isto takole pregreval (pred zgoraj opisanimi tezavami)-med mestno voznjo je temperatura narasla na 100-110°C. Vklapljal sem gretje, iz rež je pihal mrzel zrak. Krivec? Tesnilo na glavi motorja. Kompresija je začela uhajat v hladilni sistem, pred termostatom se "naj bi" naredil zračni balon in posledično se termostat ni odprl. Komaj sem se pripeljal do mehanika, ustavljal sem se na vsake 2-3km. Mehaniku je bilo takoj jasno, samo pretipal je cevi, po katerih teče antifriz-trde kot beton Anxious ...Potrebna je bila menjava tesnila in pa brušenje glave motorja.

_________________
lp, Primoz
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peugeot206
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 11, 2015 2:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri meni gretje sicer normalno deluje in ko sem dala na 28 stopinj je kazalec malo padel oz ostal kjer je bil...ni pa nic zlezel nazaj...kot receno pa termostata trenutno ni v avtu...

res pa je da se lahko pogleda se to tesnilo...zgubit tako nimam kaj...hvala Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
primoz30
Član
Član



Pridružen-a: Pon 31 Jan 2011 20:23
Prispevkov: 51
Aktiv.: 0.29
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 11, 2015 3:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Peugeot206 je napisal/a:
Pri meni gretje sicer normalno deluje in ko sem dala na 28 stopinj je kazalec malo padel oz ostal kjer je bil...ni pa nic zlezel nazaj...kot receno pa termostata trenutno ni v avtu...

res pa je da se lahko pogleda se to tesnilo...zgubit tako nimam kaj...hvala Smile

Če bo mehanik razdiral motor, bo takoj videl, če je tesnilo v redu ali ne...javi nam, kaj je bilo narobe:)

_________________
lp, Primoz
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 11, 2015 4:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če tesnilo glave pušča, ni treba razdirat, da to vidiš. Odpreš raztezno posodo in če je v tekočini olje ali pene, potem toči. Lahko tudi prihajajo ven mehurčki, ko motor dela.
Lahko je tudi antifriz v motornem olju, kar se najprej vidi na čepu za dolivat olje.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.02

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 11, 2015 6:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali pa avto prav lepo belo kadi Wink

Glavo snemat res ni tako enostavno niti nedolžno (če je po nepotrebnem) kot pogledat svečko vrtne kosilnice...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.01
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 11, 2015 7:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ro-bi je napisal/a:
...Lahko je tudi antifriz v motornem olju, kar se najprej vidi na čepu za dolivat olje.
Idea Belkasto olje na palici za kontrolo višine olja; do tega pojava lahko pride, če je blok motorja notri počen (cilindri pa celi in glava in njena dihtunga pa tudi); v tem primeru je potrebna menjava motorja - za rel.male pare na odpadu (imam lastno izkušnjo s pokojnega Škodilaka) To se lahko zgodi, če se avto večkrat pošteno pregreje in se ne uspe najdet vzrok temu Rolling Eyes ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1437
Aktiv.: 6.30
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 11, 2015 11:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Evo ... zabit hladilnik očitno povzročil večjo škodo na motorju ?
_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Peugeot206
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 12, 2015 9:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No takole...avto je bil dva dni pri mehaniku in nima več idej kaj bi še lahko bilo jaz pa še manj kaj narest z avtom...

Izgleda tako, kot da bi kazalec lagal o temperaturi...ko se je pripeljal na dvorišče je bil kazalec v rdečem polju..je potipal hladilnik, ki je bil ledeno hladen...torej ves hladilni sistem dejansko deluje kot bi moral...

vodna črpalka je nedotaknjena..torej predvidevamo da teorija o odpadlih lističih ne drži...

bi bila lahko kakšna napaka v računalniku oz elektroniki? Glede na nenadne spremembe temperature....ko je bil kazalec v rdečem polju..je avto ugasnil...ko ga je ponovno prižgal..pa je padel na 70 stopinj...kot da ne bi bilo nič...

Poleg vsega je danes pokazal še napako ANTIPOLLUTION FAULT in prižgala se je rumena lučka za motor...sva priklopila na tester...pobrisala napako...se naslednjih trikrat pri vžigu ni pokazala napaka....bom videla kaj bo jutri zjutraj ko ga vžgem...

tole belkasto olje na palici za kontrolo višine olja...je opazno tudi za oči laika? Hočem reči, če zjutraj to preverim bi lahko to sama opazila?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 2 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group