Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.02
|
Objavljeno: Pon Avg 10, 2015 9:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kovinski so že kar nekaj časa v manjšini... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Pon Avg 10, 2015 10:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
A termostata pa niste menjali? To bi morali prvo. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot206 Član

Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Tor Avg 11, 2015 7:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Najprej je bil zamenjan ventilator...ker so ugotovili da ko je prvic avto zakuhal, ventilator ni delal. Potem so bili zamenjani/popravljeni releji, ker so v prejsnjem servisu ventilator samo odklopili in priklopili novega, niso pa nic preverili ce je ostalo ok.
Tezava s pregrevanjem se je nadaljevala...zato smo iskali naprej...ob tem se je ugotovilo da avto se ni bil na glavnem servisu...zamenjan je bil dokaj dotrajan zobati jermen, hladilnik (je bil pri vrhu hladen do dna pa tekocina ni prisla, torej ni dosti hladil) in vodna crpalka ki je od 6 listicev imela samo se 1 torej tudi ni vec dosti prispevala k hlajenju....
Seveda je hladilne tekocine bilo vedno dovolj..tako da tudi to ni razlog za pregrevanje...
Avto se se vedno prehitro prevec segreje...prej je bilo to ob voznji npr Lj- visnja gora ali pa do kranjske gore...je kazalec za temperaturo motorja zlezel do 105 stopinj...tik pred tem da bi se pojavilo opozorilo...sedaj zleze kazalec do 100 ze ob 10 minutni voznji po lj obvoznici...
Ideja da odlomljeni listici blokirajo pretok vode je bila glede na vse ostale menjave se zadnja moznost....ne vem kam bi sicer lahko sli tej listici... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot206 Član

Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Tor Avg 11, 2015 7:41 am Naslov sporočila: |
|
|
Termostat je bil vzet ven...se ga bo dalo nazaj v jeseni....zamenjan pa je bil tudi senzor za temperaturo...
Glede na to da je skoraj cel hladilni sistem nov...ne vem zakaj tezava se ostaja... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.30 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Tor Avg 11, 2015 10:23 am Naslov sporočila: |
|
|
Ali so peresa propelerja zamašila sistem ali pa je vzrok v zamašenih kanalih hladilnika....
V primeru da se je kdaj uporabljalo kakšno čistilo za čiščenje hladilnega sistema in se ga ni dovolj spralo ----> zamašitev kanalov hladilnika in ni pretoka.
Pomembno je da se po opravljenih posegih na hladilnem sistem zadeva pravilno odzrači da ni zračnih žepov v sistemu.
Navodilo za pravilno odzračevanje sistema se dobi pri izkušenih mehanikih... vsako vozilo ima svoje finte.
Lp. _________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Tor Avg 11, 2015 12:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Med voznjo se je sigurno odzracilo. Brez termostata bi pri hitrejsi voznji temperatura bila okrog 60-70 st. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot206 Član

Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Tor Avg 11, 2015 1:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hladilnik je bil zamenjan, ker je bil stari hladilnik zapolnjen z neko maso ki zapolni luknjice in je delala samo petina hladilnika...sedaj je cisto nov...
Verjetno po vsem tem res obstaja samo se ta opcija da tezavo povzrocajo odpadli listici stare vodne crpalke...ce je to res...bo verjetno nova crpalka ob pregledu poskodovana...
Hvala za vase odgovore...vec glav vec ve pravijo
Avto je trenutno na servisu...upam da se bo dalo se kaj resit...ce ne bo treba pa kaj novega poiskat...pa tole prodat za kolikor se bo ze dalo... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
primoz30 Član

Pridružen-a: Pon 31 Jan 2011 20:23 Prispevkov: 51 Aktiv.: 0.29 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Tor Avg 11, 2015 2:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Peugeot206 je napisal/a: |
Hladilnik je bil zamenjan, ker je bil stari hladilnik zapolnjen z neko maso ki zapolni luknjice in je delala samo petina hladilnika...sedaj je cisto nov...
Verjetno po vsem tem res obstaja samo se ta opcija da tezavo povzrocajo odpadli listici stare vodne crpalke...ce je to res...bo verjetno nova crpalka ob pregledu poskodovana...
Hvala za vase odgovore...vec glav vec ve pravijo
Avto je trenutno na servisu...upam da se bo dalo se kaj resit...ce ne bo treba pa kaj novega poiskat...pa tole prodat za kolikor se bo ze dalo... |
Sedajle sem se spomnil se nekaj...meni se je Peugeot isto takole pregreval (pred zgoraj opisanimi tezavami)-med mestno voznjo je temperatura narasla na 100-110°C. Vklapljal sem gretje, iz rež je pihal mrzel zrak. Krivec? Tesnilo na glavi motorja. Kompresija je začela uhajat v hladilni sistem, pred termostatom se "naj bi" naredil zračni balon in posledično se termostat ni odprl. Komaj sem se pripeljal do mehanika, ustavljal sem se na vsake 2-3km. Mehaniku je bilo takoj jasno, samo pretipal je cevi, po katerih teče antifriz-trde kot beton ...Potrebna je bila menjava tesnila in pa brušenje glave motorja. _________________ lp, Primoz |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot206 Član

Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Tor Avg 11, 2015 2:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri meni gretje sicer normalno deluje in ko sem dala na 28 stopinj je kazalec malo padel oz ostal kjer je bil...ni pa nic zlezel nazaj...kot receno pa termostata trenutno ni v avtu...
res pa je da se lahko pogleda se to tesnilo...zgubit tako nimam kaj...hvala  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
primoz30 Član

Pridružen-a: Pon 31 Jan 2011 20:23 Prispevkov: 51 Aktiv.: 0.29 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Tor Avg 11, 2015 3:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Peugeot206 je napisal/a: |
Pri meni gretje sicer normalno deluje in ko sem dala na 28 stopinj je kazalec malo padel oz ostal kjer je bil...ni pa nic zlezel nazaj...kot receno pa termostata trenutno ni v avtu...
res pa je da se lahko pogleda se to tesnilo...zgubit tako nimam kaj...hvala  |
Če bo mehanik razdiral motor, bo takoj videl, če je tesnilo v redu ali ne...javi nam, kaj je bilo narobe:) _________________ lp, Primoz |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Tor Avg 11, 2015 4:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če tesnilo glave pušča, ni treba razdirat, da to vidiš. Odpreš raztezno posodo in če je v tekočini olje ali pene, potem toči. Lahko tudi prihajajo ven mehurčki, ko motor dela.
Lahko je tudi antifriz v motornem olju, kar se najprej vidi na čepu za dolivat olje. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.02
|
Objavljeno: Tor Avg 11, 2015 6:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ali pa avto prav lepo belo kadi
Glavo snemat res ni tako enostavno niti nedolžno (če je po nepotrebnem) kot pogledat svečko vrtne kosilnice... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.01 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Tor Avg 11, 2015 7:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
...Lahko je tudi antifriz v motornem olju, kar se najprej vidi na čepu za dolivat olje. |
Belkasto olje na palici za kontrolo višine olja; do tega pojava lahko pride, če je blok motorja notri počen (cilindri pa celi in glava in njena dihtunga pa tudi); v tem primeru je potrebna menjava motorja - za rel.male pare na odpadu (imam lastno izkušnjo s pokojnega Škodilaka) To se lahko zgodi, če se avto večkrat pošteno pregreje in se ne uspe najdet vzrok temu ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.30 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Tor Avg 11, 2015 11:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Evo ... zabit hladilnik očitno povzročil večjo škodo na motorju ? _________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot206 Član

Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2015 9:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
No takole...avto je bil dva dni pri mehaniku in nima več idej kaj bi še lahko bilo jaz pa še manj kaj narest z avtom...
Izgleda tako, kot da bi kazalec lagal o temperaturi...ko se je pripeljal na dvorišče je bil kazalec v rdečem polju..je potipal hladilnik, ki je bil ledeno hladen...torej ves hladilni sistem dejansko deluje kot bi moral...
vodna črpalka je nedotaknjena..torej predvidevamo da teorija o odpadlih lističih ne drži...
bi bila lahko kakšna napaka v računalniku oz elektroniki? Glede na nenadne spremembe temperature....ko je bil kazalec v rdečem polju..je avto ugasnil...ko ga je ponovno prižgal..pa je padel na 70 stopinj...kot da ne bi bilo nič...
Poleg vsega je danes pokazal še napako ANTIPOLLUTION FAULT in prižgala se je rumena lučka za motor...sva priklopila na tester...pobrisala napako...se naslednjih trikrat pri vžigu ni pokazala napaka....bom videla kaj bo jutri zjutraj ko ga vžgem...
tole belkasto olje na palici za kontrolo višine olja...je opazno tudi za oči laika? Hočem reči, če zjutraj to preverim bi lahko to sama opazila? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|