www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Avto ugasne med vožnjo
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1905
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 19, 2007 7:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

andrejj je napisal/a:
Mogoče je slab stik z maso.Lahko je slučajno slabo privit ali pa je odpadla vijak.Kaj pa pri akumulator ,če ima dober stik.

Okrog akumulatorja dvomim-bi kurilo zarnice zaradi napetostnih sunkuv Wink
Preglejte kablovje okrog kljucavnice in seveda sam vlozek kljucavnice Wink

_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Speed King
Član
Član



Pridružen-a: Tor 19 Okt 2004 0:49
Prispevkov: 115
Aktiv.: 0.49
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 19, 2007 9:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še vedno nisi napisal kaj se zgodi oz v kakšnem stanju je avto takoj po ugasnitvi, se pržgo kontrolke kot pri ''kontaktu'', ali za trenutek (ali dlje crknejo)tudi ostali porabniki. Kaj avtoradijo še igra ko avto ugasne, se nastavitve v njem (radijski programi) ohranijo ali se zbrišejo. Če usposobiš avto (s količino elektronike majhnega reaktivca) z guncanjem, je povsej verjetnosti neka elektromehanska napaka.
Pri opisu dogajanja bodi čimbolj točen, saj ponavadi ravno najmanjši detajli razkrijejo največ.
Lahko je napaka na pumpi goriva, katera se ponavadi nahaja blizu rezervoarja in je v stiku z vlago.........
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 19, 2007 9:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ko odpovedo vsi nasveti o razdelilnih kapah, črpalkah, itd. ki sploh nimajo direktne zveze z lučkami v armaturi pritisni F1 - help ... ali drugače loti se sitematskega iskanja. Ti ali pa tvoj avtoelektričar, ki je mimogrede očitno primerek zase ... Rolling Eyes

Zadnjič sem imel podoben primer na A4, ki je obiskal že kar nekaj servisov (tudi pooblaščenih) ker mu je po ugasnitvi motorja začel delat el. ventilator pri motorju in v nekaj urah spraznil akumulator. "Strokovnjaki" so na servisih samo priklapljali testerje in človeku zatrjevali, da ni nič narobe ... Rolling Eyes
In obupan revež je avto obdržal vozen samo še tako, da je vsako noč odklopil klemo iz akumulatorja, ki pri tem avtu ni ravno na lahko dostopnem mestu.

Dandanes bi vsi samo še priklapljali testerje ... da bi kdo vzel v roke 12v fazenbrifer in razmigal svoje sive celice pa je že iz mode. Twisted Evil
Na žalost takih finih majstrov, pa senzorji testerja še niso vgrajeni v vsako varovalko, spoj, konektor ... Laughing

In kaj je bilo pri tistem A4? Nič posebnega ... pregorela je varovalka klimatske naprave, kar sem ugotovil v 2. minutah s preprostim 12v fazenbriferjem. Pa ne da sem tak stručko - samo začel sem logično in sistematsko. Wink
BTW, tudi moj tester ni nič pokazal. Razz


Kot prvo: ob pojavu napake, ko ne gorijo lučke v armaturi kljub kontaktu, preveri če je napetost na vseh varovalkah.
Kot drugo: poizkusi zamenjat motorni rele, ki napaja motorni računalnik in večino lučk v armaturi.
In še tretja stvar, ki se jo trenutno spomnim: preveri kable in konektorje iz volanske ključavnice ter samo ključavnico ker je problem velikokrat tudi v njihovih kontaktih. Cool
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
audi a8
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 18 Jan 2007 23:31
Prispevkov: 4
Aktiv.: 0.02

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 22, 2007 9:32 pm    Naslov sporočila: icon_mocker  Odgovori s citatom

REZULTAT:

Končno so našli napako, in sicer je pod ABS -om ena aluminjasta ploščica na katero pridejo pritrjeni trije + kabli.Ta je oksidirala, ter je prebijalo na maso. Zato je avto enkrat delal, enkrat pa ne. Shocked

Bili so pa skoraj vsi kontakti, kjer je masa zamenjani. En kup dela!!

Zdej upam da bo.

Hvala vsem za nasvete. Wink
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 23, 2007 1:23 am    Naslov sporočila: icon_mocker  Odgovori s citatom

audi a8 je napisal/a:
... ena aluminjasta ploščica na katero pridejo pritrjeni trije + kabli.Ta je oksidirala, ter je prebijalo na maso. Zato je avto enkrat delal, enkrat pa ne. Shocked

Iz štromarskega stališča malo čudna napaka. Think

Če v avtu kaj prebija na maso tako hudo, da mrkne napajanje sta samo dve možnosti: ali pregori varovalka ali pa se vžge kabel in ponavadi tudi cel avto.
Druge varijante ni!

V slučaju, da je samo izgubljalo stik, pa je možno tudi tisto kar se je dogajalo pri tebi.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.01
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 23, 2007 9:26 am    Naslov sporočila: icon_mocker  Odgovori s citatom

Prav gotovo je ob oksidaciji samo izgubljalo stik, ker je ob guncanju začelo spet delovati. Ti "avtoelektričarski old termini" so mi zelo všeč Smile . Če kaj ne dela verjetno kje kaj "prebija".
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.71
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 23, 2007 9:31 am    Naslov sporočila: icon_sad  Odgovori s citatom

audi a8 je napisal/a:
Avto je pregleda avtoelektričar zaposlen pri audi servisu, pa še sam ne ve, kje je vzrok...

Mogoče bi moral avto pregledati Audi servis (ne samo električar zaposlen pri njih)?

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 23, 2007 9:17 pm    Naslov sporočila: icon_sad  Odgovori s citatom

jur je napisal/a:
Mogoče bi moral avto pregledati Audi servis?

hysterical Ob tej trditvi se spomnim pregovora da ... tudi slepa kura zrno najde ... - nekaj podobnega pa velja tudi za mehanike na pooblaščenih Audi servisih :bonk: . Opcij za popravilo na Audi servisu je več:

1. pelješ k dobremu diagnostiku, ki ugotovi vzrok napake, jo v večini primerov odpravi, sicer pa nadaljuješ s točko 2.
2. pripelješ na servis in zelo natančno navedeš, kaj naj menjajo in to (z malo sreče) tudi opravijo.
3. pripelješ na servis in imaš srečo, da diagnostični tester natančno pokaže vzrok napake, ki jo potem odpravijo.
4. pripelješ na servis in po metodi "zamenjaj in poskusi če je OK" nekako spravijo stvar skupaj.


Točka 3. in 4. običajno pomenita zelo veliko $$$ cekinov. Ob upoštevanju vrstnega reda bo denarnica hvaležna.

Lp, Frenki
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 24, 2007 12:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@frenki, imaš popolnoma prav ... tudi pri BMWeju ni nič drugače. Confused

Samo nekatere lastnike je sram to priznat ... Laughing
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.01
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 24, 2007 1:53 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V pooblaščenih servisih izgleda običajno diagnostika takole:

Ne ve se več kdo pije, ve se pa, kdo bo plačal Evil or Very Mad
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 24, 2007 2:49 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na nepooblaščenem servisu pri meni doma pa takole:



Tako točno vem kdaj bom pil in koliko pa zakaj bo koštalo ... Laughing
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.71
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 24, 2007 9:48 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je mehanik dober, bo napako odkril in odpravil. Zgoraj omenjeni (...pri Audiju zaposleni mehanik...) očitno ni dober.

Občasno ponavljajoče nepredvidljive napake ne bo odkril noben računalnik ali diagnostika. To deluje pri predpostavki, da so vsi kontakti dobri. Ni sistema, ki bi povedal (primer): na tretji žici (zeleno/rdeče barve) v konektorju K2 je občasno slab stik.

Potrebno bo prižgat motor in praskat po en kontakt naenkrat.

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sixkiller
Član
Član



Pridružen-a: Čet 28 Dec 2006 19:10
Prispevkov: 169
Aktiv.: 0.75
Kraj: Čatež / Trebnje

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2007 11:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
Na nepooblaščenem servisu pri meni doma pa takole:



Tako točno vem kdaj bom pil in koliko pa zakaj bo koštalo ... Laughing


Slaba reklama za tale tvoj home servis. Na moji strehi od avta nebi imel tega compa in kabla več kot dve sekunde.

lp
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 02, 2007 12:01 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sixkiller je napisal/a:
Slaba reklama za tale tvoj home servis. Na moji strehi od avta nebi imel tega compa in kabla več kot dve sekunde.

Kje vidiš da kaj reklamiram? Think

Na sliki je moj avto, ki sem ga sam plačal in z njim v garaži počnem kar me je volja. Če je na tvojem avtu tako slaba streha in barva, da ne prenese nekaj kil teže na gumijastih nogcah, pa je najbolje, da ga konzerviraš, zaviješ v polivinil in blindiraš v kakšno betonsko podzemno garažo. Laughing
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.62
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 02, 2007 10:33 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Oh Iztok, res je, da na svojem avtu počneš kar te je volja, vendar na tak način nekako pokažeš odnos ... tudi meni je najprej padlo v oči to, da je polna streha raznih stvari in streha ni odlagalna površina, ne glede na to, ali imajo odložene stvari gumijaste nogice ... to se na sliki ne vidi.

Vrnimo se nazaj k temi, da ne zaidemo:
Mnogokrat je težko diagnosticirati napako, bom kar na primeru malce obrazložil. Lansko leto se mi je občasno prižgala lučka za motorno elektroniko. Peljem do kolega in pogledava na tester. Tester ne pokaže nič konkretnega, menda naj bi bil temperaturni senzor. Gledam kode napake po internetu in najdem cel kup odgovorov, da ne vedo kaj je to in da so menjali temperaturni senzor, pa ni bilo nič bolje. Gre se pa za mašino 1,8T ki jo ima škoda, VW, in audi, popolnoma enaka mašina pri nekaterih modelih ... Potem sem naredil vmesnik za VAG-COM in dobil program, da sem si napake beležil in jih sproti brisal. Ja, napake so bile precej različne: od tipala za temperaturo, potem mešanica goriva, potem nepravilni čas vžiga in podobne stvari. OK si pravim, bom menjal tipalo, potem bom pa videl. Grem na servis kupit tipalo, no, ker so imeli očitno dovolj časa, so me prijazno povabili, naj zapeljem v delavnico da pogledajo. Priklopijo, in menjajo tipalo. OK, slabih 20eur je že šlo .... pa še vedno ni bilo nekaj v redu. No, potem menjajo svečke, ker so bile res že malo slabe, po kilometrini še niso bile za zamenjavo ... OK, naj bodo nove. Še vedno nekaj ni bilo v redu. No, po dobri uri natančnega pregleda med množico cevk smo našli eno počeno cevko za en zrak, ne vem kakšna je bila funkcija, ampak vleklo je zrak skozi razpoko. Cevko je bilo treba naročiti v Salzburg, naslednji dan je bila cevka že na mašini in od takrat je v redu.
Katera diagnostika pokaže, katera cevka je v okvari? nobena, javlja pa različne napake in iz teh napak se je sumilo, da je nekje nekaj narobe z zrakom. Ja, in tega po logiki ne bo znal vsak mehanik.
Ker sem servisu dal natančen opis in vse kode napak, ki so se v preteklosti pojavljale, so lahko hitro ugotovili, saj na servisu ni pokazalo vseh napak, ampak le nekatere. Ker sem se prej skoraj 2 meseca sam ubadal z občasnimi napakami povprečno na vsakih nekaj dni, in si vse to beležil, zraven pa še način vožnje, čas vožnje, temperature in podobno, je bilo lažje.
Sedaj si pa zamislite, da nekdo, ki nima pojma pride na servis in vse kar ve je to, da gori lučka za napako ... kdaj bodo odkrili napako, koliko stvari bodo pomenjali da bo napaka odpravljena? lahko veliko, stalo bo pa Rolling Eyes lahko veliko ali pa ogromno. Jaz sem imel srečo, cena je bila sorazmerno nizka.

_________________
Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group