 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Pet Jan 19, 2007 7:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
andrejj je napisal/a: |
Mogoče je slab stik z maso.Lahko je slučajno slabo privit ali pa je odpadla vijak.Kaj pa pri akumulator ,če ima dober stik. |
Okrog akumulatorja dvomim-bi kurilo zarnice zaradi napetostnih sunkuv
Preglejte kablovje okrog kljucavnice in seveda sam vlozek kljucavnice  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Speed King Član

Pridružen-a: Tor 19 Okt 2004 0:49 Prispevkov: 115 Aktiv.: 0.49 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Pet Jan 19, 2007 9:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še vedno nisi napisal kaj se zgodi oz v kakšnem stanju je avto takoj po ugasnitvi, se pržgo kontrolke kot pri ''kontaktu'', ali za trenutek (ali dlje crknejo)tudi ostali porabniki. Kaj avtoradijo še igra ko avto ugasne, se nastavitve v njem (radijski programi) ohranijo ali se zbrišejo. Če usposobiš avto (s količino elektronike majhnega reaktivca) z guncanjem, je povsej verjetnosti neka elektromehanska napaka.
Pri opisu dogajanja bodi čimbolj točen, saj ponavadi ravno najmanjši detajli razkrijejo največ.
Lahko je napaka na pumpi goriva, katera se ponavadi nahaja blizu rezervoarja in je v stiku z vlago......... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Jan 19, 2007 9:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko odpovedo vsi nasveti o razdelilnih kapah, črpalkah, itd. ki sploh nimajo direktne zveze z lučkami v armaturi pritisni F1 - help ... ali drugače loti se sitematskega iskanja. Ti ali pa tvoj avtoelektričar, ki je mimogrede očitno primerek zase ...
Zadnjič sem imel podoben primer na A4, ki je obiskal že kar nekaj servisov (tudi pooblaščenih) ker mu je po ugasnitvi motorja začel delat el. ventilator pri motorju in v nekaj urah spraznil akumulator. "Strokovnjaki" so na servisih samo priklapljali testerje in človeku zatrjevali, da ni nič narobe ...
In obupan revež je avto obdržal vozen samo še tako, da je vsako noč odklopil klemo iz akumulatorja, ki pri tem avtu ni ravno na lahko dostopnem mestu.
Dandanes bi vsi samo še priklapljali testerje ... da bi kdo vzel v roke 12v fazenbrifer in razmigal svoje sive celice pa je že iz mode.
Na žalost takih finih majstrov, pa senzorji testerja še niso vgrajeni v vsako varovalko, spoj, konektor ...
In kaj je bilo pri tistem A4? Nič posebnega ... pregorela je varovalka klimatske naprave, kar sem ugotovil v 2. minutah s preprostim 12v fazenbriferjem. Pa ne da sem tak stručko - samo začel sem logično in sistematsko.
BTW, tudi moj tester ni nič pokazal.
Kot prvo: ob pojavu napake, ko ne gorijo lučke v armaturi kljub kontaktu, preveri če je napetost na vseh varovalkah.
Kot drugo: poizkusi zamenjat motorni rele, ki napaja motorni računalnik in večino lučk v armaturi.
In še tretja stvar, ki se jo trenutno spomnim: preveri kable in konektorje iz volanske ključavnice ter samo ključavnico ker je problem velikokrat tudi v njihovih kontaktih.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
audi a8 Neznanec

Pridružen-a: Čet 18 Jan 2007 23:31 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Pon Jan 22, 2007 9:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
REZULTAT:
Končno so našli napako, in sicer je pod ABS -om ena aluminjasta ploščica na katero pridejo pritrjeni trije + kabli.Ta je oksidirala, ter je prebijalo na maso. Zato je avto enkrat delal, enkrat pa ne.
Bili so pa skoraj vsi kontakti, kjer je masa zamenjani. En kup dela!!
Zdej upam da bo.
Hvala vsem za nasvete.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Jan 23, 2007 1:23 am Naslov sporočila: |
|
|
audi a8 je napisal/a: |
... ena aluminjasta ploščica na katero pridejo pritrjeni trije + kabli.Ta je oksidirala, ter je prebijalo na maso. Zato je avto enkrat delal, enkrat pa ne.  |
Iz štromarskega stališča malo čudna napaka.
Če v avtu kaj prebija na maso tako hudo, da mrkne napajanje sta samo dve možnosti: ali pregori varovalka ali pa se vžge kabel in ponavadi tudi cel avto.
Druge varijante ni!
V slučaju, da je samo izgubljalo stik, pa je možno tudi tisto kar se je dogajalo pri tebi. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.01 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Tor Jan 23, 2007 9:26 am Naslov sporočila: |
|
|
Prav gotovo je ob oksidaciji samo izgubljalo stik, ker je ob guncanju začelo spet delovati. Ti "avtoelektričarski old termini" so mi zelo všeč . Če kaj ne dela verjetno kje kaj "prebija". |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.71 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Tor Jan 23, 2007 9:31 am Naslov sporočila: |
|
|
audi a8 je napisal/a: |
Avto je pregleda avtoelektričar zaposlen pri audi servisu, pa še sam ne ve, kje je vzrok... |
Mogoče bi moral avto pregledati Audi servis (ne samo električar zaposlen pri njih)?
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Tor Jan 23, 2007 9:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
jur je napisal/a: |
Mogoče bi moral avto pregledati Audi servis? |
Ob tej trditvi se spomnim pregovora da ... tudi slepa kura zrno najde ... - nekaj podobnega pa velja tudi za mehanike na pooblaščenih Audi servisih . Opcij za popravilo na Audi servisu je več:
1. pelješ k dobremu diagnostiku, ki ugotovi vzrok napake, jo v večini primerov odpravi, sicer pa nadaljuješ s točko 2.
2. pripelješ na servis in zelo natančno navedeš, kaj naj menjajo in to (z malo sreče) tudi opravijo.
3. pripelješ na servis in imaš srečo, da diagnostični tester natančno pokaže vzrok napake, ki jo potem odpravijo.
4. pripelješ na servis in po metodi "zamenjaj in poskusi če je OK" nekako spravijo stvar skupaj.
Točka 3. in 4. običajno pomenita zelo veliko $$$ cekinov. Ob upoštevanju vrstnega reda bo denarnica hvaležna.
Lp, Frenki |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sre Jan 24, 2007 12:10 am Naslov sporočila: |
|
|
@frenki, imaš popolnoma prav ... tudi pri BMWeju ni nič drugače.
Samo nekatere lastnike je sram to priznat ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.01 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Sre Jan 24, 2007 1:53 am Naslov sporočila: |
|
|
V pooblaščenih servisih izgleda običajno diagnostika takole:
Ne ve se več kdo pije, ve se pa, kdo bo plačal  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sre Jan 24, 2007 2:49 am Naslov sporočila: |
|
|
Na nepooblaščenem servisu pri meni doma pa takole:
Tako točno vem kdaj bom pil in koliko pa zakaj bo koštalo ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.71 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Sre Jan 24, 2007 9:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Če je mehanik dober, bo napako odkril in odpravil. Zgoraj omenjeni (...pri Audiju zaposleni mehanik...) očitno ni dober.
Občasno ponavljajoče nepredvidljive napake ne bo odkril noben računalnik ali diagnostika. To deluje pri predpostavki, da so vsi kontakti dobri. Ni sistema, ki bi povedal (primer): na tretji žici (zeleno/rdeče barve) v konektorju K2 je občasno slab stik.
Potrebno bo prižgat motor in praskat po en kontakt naenkrat.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sixkiller Član


Pridružen-a: Čet 28 Dec 2006 19:10 Prispevkov: 169 Aktiv.: 0.75 Kraj: Čatež / Trebnje
|
Objavljeno: Čet Mar 01, 2007 11:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Na nepooblaščenem servisu pri meni doma pa takole:
Tako točno vem kdaj bom pil in koliko pa zakaj bo koštalo ...  |
Slaba reklama za tale tvoj home servis. Na moji strehi od avta nebi imel tega compa in kabla več kot dve sekunde.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Mar 02, 2007 12:01 am Naslov sporočila: |
|
|
sixkiller je napisal/a: |
Slaba reklama za tale tvoj home servis. Na moji strehi od avta nebi imel tega compa in kabla več kot dve sekunde. |
Kje vidiš da kaj reklamiram?
Na sliki je moj avto, ki sem ga sam plačal in z njim v garaži počnem kar me je volja. Če je na tvojem avtu tako slaba streha in barva, da ne prenese nekaj kil teže na gumijastih nogcah, pa je najbolje, da ga konzerviraš, zaviješ v polivinil in blindiraš v kakšno betonsko podzemno garažo.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 9.62 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Pet Mar 02, 2007 10:33 am Naslov sporočila: |
|
|
Oh Iztok, res je, da na svojem avtu počneš kar te je volja, vendar na tak način nekako pokažeš odnos ... tudi meni je najprej padlo v oči to, da je polna streha raznih stvari in streha ni odlagalna površina, ne glede na to, ali imajo odložene stvari gumijaste nogice ... to se na sliki ne vidi.
Vrnimo se nazaj k temi, da ne zaidemo:
Mnogokrat je težko diagnosticirati napako, bom kar na primeru malce obrazložil. Lansko leto se mi je občasno prižgala lučka za motorno elektroniko. Peljem do kolega in pogledava na tester. Tester ne pokaže nič konkretnega, menda naj bi bil temperaturni senzor. Gledam kode napake po internetu in najdem cel kup odgovorov, da ne vedo kaj je to in da so menjali temperaturni senzor, pa ni bilo nič bolje. Gre se pa za mašino 1,8T ki jo ima škoda, VW, in audi, popolnoma enaka mašina pri nekaterih modelih ... Potem sem naredil vmesnik za VAG-COM in dobil program, da sem si napake beležil in jih sproti brisal. Ja, napake so bile precej različne: od tipala za temperaturo, potem mešanica goriva, potem nepravilni čas vžiga in podobne stvari. OK si pravim, bom menjal tipalo, potem bom pa videl. Grem na servis kupit tipalo, no, ker so imeli očitno dovolj časa, so me prijazno povabili, naj zapeljem v delavnico da pogledajo. Priklopijo, in menjajo tipalo. OK, slabih 20eur je že šlo .... pa še vedno ni bilo nekaj v redu. No, potem menjajo svečke, ker so bile res že malo slabe, po kilometrini še niso bile za zamenjavo ... OK, naj bodo nove. Še vedno nekaj ni bilo v redu. No, po dobri uri natančnega pregleda med množico cevk smo našli eno počeno cevko za en zrak, ne vem kakšna je bila funkcija, ampak vleklo je zrak skozi razpoko. Cevko je bilo treba naročiti v Salzburg, naslednji dan je bila cevka že na mašini in od takrat je v redu.
Katera diagnostika pokaže, katera cevka je v okvari? nobena, javlja pa različne napake in iz teh napak se je sumilo, da je nekje nekaj narobe z zrakom. Ja, in tega po logiki ne bo znal vsak mehanik.
Ker sem servisu dal natančen opis in vse kode napak, ki so se v preteklosti pojavljale, so lahko hitro ugotovili, saj na servisu ni pokazalo vseh napak, ampak le nekatere. Ker sem se prej skoraj 2 meseca sam ubadal z občasnimi napakami povprečno na vsakih nekaj dni, in si vse to beležil, zraven pa še način vožnje, čas vožnje, temperature in podobno, je bilo lažje.
Sedaj si pa zamislite, da nekdo, ki nima pojma pride na servis in vse kar ve je to, da gori lučka za napako ... kdaj bodo odkrili napako, koliko stvari bodo pomenjali da bo napaka odpravljena? lahko veliko, stalo bo pa lahko veliko ali pa ogromno. Jaz sem imel srečo, cena je bila sorazmerno nizka. _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|