 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DMan Član

Pridružen-a: Ned 01 Avg 2004 15:03 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.52 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: Sre Maj 16, 2007 2:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
NeoTO v Uradnem listu so objavljene samo minimalne zahteve, ki jih morajo izpolnjevati merilniki. Tako da so temperaturna območja različna za različne proizvajalce merilnika. To pa je odgovorjeno v poslanskem vprašanju , povzetek je pa tak:
- DOPPLERSKI MERILNIK HITROSTI: MUTANOVA 6* :0°C do +50°C
- DOPPLERSKI MERILNIK HITROSTI: RAMET AD9:-10°C do +60°C
- PROVIDA 2000:-5°C do +50°C
- LASERSKI MERILNIK HITROSTI: ULTRALYTE COMPACT:0°C do +50°C (sistem s kamero)...-10°C do +60°C (samo ročni merilnik)
- DOPPLERSKI MERILNIK HITROSTI: GATSO*: antenska enota in radarska nadzorna enota -10°C do +60°C
- LASERSKI MERILNIK HITROSTI: TRAFFIPATROL V (z video kamero): 0°C do +50°C
- LASERSKI MERILNIK HITROSTI: TRAFFIPATROL: -10°C do +50°C
- LASERSKI MERILNIK HITROSTI: RIEGL: -10°C do +50°C
*Opomba: merilniki hitrosti znamke Multanova in Gatso so vgrajeni v vozila, ki so med delovanjem ogrevana. Pri tem sestavni del merilnika ni izpostavljen zunanji temperaturi. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70625.45
|
Objavljeno: Sre Maj 16, 2007 2:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.58 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Sre Maj 16, 2007 4:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hm...
Citiram: |
Ker pa posamezne naprave omogočajo veljavne meritve hitrosti tudi pri nižjih ali višjih temperaturnih razponih od minimalno predpisanih v Pravilniku, lahko Urad za meroslovje v postopku odobri tudi meritve v širšem temperaturnem območju. |
_________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70625.45
|
Objavljeno: Sre Maj 16, 2007 4:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.58 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Sre Maj 16, 2007 8:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
ja ja, saj te že prej razumel...
Pač hotel sem povedat, da ni rečeno, da je v vseh primerih enako kot pri tebi. V citiranem lahko prebereš, da lahko Urad za meroslovje odobri tudi širše temp. območje.
btw, kako dokazat, da je naprava bila uporabljana pri napačni temperaturi? Imajo uradne termometre zraven? Si se skliceval na tistega v avtu? Ima sama naprava prikaz temperature? _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70625.45
|
Objavljeno: Sre Maj 16, 2007 9:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Proteus Član



Pridružen-a: Sre 15 Jun 2005 10:03 Prispevkov: 1943 Aktiv.: 8.18
|
Objavljeno: Sre Maj 16, 2007 9:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
borisz je napisal/a: |
Vendar morajo biti v teh območjih naprave tudi certificirane, kar pa niso. Certificirajo jih samo v območju napisanem v uradnem listu. Posledično je veljavna samo meritev v tem temperaturnem območju. |
Prosim navedi vir, kjer to piše na tak način?
Eno je pridobitev certifikata za napravo (tipska odobritev), povsem nekaj drugega pa periodično certificiranje (kalibriranje) merilnih naprav.
Imam občutek, da si te stvari malce med seboj zamešal. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70625.45
|
Objavljeno: Sre Maj 16, 2007 9:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Proteus Član



Pridružen-a: Sre 15 Jun 2005 10:03 Prispevkov: 1943 Aktiv.: 8.18
|
Objavljeno: Čet Maj 17, 2007 9:55 am Naslov sporočila: |
|
|
borisz je napisal/a: |
Govorim o periodičnem preverjanju. |
Prosim, navedi mi, kje piše, da morajo biti naprava pri tem preverjanju, preizkušene na način, ki ga opisuješ?
Dejstvo je, da so tej periodični "kalibraciji" podvržene VSE naprave (ali bi vsaj morale biti), ki so posredno vključene v "promet z denarjem".
Od uteži, ki jih ima branjevka na tržnici, pompe na bencinski črpalki pa do števca električne energije, ki ga imaš doma. Da je bila naprava "preverjena/kalibrirana" potrjuje okrogla nalepka z datumom, ko je bil ta postopek opravljen. Kar poglej doma na števec električne energije in videl boš to nalepko.
Kalibriranje v vseh temperaturnih območjih je seveda totalni funkcionalni nesmisel.
To bi pomenilo, da najprej nastaviš napravo, pri 20st.C in potem zaradi tega, ker kaže malenkost drugače pri 0st. C, to nastavitev spremeniš , kar bi imelo za posledico, da bi spet kazala drugače pri 20st.C
Periodična kalibracija se izvaja pri točno določenih robnih pogojih in ne po celotnem območju delovanja naprave.
Lastnost naprave pa mora biti taka, da deluje pravilno (napaka je manjša ali enaka tisti, ki jo navaja proizvajalec v specifikaciji n.pr. +/- "žnj"km/h) v celotnem območju delovanja. Da ima ta naprava res te lastnosti pa se dokazuje s povsem drugim papirjem (tipska odobritev naprave) in ne tistim, ki ga ti navajaš. Poglej še enkrat, kaj ti je napisal DMan. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70625.45
|
Objavljeno: Čet Maj 17, 2007 10:11 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Proteus Član



Pridružen-a: Sre 15 Jun 2005 10:03 Prispevkov: 1943 Aktiv.: 8.18
|
Objavljeno: Čet Maj 17, 2007 11:07 am Naslov sporočila: |
|
|
Proteus je napisal/a: |
Periodična kalibracija se izvaja pri točno določenih robnih pogojih in ne po celotnem območju delovanja naprave. |
borisz je napisal/a: |
Tako je, nisem tudi rekel tudi nič drugega. |
Sedaj se pa odloči, kaj hočeš povedati, kajti napisal si tudi:
borisz je napisal/a: |
Vendar morajo biti v teh območjih naprave tudi certificirane, kar pa niso. Certificirajo jih samo v območju napisanem v uradnem listu. Posledično je veljavna samo meritev v tem temperaturnem območju. |
in dodatno (kar seveda ni isto):
borisz je napisal/a: |
Govorim o periodičnem preverjanju. |
Iz zapisenega tudi jasno izhaja, da je tvoja pritožba bazirala na povsem napačnih predpostavkah in jo je sodnik upravičeno zavrgel. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pero Član

Pridružen-a: Sob 02 Avg 2003 10:03 Prispevkov: 145 Aktiv.: 0.61 Kraj: Sevnica
|
Objavljeno: Tor Jun 26, 2007 1:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
DMan je napisal/a: |
NeoTO
- LASERSKI MERILNIK HITROSTI: TRAFFIPATROL: -10°C do +50°C
. |
A je tukaj šteta zunanja temperatura? Sprašujem se namreč, kakšna je temperatura v radarju, če je radar na soncu. Naprimer na strehi avtomobila, med "obdelavo" kršitelja. Če je recimo zunanja temparatura 30°C in je na radar na cesti nad razgredit asfaltom, poleg tega pa še sonce najn pribija, grem stavit da se zadeva segreje preko 50°C.
A ma kdo kake izkušnje s temperaturo elektronike na v škatli na soncu? Zračenja ti radarji sigurno nimajo, saj je ip zaščita IP65.
lp,
Pero |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.94 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Jun 26, 2007 1:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
pero je napisal/a: |
- LASERSKI MERILNIK HITROSTI: TRAFFIPATROL: -10°C do +50°C
...
A ma kdo kake izkušnje s temperaturo elektronike na v škatli na soncu? Zračenja ti radarji sigurno nimajo, saj je ip zaščita IP65.
|
Še eno iskanje dlak v jajcu ...
Jaz sem se s tem merilnikom nekaj dni igral kar doma. Iskanje v to smer se ne izplača, ker ima ta merilnik v ohišje vgrajeno termično tipalo, ki ob prekoračitvi delovnega območja na displeju to pokaže (TempLO / TempHI ) in meritev potem sploh ne moreš izvajat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 59.89 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Tor Jun 26, 2007 1:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Niso avstrijski policaji nič boljši.
Vozil sem za kamjonom, pojma nimam koliko sem šel. No policaji so rekli da 102km/h. Ko sem omenil, da sem samo vozil za kamionom so rekli, da je bila hitrost kamiona korektna. Da bi mi pokazali meritev jim ni niti na pamet padlo. Ker je bil račun le 25€ se z njimi nisem hotel prepirati, čeprav bi jim lahko naredil celo štalo že na nivoju jezika. Slovenščina je namreč uraden jezik v EU! Tipa pa pojma nista imela kako se reče dober dan. _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.33 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Tor Jun 26, 2007 1:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
VolkD je napisal/a: |
...čeprav bi jim lahko naredil celo štalo že na nivoju jezika. Slovenščina je namreč uraden jezik v EU! Tipa pa pojma nista imela kako se reče dober dan. |
Ne vem, če kdo zna vseh 25 ali 27 (saj ne vem koliko jih je :S) uradnih jezikov EU, kar je utopično pričakovati. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 9 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|