www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Otroški avto na akumulator
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Peter123
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34
Prispevkov: 1441
Aktiv.: 7.21
Kraj: Lj.

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 15, 2012 7:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko uporabiš varovalke za audio.
Imajo jih v različnih izvedbah (oblik), najbolj praktične so mi v obliki cevnih varovalk.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tacer12
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45
Prispevkov: 236
Aktiv.: 1.18
Kraj: Dramlje

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 16, 2012 8:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tako, zadeva je rešena.
Zamenjal sem akumulator z 12V, zamenjal sem motor, ker je bilo z originalnim očitno nekaj narobe, ker tudi pri 12V ni dal od sebe kaj več moči, zamenjal sem termo varovalko z 10A in 84 st.C in zamenjal sem še kabel od stikala do motorja z enakim premerom kot gre iz akumulatorja 3,5mm kvadrat.
Avto potegne, da koplje na mestu in tako kot si rekel ro-bi hoče ga obrnit preko zadnjega kolesa na hrbet.
Hvala vsem za pomoč, zahvaljuje se vam tudi hčerkica. Very Happy
Zdaj me pa čaka le še to, da vgradim stikalo od baterijskega vrtalnega stroja za počasni štart,da ne bo cesta čisto razkopana. Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 16, 2012 9:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem naredil soft start tako, da sem z enim tranzistorjem in PWM imel prvo hitrost približno polovico max. hitrosti (če smo šli malo dlje, mi ni bilo treba teči poleg) in na krmilu je bil gumb za palec, ki je vklopil drugo prestavo oz. odprl tranzistor do konca. Delalo je super, se je pa ena žička cviknila in je bila samo tahitra prestava- tako je delalo dolgo časa, na startu vedno "špura" in ko sem videl, da vse drži, sem regulator in tipko odstranil.
Je pa pomembna ena stvar- akumulator polni na 15V in ga na taki napetosti pusti čez noč. Nikoli ne pusti praznega, raje ga dopolni in pusti spet na 15V čez noč. Tako se bo ob redni uporabi ulavfal, upornost mu bo padla na minimum in imel bo še boljše zmogljivosti.
Jaz imam za polnjenje kitajski 15A stikalni napajalnik za par eurov in serijsko 5W o,47 ohm upor.
Tok je med vožnjo po ravnem okrog 5A, čez 20A pa nisem kdaj videl.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group